تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820430440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تداوم اعتراض جانبازان ورزشکار


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: درخواست جانبازان از رئیس جمهوری:با رفتارهای غیر ارزشی برخورد کنید
پارالمپیک
عده ای از جانبازان ورزشکار کشورمان ضمن غیر ارزشی عنوان کردن رفتار دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک و انتقاد شدید از فدراسیون ورزش جانبازان از رئیس جمهور خواستار رسیدگی قاطع به این مساله شدند. به نقل از مهر، جمعی از ورزشکاران جانباز و ایثارگر کشورمان در نامه ای به دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور اعلام کرده‌اند: با توجه به عمل سخیف و غیرارزشی دبیرکل کمیته پارالمپیک در مسابقات پارالمپیک 2008 چین و انداختن مدال به گردن آدمکش رژیم اشغالگر قدس و دست دادن با وی و تکریم پرچم این کشور با وجود کشتار مستمر مردم فلسطین توسط صهیونیست‌ها، ما (جانبازان) اعتراض شدید خود را نسبت به این اقدام توسط افراد... اعلام می داریم.
نامه جانبازان
این جانبازان دفاع مقدس در ادامه نامه خود ضمن اعتراض شدید نسبت به اقدام این مسئول کمیته ملی پارالمپیک، خواستار برخورد صریح با عوامل این اقدام و عقبه وی در فدراسیون جانبازان و سازمان تربیت بدنی شده اند "تا افراد بی بصیرت و مغرض در داخل و خارج از کشور نتوانند بیش از این بر زخم جانبازان نمک ریخته و آرمان‌های امام راحل (ره) و انقلاب و رهبر عزیزمان را خدشه‌دار کنند."در پایان این نامه آمده است: ما، جانبازان و امضا کنندگان این نامه از ریاست محترم جمهوری تقاضا داریم به این خواسته ملی و استراتژیک جامه عمل پوشانده و با عاملین و توجیه کنندگان این خیانت برخورد شدید کنید.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 248]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن