تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816936889




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احداث مجهزترين شهرك سينمايي ايران


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: احداث مجهزترين شهرك سينمايي ايران
رييس جمهور در پشت صحنه سريال مختار نامه
اختصاص بودجه براي احداث مجهزترين شهرك سينمايي ايران رئيس‌جمهور در حاشيه بازديد از پشت‌صحنه «مختارنامه» عنوان كرد؛ رئيس جمهور گفت: براي ساخت شهركي با امكانات كامل براي فيلم‌سازان آمادگي داريم و در بودجه‌بندي سال 88 رقمي را به اين كار اختصاص خواهيم داد.  به گزارش خبرنگار راديو و تلويزيون فارس، محمود احمدي‌نژاد در حاشيه بازديد از لوكيشن مجموعه تلويزيوني مختارنامه واقع در احمد‌آباد مستوفي گفت: خدا را سپاسگزارم و از صميم دل خوشحال كه فرصت و توفيق عنايت كرد تا لحظاتي را در كنار شما عزيزان و هنرمندان و پيام‌آوران باشم و از گوشه‌هايي از اين كار بزرگ و كم نظير كه در حال اتمام است هم بازديد داشته باشم و آشنا شوم. وي افزود: درباره كار شما صحبت كردن از ناحيه من كار دشواري است. همه مي‌دانيم كه موثرترين و زيباترين بيان حقيقت بيان هنري است و فيلم و سينما در عرصه هنر امروز به واسطه گستره فراگيري و عمق نفوذ حرف اول را مي‌زند. وي تصريح كرد: بعيد مي‌دانم در دنياي امروز كساني يا گروه‌هايي زندگي كنند كه هر چند يكبار با هنر فيلم سروكار نداشته باشند. امروز قريب به اتفاق پيام‌ها و فرهنگسازي‌ها با بيان هنر و سينما و فيلم انجام مي‌شود. براي ملت و هنرمندان ما كه متكي به يك فرهنگ غني و تاريخ پرحادثه و البته پرافتخار هستند كار هنري و بيان هنري در قالب فيلم شايد جزو بالاترين ماموريت‌ها و مسؤوليت‌ها باشد. رئيس جمهور گفت: براي ساخت شهركي با امكانات كامل براي فيلم‌سازان آمادگي داريم و در بودجه‌بندي سال 88 رقمي را به اين كار اختصاص خواهيم داد. رئيس جمهور تصريح كرد: سريال «مختارنامه» آنقدر كه من آشنا هستم با تاريخ و آنقدر كه آقاي ميرباقري كارگردان اثر درباره آن توضيح دادند به فضل الهي يكي از بهترين كارهاي تاريخي خواهد بود . خلاف خيلي‌ها كه كار تاريخي را ارزشمند نمي‌دانند و كارهاي زودگدر و هيجاني را تبليغ مي‌كنند تاثير رويي كارهاي فرهنگي بسيار عميق است. وي تصريح كرد: جامعه بشري استمرار گذشته و اينطور نيست كه بدون ريشه و بي‌سابقه روي زمين ايجاد شده باشيم ما استمرار گذشته با تحولات هستيم و چنين كارهايي راه را براي حركت در آينده باز مي‌كند. احمدي‌نژاد با بيان اين كه يكي از مقاطع پرحادثه در تاريخ فرهنگي ما قيام مختار است، اظهار داشت: قيام مختار يك تتمه بر حوادثي است كه از جمل آغاز و در كربلا به اوج خويش و با قيام مختار پايان يافت، نه اين كه پايان يافت بلكه آن پيامي را كه به تاريخ مي‌داد تكميل شد و شايد اگر قيام مختار نبود هيچ عاملي در تاريخ نمي‌توانست دل‌هاي بشريت را از حوادث گذشته آرام كند.
رييس جمهور در پشت صحنه سريال مختار نامه
رئيس جمهور در ادامه ضمن تشكر از رئيس سازمان صدا و سيما و رئيس مركز سيما فيلم به دليل ساخت چنين كارهايي اظهار داشت: من كار سينما را بلد نبوده و نيستم اما پيچيدگي‌ها و سختي‌هاي كار شما را بويژه كارهاي تاريخي مي‌شناسم. زماني كه در ساخت آثار تاريخي حركت مي‌كنيم هر لحظه ممكن است به موانعي برخورد كنيم و تنه به تنه افراد، گروه‌ها و حتي ملت‌هايي بزنيم. در ساخت چنين آثاري، مشكلات و پيچيدگي‌هايي است و 6 سال صرف زمان و درگيري چندصد نفر در يك پروژه مشخص است كه كار پر زحمت و سخت و فاخر و ارزشمندي خواهد بود. احمدي‌نژاد در ادامه سخنان خود با بيان اينكه به اهالي سينما و تلويزيون نويد دارم، گفت: از رئيس سازمان صدا و سيما تشكر ويژه مي‌كنم كه در ساخت چنين سريالهايي پشتيباني و حمايت مي‌كنند و همچنين از آقاي ميرباقري تشكر مي‌كنم كه مرحله‌هاي جديدي را براي فيلمسازان ما باز كرده‌اند و حصارها را شكستند و فصل نويني را در كشور آغاز كردند و در سريال امام علي گوشه‌هايي را به تصوير كشيدند هر چند كه همه حرف‌ها را در كارها نمي‌شود زد اما با تمام محدوديت‌ها كار ارزشمندي بود. همچنين كار آدم‌برفي نيز همينطور بود، اگر كسي محور نشود و با يارانش پيوند نبندد هيچ كار ارزشمندي به ثمر نمي‌نشيند. همه كساني كه زحمت كشيده و الان هم مي‌كشند نظير آقاي ضرعامي كه با اعتقاد و اطمينان كار را دنبال مي‌كنند و از آقاي اسلامي‌مهر صميمانه تشكر مي‌كنم. همه مي‌دانيم كه موثرترين و زيباترين بيان حقيقت بيان هنري است و فيلم و سينما در عرصه هنر امروز به واسطه گستره فراگيري و عمق نفوذ حرف اول را مي‌زند. رئيس جمهور در ادامه گفت: ما بحثي با آقاي ضرعامي داشتيم كه آن هم فراهم كردن امكانات و تجهيزات براي ساخت فيلم بود. كارهايي شده و تجهيزاتي است اما ما اگر بخواهيم در عرصه جهاني وارد شويم و با توجه به نياز زمان دلها را تغذيه كنيم چون فرهنگ چيزي نيست كه در آن انقطاع باشد روح انسان و تمايلات آن تعطيل‌بردار نيست و بايد به جايي برسيم كه اگر با ساختن فيلم تاريخي خواستند عقبه يا آينده ما را مخدوش كنند به سرعت عكس‌العمل نشان دهيم اگر در سطح بالاتر باشد و خواسته من از هنرمندان اين است كه بايد امكانات هم فراهم كنيم. احمدي‌نژاد اظهار داشت: پيشنهاد دوستان اين بود كه ما شهرك مجزايي داشته باشيم با تداركات كامل كه اين قدر مسافرت براي ساخت فيلم‌ها و سريالها صورت نگيرد و مطالعاتي هم در اين زمينه شده است و ما آماده هستيم كه در بودجه سال 88 رقم درست و حسابي را بگذاريم تا جايي براي هنرمندان و كساني كه مي‌خواهند خدمت كنند قرار بگيرد. از تمام كساني كه دلشان در گرو ايران است صمميانه تشكر مي‌كنم.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 300]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن