تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه دیدید که مردی باکی ندارد که چه می گوید و چه درباره اش گفته می شود،چنین ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821093262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سپاه قمربني هاشم(ع) با صدور بيانيه، فرا رسيدن هفته پاسدار را گرامي داشت


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: سپاه قمربني هاشم(ع) با صدور بيانيه، فرا رسيدن هفته پاسدار را گرامي داشت


خبرگزاري آريا - در بيانيه سپاه قمربني هاشم(ع) به مناسبت هفته پاسدار آمده است: ولايتمداري بالاترين افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامي است.
به گزارش خبرگزاري آريا ، در اين بيانيه با تبريك سوم شعبان سالروز ولادت با سعادت بزرگ پاسدار عدالت و آزادگي حضرت اباعبدالله الحسين (ع) آمده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به فرمان زعيم عاليقدر و معمار كبيرانقلاب اسلامي حضرت امام خميني(ره)‌براي صيانت از انقلاب اسلامي و دستاوردهاي ارزشمند آن تشكيل و پس از گذشت بيش از سه دهه از عمر بابركت اين شجره طيبه با رشادت هاي بي نظير جوانان انقلابي اين نهاد مقدس در صراط مستقيم ولايت گام برمي دارد.
در بخش ديگري ازبيانيه آمده است: پاسداران انقلاب اسلامي با اقتدا به بزرگ پاسدار هستي حضرت سيد الشهدا(ع)، در راه نگاهباني از مرزهاي عقيدتي و جغرافيايي جمهوري اسلامي از هيچ كوششي فروگذار نكرده و اين ادعا را از بدو تشكيل اين نهاد مقدس در عرصه هاي مختلف اعم از؛ مقابله با توطئه هاي ضد انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و نثار خون بهترين جوانان و رزمندگان اين نهاد انقلابي، خنثي سازي فتنه ها و شركت در پروژه هاي عظيم سازندگي در اقصي نقاط ميهن اسلامي به منظور رفع محروميت از چهره كشور به اثبات رسانده است.
در ادامه اين بيانيه تاكيد شده: با توجه به موج بيداري اسلامي در منطقه و خيزش ملت هاي مظلوم جهان ، پروژه هاي اسلام هراسي، ايران هراسي و سپاه هراسي راه به جايي نخواهد برد و وعده الهي انشاءالله محقق و پرچم عدالت در جهان به اهتزاز درخواهد آمد.
در ادامه اين بيانيه با اشاره به چهارم شعبان، سالروز ولادت بزرگ پرچمدار عاشورا قمر بني هاشم و روز جانباز آمده است: جانبازان عزيز نيز با تأسي به آموزگار عشق و ايثار، جانباز دشت كربلا، حضرت ابوالفضل (ع)، همچون نگيني درخشان بر تارك انقلاب اسلامي مي‌درخشند اين عزيزان با نثار بخشي از وجود خويش نزد ملت قدرشناس ايران اسلامي به الگوهاي صبر، ايثار و شجاعت تبديل شده‌اند و به عنوان شاهدان زنده رسالت بزرگي را در انتقال فرهنگ ايثار و شجاعت فرزندان اين مرز و بوم بر عهده دارند.
در پايان اين بيانيه ضمن تبريك مجدد ايام الله هفته پاسدار و روز جانباز به خانواده سپاه پاسداران و جانبازان عزيز و همچنين تكريم و تعظيم شهيدان هميشه جاويد اين نهاد بزرگ انقلابي تصريح شده است: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و رزمندگان سپاه حضرت قمربني هاشم(ع) استان چهارمحال و بختياري در كنار ساير نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران به بركت خون شهدا، عنايات الهي و تحت توجهات يگانه منجي عالم بشريت و بهره‌گيري از توانمندي‌هاي اقتداربخش و آخرين دستاوردهاي دفاعي خود، در سايه وحدت و همدلي و در اوج آمادگي، اقتدار و بازدارندگي گوش به فرمان فرمانده معظم كل قوا آماده جانفشاني در راه آرمان هاي نظام و خنثي سازي توطئه هاي دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامي هستند.

دوشنبه|ا|29|ا|خرداد|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن