تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مهدى مردى است از ما، از نسل فاطمه.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821099717




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون سياسي امنيتي استاندار قم:قم بايد به آرمان‌شهر شيعي تبديل شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون سياسي امنيتي استاندار قم:قم بايد به آرمان‌شهر شيعي تبديل شود
خبرگزاري فارس: معاون سياسي امنيتي استاندار قم گفت: قم بايد به آرمان‌شهر شيعي تبديل شود و مدلي باشد كه همه بلاد اسلامي و شهرهاي مذهبي از آن بهره بگيرند.


به گزارش خبرگزاري فارس از قم، حجت‌الاسلام محمدمهدي عرب ‌انصاري ظهر امروز در مراسم توديع و معارفه فرمانده جديد نيروي انتظامي استان قم كه در سالن همايش‌هاي دفتر تبليغات اسلامي قم برگزار شد، با اشاره به جايگاه شهر قم اظهار كرد: عظمت و جايگاه شهر قم بايد مورد نظر قرار گيرد زيرا اين شهر پايگاه اعتقادي اسلام و جهان شيعه است.

وي با بيان اينكه كمك و خدمت به قم، كمك به كشور و نظام است، گفت: وجود حرم حضرت معصومه (س) و مسجد جمكران ويژگي شاخصي به اين شهر داده است.

معاون سياسي امنيتي استاندار قم خاطرنشان كرد: مسجد جمكران مكاني براي آمال و آرزوهاي عاشقان حضرت ولي عصر (عج) و مركزي براي نشر فرهنگ انتظار است.

وي عنوان داشت: وجود حوزه علميه در قم داراي ثمرات ارزشمندي است كه از جمله آنها مي‌توان به وجود امام خميني (ره) و علامه طباطبايي اشاره كرد.

عرب ‌انصاري با بيان اينكه قم بايد به شهري امن و پاك تبديل شود، گفت: اين شهر داراي قداست، پاكيزگي و طهارت ذاتي است كه اين قداست بايد در همه ابعاد در نماي ظاهري قم جلوه كند و قم بايد امن‌ترين و پاك‌ترين شهر كشور و جهان باشد.

وي خاطرنشان كرد: وجود شهر پاك، مسئوليت‌ها را سنگين مي‌كند بنابراين بايد در صحنه همواره حضور داشته تا خدمات ارزشندي انجام شود.

معاون سياسي امنيتي استاندار قم تاكيد كرد: قم بايد به آرمان‌شهر شيعي تبديل شود و مدلي باشد كه همه بلاد اسلامي و شهرهاي مذهبي از آن الگو بگيرند.

وي با اشاره به نقش نيروي انتظامي در تحقق شهر پاك گفت: نيروي انتظامي ضلعي از اضلاع اين حركت بوده و نقش كليدي در تحقق شهر پاك دارد، البته اين امر به معناي آن نيست كه از كنار مسئوليت ارگان‌ها و سازمان‌هاي ديگر بگذريم.

عرب‌انصاري عنوان داشت: نيروي انتظامي دچار تغيير، تحول و كارآمدي شده و در همه كشور اين امر نمودار است.

وي تصريح كرد: تغيير نگرش مردم نسبت به نقش نيروي انتظامي سبب كارآمد شدن و كارنامه درخشان اين نهاد در فصل فتنه شده است.

معاون سياسي امنيتي استاندار قم عنوان داشت: با توجه به سرمايه‌هاي معنوي و جايگاه رفيع قم در زمينه مرجعيت و حوزه‌هاي علميه اقتضا مي‌كند كه مردان مجاهد و ايثارگردان غيرتمند مناسب با شأن و جايگاه اين شهر منصوب شوند.

انتهاي پيام/ب۲۰

پنجشنبه|ا|1|ا|تير|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن