تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات قدرت، انصاف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820813357




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

Fun. کوچکترین و متفاوت ترین کامپیوتر رومیزی دنیا + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: آخرین نیوز: این سری از محصولات اسوس، در کنار داشتن قدرت پردازشی مناسب، قیمت فوق‌العاده‌ای داشته و علاوه بر اینکه می‌توان از آنها به عنوان سیستم‌های دسکتاپ استفاده کرد، امکان جابه‌جایی ساده و آسان آنها هم وجود دارد.  
http://www.hamshahrimags.com/Images/News/Smal_Pic/18-10-1389/IMAGE634301056980688750.jpg
با کوچک‌تر شدن خانه‌ها و در پی آن کمبود فضا، شرکت‌های مختلفی به فکر ارائه کامپیوترهای کوچک هستند. اما آنها برای رسیدن به این هدف با چند مشکل روبه‌رو بودند. برای این نوع کامپیوترها به فناوری‌های پیشرفته‌ای نیاز داشته و محصولات نهایی هم از قدرت کمی برخوردار بودند. اسوس نیز وارد رقابت در عرصه این بازار جدید شده و  به ارائه یکی از انواع این کامپیوترها با نام EeeBOX پرداخته است. این سری از محصولات اسوس، در کنار داشتن قدرت پردازشی مناسب، قیمت فوق‌العاده‌ای داشته و علاوه بر اینکه می‌توان از آنها به عنوان سیستم‌های دسکتاپ استفاده کرد، امکان جابه‌جایی ساده و آسان آنها هم وجود دارد.
http://www.techfresh.net/wp-content/uploads/2008/12/asus-eee-box.jpg
  یکی از جدیدترین مدل‌های ارائه شده در این سری،P EB1012 است که از نظر ابعاد هم اندازه یک دستگاه پخش DVD است. سیستم عامل این دستگاه Windows® 7 Home Premium بوده و از پردازنده دو هسته‌ای Atom D510 استفاده کرده و بر اساس پلتفرم NVIDIA Optimus طراحی شده است. استفاده از این ساختار باعث شده تا توان مصرفی تا حد قابل توجهی کاهش یابد و به حداکثر 65 وات برسد. مدل EB 1012P امکانات متنوعی برای کاربرد‌های چندرسانه‌ای دارد. وجود خروجی تصویر HDMI امکان اتصال آن به صفحه نمایش‌های LCD پخش تصاویر با کیفیت FullHD را امکان‌پذیر می‌کند. همچنین به واسطه سوکتS/PDIF کاربران قادر خواهند بود تا بلندگو‌های 5/1کاناله را به این دستگاه متصل کرده و از صدای باکیفیت و فراگیر لذت ببرند.
http://www.technoni.com/wp-content/images/Asus-Eee-Box-1501.jpg
  همچنین به واسطه نرم‌افزار اختصاصی اسوس با نام Total Media Center کاربران قادر خواهند بود تا به راحتی به بررسی، مدیریت و پخش فایل‌های چندرسانه‌ای خود بپردازند. همچنین کاربران می‌توانند از ASUS@Vibe که یک سرویس دیجیتال آن‌لاین است برای تماشای تلویزیون‌های اینترنتی، تماشای ویدئو و گوش دادن به موسیقی استفاده کنید.
http://www.itechnews.net/wp-content/uploads/2009/03/asus-eeebox-pc-b208-nettop.jpg
  مقدار حافظه رم این دستگاه دو گیگابایت (قابل ارتقا تا چهار گیگابایت) و فضای ذخیره‌سازی داخلی این دستگاه 250 گیگابایت است که در کنار آن فضای ذخیره‌سازی آن‌لاین و رایگان هم برای خریداران این دستگاه در نظر گرفته شده است. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به وجود پورت USB3.0 با امکان انتقال اطلاعات ده برابر سریع‌تر از USB 2.0، اتصال شبکه بیسیم n802.11، اتصال eSATA، کارت خوان چند منظوره و ماوس و صفحه کلید بی‌سیم اشاره کرد. منبع:





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2930]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن