تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815678125




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نمادی از زندگی سبز


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: نمادي از زندگي سبز
دکوراسيون سبز
  شايد انطباق رنگ‌ها کاري سخت و کسل‌کننده باشد، اما يادگيري انتخاب صحيح چند رنگ و قرار دادن آنها در کنارهم، حاصلي عالي براي يک اتاق خواهد داشت. دراين اتاق سايه‌هاي ساده‌اي از سبز زيتوني درتمام اتاق پراکنده است و باعث شده است که وسايل اتاق با هم هماهنگ و متحد باشند. حتي در شومينه هم از رنگ سبز استفاده شده است.    
دکوراسيون سبز
 يک انتخاب زيرکانه: مصرف زياد از رنگ‌ها مي‌تواند تأثير آنها را از بين ببرد. دراين آشپزخانه خصوصياتي چون اسباب استيل، ديوارهاي مرمري و لوستر زيبا کانون توجه مي‌باشند، اما با قرار دادن تنها يک رنگ سبز زمردي در فرش، زيبايي به فضا داده شده است.  
دکوراسيون سبز
   جمع آوري رنگ‌هاي سبز: در اين آشپزخانه براي دادن جلوه‌اي زيبا از ظروف لعابي به رنگ سبز و آبي استفاده شده است. ديوارهاي سبزو کابينت‌هاي سفيد يک پس‌زمينه عالي براي اين ظروف مي‌باشد. اين رنگ‌هاي آرامش‌بخش يک ناهار دلچسب را براي ميهمانان به ارمغان مي‌آورد.   
دکوراسيون سبز
 رنگين کماني به رنگ سبز:تناليته‌هاي رنگ سبز اين اتاق نشيمن زيبا را رنگ‌آميزي کرده است. انتخاب عاقلانه رنگ سبز زمردي دراطراف اتاق جلوه‌اي جذاب به آن داده است. سايه روشن‌هاي رنگ سبز درکنار رنگ نارنجي گلها و رنگ چوب تيره مبلمان زيباتر به نظر مي‌رسد.     
دکوراسيون سبز
   نظري حکيمانه: نقاشي رنگ چوب يا خنثي درمبلمان در اتاقي که با رنگي متضاد رنگ شده، بسيارعالي جاي مي‌گيرد. سبز حکيمانه ديوارها در اين اتاق ناهار خوري کمک عالي براي رنگ نارنجي گونه چوبها مي‌باشد، همچنين رنگ سبز ديوارها احساسي از خانه‌هاي روستايي و سنتي به اين فضا داده است.    
دکوراسيون سبز
  يک جزء کوچک: بعضي اوقات رنگها در فضا ويژگي خاصي ايجاد مي‌کنند. دراين مکان اين اسباب و اثاثيه هستند که فضا را خلق مي‌کنند و اشاره‌هايي از رنگ سبز درفضا اسباب را با هم متحد مي‌کند. ظهور رنگ سبز در فضا در اين اتاق احساسي از طبيعت را تداعي مي‌کند که در کنار رنگ‌هاي طبيعي پرده‌ها اين احساس بيشتر نمايان مي‌شود.    
دکوراسيون سبز
   بيداري رنگ سبز: اين حمام سفيد رنگ با رنگ سبز سيبي ديوارها به روز مي‌شود. رنگ سبز جفت مي‌شود با رنگ‌هاي صورتي و قهوه‌اي در اين پرده دوش زيبا و شيک. يک لوسر بلوري زيبا اين فضا را کامل مي‌کند. براي افزودن جذابيت بيشتر به کاشي‌هاي سفيد رنگ کاشي‌هاي تکي سبز رنگ به آن اضافه شده است.   
دکوراسيون سبز
  بستني ميوه اي دو رنگ: اين دسر دو رنگ به اتاق خواب جلوه‌اي به روز و زيبا داده است. سفيد شکري رختخواب پس‌زمينه عالي براي رنگ نارنجي تيره و سبز مي‌باشد. انتخاب رنگ ليمويي براي اين اتاق خواب شيرين بسيارعالي بوده است.  
دکوراسيون سبز
    شبيه اما متفاوت: يک جفت ميز و صندلي در دو رنگ دراين فضا کنتراست ايجاد کرده‌اند. اما نگهداري رنگها در گروه سبز به فضا وحدت و يکپارچگي مي‌دهد، رنگ‌هاي آبي و زرد فضا را خيالي کرده است.    
دکوراسيون سبز
   کليد اصلي: رنگ‌هاي سبز به طور چشمگيري سخت در کنارهم منطبق مي‌شوند. زيرا سبزها مي‌توانند مايه‌هايي از زرد يا آبي يا خاکستري يا قهوه اي در خود داشته باشند، اما خلق فضايي از رنگهاي سبز غير ممکن هم نيست. فرشها مي‌توانند کليد اصلي باشند و انتخاب نور مناسب مي‌تواند رنگها را در کنار هم تطبيق پذير کند.   
دکوراسيون سبز
   سبزي کلاسيک: مي‌توان براي ايجاد يک پالت رنگي کلاسيک در فضا از يک رنگ اصلي در قسمت‌هاي اصلي اتاق مثل ديوارها و رومبلي‌ها استفاده کرد و انتخاب يک رنگ روشن مثل زرد طلايي براي پرده‌ها درکنار ديگر وسايل به زيبايي اتاق مي‌افزايد و کف چوبي شيک به گونه اي ديگر فضا را کلاسيک و زيبا مي‌کند.   براي پاسخ به سئوال اينجا را کليک کنيدگلچين روزتنظيم براي تبيان: کهتري  قرمز، انرژي زا و هيجان آور دريايي باشيد زيبا و کم هزينه به سفيدي برف تا گرمي آتش بهاري بياراييد به شيوه اي نو بچينيد





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 288]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن