تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): آيا به شما بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، كمك مالى به برادر (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815610476




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

Fun. تصاویر( از زنان عماني در انتظار ملکه تا تصوير پرنس چارلز)


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: آخرین نیوز: درهفته‌ گذشته ( 20 تا 26 نوامبر) وقايع گوناگوني در گوشه و كنار جهان رخ داده اند. مرگ ها صدها نفر جشن آب در كامبوج، سرنوشت نامعلوم 29 معدنچي در نيوزيلند و جنگ توپخانه اي دو كره از جمله اخبار مهم هفته گذشته بودند . عكس ها گوياترين بخش اخبار جهان را تشكيل مي‌دهند. نگاهي كوتاه به عكس هاي خبري برگزيده هفته شبكه بي بي سي .

چهره زنان عماني در لباسهاي سنتي با پرچمهاي كشورشان و انگلستان در شهر مسقط پايتخت عمان در انتظار ورود ملكه اليزابت دوم براي يك سفر رسمي از اين كشور.  

چشمان گريان اعضاي خانواده معدنچياني كه در معدن ذغال پايك رايور در نيوزيلند گرفتار شده‌اند پس از انتشار خبر دومين انفجار در اين معدن. جان كي نخست‌وزير نيوزيلند اعلام كرد كه ماهها به طول مي‌انجامد تا بتوان اجساد 29 معدنچي كه در اين حادثه كشته شده‌اند را كشف كرد.

يك مامور پليس برزيل با سلاح خودكار به سوي يك پناهگاه باندهاي جنايتكاري در محله ويلا كروزيئرو در شهر ريودوژانيرو شليك مي‌كند. در جريان روزهاي اخير زاغه‌نشين‌هاي شهر ريودوژانيرو به صحنه جنگ تمام عيار ميان ماموران پليس و ارتش برزيل با باندهاي جنايتكاري و مواد مخدر تبديل شده است.

تصوير تظاهرات دانشجويان در مركز شهر لندن عليه سياستهاي جدل‌ برانگيز افزايش هزينه‌هاي تحصيلي و يك تظاهركننده كه به روي سقف ماشين پليس رفته است.

كارت شناسايي يكي از قربانيان جشن آب در شهر پنوم‌پن پايتخت كامبوج در ميان هدايايي كه براي آمرزش روح او نهاده‌اند. درجريان اين جشن در حدود چهارصد نفر جان خود را از دست دادند.

ملكه اليزابت دوم در حال گفتگو با شيخ خليفه بن زايد آل نهيان ، امير امارات در جريان سفر دوره‌اي اش به كشورهاي حاشيه خليج فارس.

چهره ديدني رافائل نادال كه قبل از آغاز رقابت فينال تنيس مردان لندن از ميان دود وارد پيست مي‌شود.

يك هليكوپتر سازمان فضايي روسيه در نزديكي محلي كه سفينه فضايي سويوز TMA-19 در ناحيه آركاليك در شمال قزاقستان فرود آمده براي كمك به فضانوردان به زمين نشسته است.

سه ماهيگير كره شمالي با چهره‌هاي خندان در رودخانه يالو در طول مرز چين و كره شمالي فارغ از تنش‌هايي كه در هفته گذشته بين دو كره رخ داد و منجر به جنگ توپخانه‌اي شد.

بازتاب تصوير پرنس چارلز وليعهد انگلستان در جريان مراسم اهداي مدال به چند سرباز انگليسي كه در افغانستان جنگيده‌اند در نورفولك بر سطح ساز نوازنده اركستر نظامي.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 350]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن