تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815279814




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هدیه‌ای برای دیوار‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:برترینها: دیوارهای اتاق کودک شما می‌تواند فضایی برای آموزش او باشد هدیه‌ای برای دیوار‌ها انتخاب رنگ و طرح دیوار‌ها می‌تواند درست به اندازه وسایل اتاق، در شکل ظاهری و درست کردن یک فضای مناسب موثر باشد. اگر رنگ و طرح مناسب را بشناسید، می‌توانید کاری کنید اتاق در روحیه و آموزش کودک نقش مثبت داشته باشد. این نکات به شما کمک خواهند کرد.
برترین مجله اینترنتی ایران


وقتی اسم دکوراسیون اتاق کودک می‌آید، خرید تخت، کمد، میز و وسایل دیگر به ذهن می‌رسد. در حالی که دکوراسیون فقط خرید یک سری وسیله و گذاشتن آنها در جای مناسب نیست. انتخاب رنگ و طرح دیوار‌ها می‌تواند درست به اندازه وسایل اتاق، در شکل ظاهری و درست کردن یک فضای مناسب موثر باشد. اگر رنگ و طرح مناسب را بشناسید، می‌توانید کاری کنید اتاق در روحیه و آموزش کودک نقش مثبت داشته باشد. این نکات به شما کمک خواهند کرد.مناسب‌ترین رنگ را انتخاب کنیداتاق نوزادان باید رنگ‌های آرام‌بخش و ملایم داشته باشد. هر چه سن کودک بالا‌تر می‌رود، علاقه او به رنگ‌های شاد بیشتر می‌شود. جنسیت کودک هم در انتخاب رنگ مناسب اتاق او موثر است. دختر‌ها بیشتر از هارمونی و هماهنگی رنگ‌ها خوش‌شان می‌آید و پسر‌ها از کنتراست و تضاد. اگر کودک شما به سنی رسیده که می‌تواند درست انتخاب کند، انتخاب رنگ مناسب اتاقش را به او بسپارید و بگذارید آزادانه در این مورد تصمیم بگیرد. به طور کلی رنگ‌های مورد علاقه کودکان را از بین سه رنگ اصلی یعنی زرد، قرمز و آبی و رنگ‌های مکمل آنها یعنی سبز، نارنجی و بنفش انتخاب کنید. اگر می‌خواهید فضای شادتری به اتاق فرزندتان دهید می‌توانید هر کدام از دیوار‌ها را یک رنگ کنید. ترکیب رنگ‌های شاد همیشه جواب می‌دهد. البته توجه کنید که رنگ‌های تیره فضا را کوچک‌تر از آنچه هست نشان می‌دهند. اگر اتاق فرزندتان کوچک است، از رنگ‌های روشن بیشتر استفاده کنید. اگر رنگ‌آمیزی را خودتان انجام می‌دهید هزینه این کار کمتر خواهد شد. می‌توانید از رول رنگ‌آمیزی استفاده کنید تا رنگ یک‌دستی روی دیوار داشته باشید. در پایان کار و مناسب با رنگ آمیزی اطاق کودکتان می توانید از استیکرهای متنوع و مورد دلخواهتان خریداری و استفاده کنید.

عکس‌برگردان‌های دیواریاگر نقاش نباشید نمی‌توانید به راحتی طرح‌های مشکل‌ را روی دیوار‌ها بکشید. اما به تازگی مجموعه برچسب‌هایی به بازار آمده که می‌توانید بدون نیاز به قیچی یا چسب، آنها را جدا کنید و روی دیوار اتاق کودک بچسبانید. این برچسب‌ها به شکل مجموعه در بازار فروخته می‌شوند و هر مجموعه از آنها برای یک اتاق کافی است. بسته به علاقه کودک‌تان می‌توانید مجموعه او را انتخاب کنید. مثلا اگر از حیوانات خوشش می‌آید می‌توانید برای او مجموعه مزرعه بخرید. او با داشتن این مجموعه اسم حیوانات را هم یاد خواهد گرفت. یا اگر به فوتبال علاقه‌مند است می‌توانید اتاقش را شبیه یک زمین بازی کنید. دنیای زیر دریا، پرنسس و کلی مجموعه‌هاي دیگر در بازار وجود دارد که به وسیله آنها می‌توانید اتاق کودک‌تان را زیبا کنید. این مجموعه‌ها یک‌بار مصرف نیستند و می‌توانید هر خانه‌ای که می‌روید آنها را با خود ببرید. برای هر کدام از این مجموعه‌ها باید حدود ۱۲۵ هزار تومان هزینه کنید.

دیوار‌ها را به جایی برای نقاشی تبدیل کنیداگر کودک شما به نقاشی علاقه‌مند است و حتما دوست دارد روی دیوار نقاشی بکشد، مسلما شما این اجازه را به او نخواهید داد. برای این‌که بین شما و فرزندتان تعامل ایجاد شود، می‌توانید یک کار جالب کنید. بخشی از دیوار که دسترسی به آن برای کودک آسان است را کاغذ A۲ بچسبانید. بخش پایینی دیوار‌ها به هیچ درد دیگری نخواهند خورد. حتی نمی‌توانید به آن‌ها قاب عکس بچسبانید. به کودک‌تان تفهیم که فقط اجازه دارد روی این کاغذ‌ها نقاشی کند و تا وقتی تمام کاغذ را پر از نقاشی نکرده، آن را عوض نکنید. با این روش هم اتاق فرزندتان زیبا خواهد شد و هم استعدادهای نهفته او با اختصاص فقط بخش کوچکی از فضای مرده اتاق، شکوفا خواهند شد. می‌توانید نقاشی‌هایی را که کودک دوست داشته، با استفاده از یک قیچی جدا کنید و آنها را روی دیوار بچسبانید. به جای چسباندن نقاشی‌ها روی دیوار، یک بند کنار دیوار بکشید و نقاشی‌ها را با گیره لباس روی آن نصب کنید. با این روش می‌توانید هر وقت خواستید نقاشی‌ها را عوض کنید. این کار برای شما اصلا هزینه‌ای ندارد. کافی است چند برگ کاغذ A۲ یا A۱ و یک بسته پونز داشته باشید.

لباس دیوار را تنش کنیکاغذ دیواری دوباره مد شده. کافی است سری به خیابان سهروردی، بالا‌تر از میدان پالیزی بزنید تا از دیدن این همه تنوع گیج شوید. کاغذ دیواری‌هایی با رنگ‌ها و طرح‌های بی‌شمار در بازار وجود دارد که خیلی از آنها برای بچه‌ها مناسب است. کاغذ دیواری‌های بچه‌ها رنگ‌ها و طرح‌های شاد دارد و شما می‌توانید بسته به سلیقه کودک‌تان یکی از هزار نمونه را برای اتاقش انتخاب کنید. لازم نیست تمام دیوار‌ها را کاغذ دیواری یک شکل کنید. می‌توانید کاغذ دیواری ساده و طرح‌دار را با هماهنگی هم روی دیوار نصب کنید. حتی می‌توانید فقط یکی از دیوار‌ها را کاغذ دیواری کنید. طرح‌های کاغذ دیواری‌ها بسیار متنوع است. از زندگی زیر آب بگیرید تا آسمان و عروسک. قیمت کاغذ دیواری‌ها بسیار متنوع است. از متری ۲۵۰۰ تومان شروع می‌شود و تا قیمت‌های بسیار بالا‌تر می‌رسد. هر دیوار یک آلبوم استمی‌توانید یکی از دیوارهای اتاق کودک را با عکس خود او تزئین کنید. برای این کار باید یک عکس با کیفیت خیلی خوب از فرزندتان داشته باشید. جاهایی هستند که این کار را برای‌تان انجام می‌دهند. می‌توانید عکس را خیلی بزرگ چاپ کنید و آن را به دیوار بزنید. اما این راه خوب جواب نمی‌دهد. به جایش می‌توانید عکسی را بدهید برای‌تان کاغذ دیواری کنند. این کار متری ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان هزینه دارد. اما در عوض اتاقي دارید که یکی از دیوار‌هايش عکس منحصر به فردی فقط مخصوص خود شماست. عکس را روی پرده‌های لووردراپه هم می‌توانید چاپ کنید. فکر کنید وقتی پرده را بکشید، عکس شما روی آن نقش می‌بندد. هزینه چاپ عکس روی این پرده‌ها هم از ۲۰ هزار تومان به بالاست.

دیوارهای رنگین‌کمانیبچه‌ها زیاد از سادگی خوش‌شان نمی‌آید. به جای این‌که دیوار‌ها را ساده رنگ کنید می‌توانید با ترکیب‌های تازه، جلوه خاصی به اتاق کودک بدهید. مثلا می‌توانید دیوار‌ها را راه‌راه رنگ کنید. یا این‌که نیمه بالا و پایین را به دو رنگ متضاد درآورید. حتی می‌توانید روی دیوار با قلم‌مو طرح‌های ساده بکشید. مثلا می‌توانید روی یکی از دیوار‌ها یک درخت نقاشی کنید. یا اینکه کنار پنجره چند پرنده را طوری بکشید که به نظر بیاید آن‌ها از پنجره وارد اتاق شده‌اند. می‌توانید روی سقف اتاق طرح ماه و ستاره بکشید یا طرح رنگین‌کمان را گوشه دیوار درآوريد. هر طرح ساده‌ای را که می‌توانید خودتان با قلم‌مو بکشید روی دیوار امتحان کنید. این کار کمتر از ۱۰ هزار تومان برای شما خرج خواهد داشت. کافی است یک قوطی رنگ و یک قلم‌مو بخرید.

ریزه‌کاری‌های آخر کاراگر دیوارهای شما ساده رنگ شده‌اند و نمی‌خواهید هزینه زیادی برای تغییر آنها متحمل شوید، می‌توانید از نوارهای طرح دار برای تزئین آنها استفاده کنید. این نوار‌ها رولی فروخته می‌شوند و طرح‌های مختلفی دارند. بیشتر از همه طرح‌های آنها مربوط به کارتون‌های مختلف هستند. این رول‌ها بسته به کیفیت، قیمت‌های بسیار متفاوتی دارند. آنها را می‌توانید نزدیک سقف یا اگر دیوارتان دو رنگ است در محل اتصال دو رنگ به هم استفاده کنید. این رول‌ها در تمام مغازه‌های کاغذ دیواری فروشی و حتی بسیاری از مغازه‌های اسباب‌بازی فروشی و لوازم‌التحریر فروشی پیدا می‌شوند. برای تزئین سقف اتاق کودک می‌توانید از ماه و ستاره شبرنگ هم استفاده کنید. تعدادی از این ماه و ستاره‌ها در یک بسته فروخته می‌شوند و حدود ۵ هزار تومان قیمت دارند. آن‌ها در طول روز یا وقتی چراغ روشن است نور را به خودشان می‌گیرند و با خاموش کردن چراغ، نور را پس می‌دهند. تا وقتی فرزند شما به خواب برود این ستاره‌ها نور دارند و سقف اتاق را شبیه آسمان شب می‌کنند. باز نشر اختصاصی: مجله اینترنتی Bartarinha.ir
برترین مجله اینترنتی ایران





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترینها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 388]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن