تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام مى‏گيرد و تصويب آن در شب بيست ويكم و تنفيذ آن در شب بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806928450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نشست در شهرداري براي گذر از خشكسالي


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: نشست در شهرداري براي گذر از خشكسالي


مديريت- گروه شهري:
پديده خشكسالي اخير، اعضاي ستاد مديريت بحران را وادارساخت تا برخلاف رويه معمول كه به‌منظور دستيابي به راهكارهاي كاهش عوارض ناشي ازوقوع زلزله تشكيل جلسه مي‌دادند

اين بار به‌منظوردستيابي به راهكارهاي گذرازبحران خشكسالي دورهم جمع شوند. اين جلسه به رياست محمدباقر قاليباف شهردارتهران تشكيل و مقررشد شركت آب و فاضلاب شهر تهران نه تنها نسبت به تعيين محل حفاري چاه هاي اضطراري تامين آب شرب اقدام كندكه چاه هاي موجود آب شرب در اختيار دستگاه‌ها ي دولتي رانيز تجهيز كرده در طول دوران‌گذار از بحران موردبهره برداري قراردهد.

به گزارش همشهري 5عضو حاضر درستاد مديريت بحران موضوع نظارت دقيق در جلوگيري از استفاده از آب شرب براي مصارف ساخت و ساز و برنامه ريزي براي تامين آب مورد نيازآنها ازمنابع غيرشرب را مورد تاكيد قراردادند.

شناسايي و برخورد با مشتركين پرمصرف آب وبرق، استفاده از گونه‌هاي گياهي مقاوم و سازگار با شرايط خشكسالي، استفاده از سيستم هاي نوين كم مصرف به‌منظور روشنايي پارك‌ها واصناف، پياده سازي تمهيدات ويژه براي صرفه جويي 10درصدي مصارف آب و برق در همه ساختمان هاي دولتي و عمومي و تامين سوخت مورد نياز براي موتورهاي برق اضطراري آنها ازديگرتصميمات ستاد مديريت بحران با موضوع گذارازبحران خشكسالي بود.

به گفته مازيارحسيني رئيس سازمان پيشگيري ومديريت بحران شهرتهران، بحث مصرف انرژي در كشور ما غير قابل‌قبول ونيازمند اقدامات درازمدت در حوزه فرهنگي و تغيير الگوي مصرف در خانواده‌هاست.

وي گفت: چنانچه در بخش انرژي برق، مصرف روزانه را به 600 مگابايت كاهش دهيم به جايي مي‌رسيم كه شركت آب و فاضلاب و برق تهران زمان خاموشي‌ها را كاهش دهد.

جلسه ستاد مديريت بحران با موضوع گذر از بحران خشكسالي، صبح ديروزبا حضور شهردار تهران، رئيس سازمان پيشگيري و مديريت بحران شهر تهران، مدير عامل شركت آب و فاضلاب شهرتهران، مدير عامل شركت توزيع برق استان تهران و معاون وزير نيرو در امور آب، در پايگاه ويژه پشتيباني مديريت بحران منطقه4 برگزار شد.

بهره‌برداري از 5 طرح بزرگ فرهنگي در ماه جاري

شهردار تهران ديروز از 8 طرح فرهنگي مذهبي در دست ساخت تهران بازديد كرد.
به گزارش خبرنگار ما، محمد باقر قاليباف با حضور در طرح‌هاي باغ‌موزه دفاع مقدس، مركز نمايشي آييني مسجد جعفري، مسجد بقيه‌الله، مسجد صحرا، مسجد صاحب‌الزمان، مسجد پرواز و مسجد المهدي از آخرين وضعيت و پيشرفت كاري اين طرح‌ها ديدن كرد.

شهردار تهران در حاشيه اين بازديد گفت: به‌منظور گسترش فضاهاي فرهنگي 5 طرح فرهنگي، هنري تا پايان تيرماه در تهران به بهره‌برداري مي‌رسد. وي افزود: پرديس سينمايي پارك ملت و موزه سينما از مهم‌ترين اين طرح‌هاست.

قرار است شهرداري تهران تا پايان سال 3 هزار متر مربع به فضاهاي فرهنگي پايتخت اضافه كند.

قاليباف در بخش ديگري از سخنانش اظهار داشت: همچنين كتابخانه‌اي مجهز در شهرداري منطقه 20 واقع در خيابان 13 آبان به‌زودي افتتاح مي‌شود و مجموعه سينمايي زندگي نيز در منطقه 5 به بهره‌برداري خواهد رسيد.

بهره‌برداري ازباغ موزه دفاع مقدس

شهردار تهران همچنين در مورد طرح باغ موزه دفاع مقدس‌، گفت: مرحله نخست اين طرح در هفته دفاع مقدس به بهره‌برداري خواهد رسيد و مرحله دوم آن نيز تا پايان سال افتتاح مي‌شود.

باغ موزه دفاع مقدس در اراضي عباس آباد و با مساحت 2 هزار متر مربع در دست ساخت است. طرح اوليه اين باغ موزه پس از مسابقه توسط هادي ميرميران معمار برجسته و فقيد كشور انتخاب و بازطراحي شد. به گفته اكبر تشكري‌نيا مدير عامل شركت توسعه فضاهاي فرهنگي، باغ موزه دفاع مقدس «يكي از شاخص‌ترين جلوه‌هاي باغ ايراني» خواهد بود.

اكبر تشكري نيا در مورد باغ موزه دفاع مقدس گفت: مرحله نخست اين طرح در پايان شهريور ماه به بهره‌برداري مي‌رسد كه براساس آن 4سالن از 7 سالن‌هاي اين مجموعه كه موسوم به «هفت شهر عشق» ‌اند، افتتاح خواهد شد.

مرحله دوم اين طرح كه شامل فضاي آب‌نما و باغ‌ در رود دره حقاني‌است، قرار است تا 22 بهمن ماه افتتاح شود.

قاليباف همچنين با حضور در مركز نمايش‌هاي آييني صبا از اين طرح نيز بازديد كرد.
تشكري نيا در مورد اين مركز گفت: اين مجموعه با مساحت 16 هزار متر مربع يكي از بزرگ‌ترين و مجهزترين مراكز فرهنگي مي‌شود.

مركز نمايش‌هاي آييني صبا در 5 طبقه زير زمين در دست ساخت است. اين مركز داراي 2سالن تئاتر و گالري‌هاي هنري است و سقف اين مجموعه نيز به‌عنوان فضاي سبز و چمن كاري به فعاليت‌هاي فرهنگي و متناسب اختصاص خواهد يافت.

اين طرح قرار است در شهريور سال 88 به بهره‌برداري برسد.قاليباف همچنين با حضور در مسجد پرواز واقع در شهرك مخابرات از اين طرح نيز بازديد كرد.

تشكري‌نيا از افتتاح 20 مسجد تا پايان سال خبر داد و شهردار تهران نيز بر لزوم گسترش مراكز مذهبي در كنار مراكز فرهنگي تاكيد كرد.شهردار تهران شب گذشته، موزه شهيد چمران را به‌عنوان يكي از مراكز فرهنگي جنوب پايتخت افتتاح كرد.

تاريخ درج: 5 تير 1387 ساعت 22:36 تاريخ تاييد: 5 تير 1387 ساعت 23:20 تاريخ به روز رساني: 5 تير 1387 ساعت 23:07
 چهارشنبه 5 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 261]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن