تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815612519




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گل محمدی ابقا شد


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: گل محمدی ابقا شد
گل محمدی سرمربی تیم فوتبال صباباتری
یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال صباباتری در سمت خود ابقا شد.سرانجام پس از کش و قوس های فراوان و جلسات متعدد هیات مدیره صباباتری یحیی گل محمدی را به عنوان سرمربی معرفی کردند . پس از ابقا شدن گل محمدی به عنوان سرمربی تیم فوتبال صباباتری وی با چند بازیکن برای پیوستن به این تیم به تواقف رسید . سهراب بختیاری‌زاده، علی سلمانی، محمد نوازی و شاهین خیری با تیم فوتبال صباباتری قم به توافق رسیده و با این تیم قرارداد داخلی امضا كردند. یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال صباباتری قم در گفت‌وگو با (ایسنا)-  اظهار كرد: از یكشنبه كه خبر انتخاب خود به عنوان سرمربی تیم را شنیده‌ام، تمرینات را در تهران با 14 بازیكن اصلی آغاز كردیم. وی درخصوص جذب بازیكنان موردنظر خود گفت: با سهراب بختیاری‌زاده، علی سلمانی،‌ محمد نوازی، شاهین خیری و چند بازیكن خارجی به توافق رسیدیم و حتی قرارداد داخلی با برخی از آنها به امضا رسیده است. سرمربی صبا افزود: سه بازیكن خارجی در دو پست هافبك و فوروارد به كار گرفته خواهند شد. گل‌محمدی درمورد غلامرضا رضایی و مرتضی اسدی گفت: این دو بازیكن با تیم صباباتری قرارداد دارند و به هیچ عنوان قصد واگذاری و یا فروش آنها به تیم‌های دیگر را نداریم.
گل محمدی سرمربی تیم فوتبال صباباتری
وی درخصوص مذاكره‌ی پرسپولیس با این دو بازیكن گفت: پرسپولیس در این فصل خریدهای خوبی را كرده و هفت، هشت بازیكن لیگ برتری را به خدمت گرفته است و فكر می‌كنم این تعداد بازیكنان برای آن كافی باشد، به هر حال ما قصد فروش بازیكنان كلیدی خود را نداریم و برای حضور قوی در لیگ به ‌آنها نیازمندیم. سرمربی صبا باتری درخصو ص واگذاری این تیم به استانداری قم گفت: مشكل عمده‌ی صباباتری نداشتن تماشاچی در بازی‌ها بود كه خوشبختانه امسال با واگذاری این تیم به قم انتظار می‌رود از این امتیاز بزرگ بهره ببریم و با حضور خوب تماشاگران، بازیكنان تیم از انرژی بیشتری جهت بازی در لیگ برخوردار باشند. وی درخصوص حضور صبا در لیگ هشتم گفت: ما به لحاظ وضعیت انتقال باشگاه به قم تمرینات را دیر شروع كردیم و حتی دیر به جذب بازیكنان موردنظر پرداختیم و به نظر می‌رسد در چند بازی اول نتوانیم نتیجه‌ی ایده‌آل را بگیریم. به هر حال بدنسازی بازیكنان و هماهنگی آنها از مهمترین شرایط یك بازی خوب است. از امروز كه كار بدنسازی بازیكنان را شروع كردیم، امیدواریم بتوانیم با همكاری همه‌ی بازیكنان و نیز حمایت خوب تماشاگران قمی تیم را به آن جایگاه بالای خود برسانیم.  





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 456]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن