تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گوش خود را به شنيدن خوبى‏ها عادت بده و به آنچه كه به صلاح و درستى تو نمى‏افزايد گو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820995380




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رحماندوست هشدار داد؛تلاش وهابيت براي متفاوت نشان دادن قرآن شيعيان با ساير مسلمانان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رحماندوست هشدار داد؛تلاش وهابيت براي متفاوت نشان دادن قرآن شيعيان با ساير مسلمانان
تلاش وهابيت براي متفاوت نشان دادن قرآن شيعيان با ساير مسلمانان
نماينده مجلس نهم برگزاري مسابقات قرآن، با حضور نمايندگان بيش از 60 كشور جهان را خط بطلاني بر اينگونه تبليغات و رفع شبهه‌ از اذهان مسلمانان دانست.

به گزارش خبرگزاري مهر، دكتر مجتبي رحماندوست با تأكيد بر توجه به مفاهيم و عمل به قرآن در مسابقات قرآني، خاطرنشان كرد: استقلال، ايستادگي و دفاع در برابر دشمنان برگرفته از مفاهيم قرآن كريم است، لذا بايد به اين نكته بيش از پيش توجه شود كه حركت در جهت خودكفايي و ارتقاي موفقيت در عرصه‌هاي مختلف در ايران اسلامي در راستاي عمل به قرآن كريم صورت گرفته و اين دستاورد بايد در ميان ساير كشورهاي اسلامي ترويج شود.

نماينده مردم تهران در مجلس نهم خاطرنشان كرد: در مسابقات قرآن كه به همت سازمان اوقاف و امور خيريه برگزار مي‌شود، ضمن كشيدن خط بطلان بر همه شبهات عليه جمهوري اسلامي ايران، وحدت و همبستگي ميان كشورهاي اسلامي نيز افزايش مي‌يابد.

وي انتخاب بهترين كتاب در خصوص قرآن كريم را در جشنواره قصه‌هاي قرآني يكي ديگر از اقدامات بسيار ارزنده خواند و تصريح كرد: اميدواريم اين اقدام سازمان اوقاف و امور خيريه مبني بر انتخاب كتاب‌هاي قرآني در عرصه شعر، داستان و تاريخ ادامه يابد چرا كه در گسترش مفاهيم و آموزه‌هاي قرآن كريم بسيار تاثيرگذار است.

مشاور سابق رياست جمهوري با اشاره به برگزيده شدن اثر خودش تحت عنوان «نگهبان غار»، در جشنواره قصه‌هاي قرآني تصريح كرد: اقدام سازمان اوقاف و امور خيريه در انتخاب بهترين آثار قرآني منجر به توجه بيشتر نويسندگان به اين امر مهم شده است.

وي به توجه اهل سنت به حفظ قرآن اشاره كرد و گفت: البته در سال‌هاي اخير در كشور ما منحني رشد حفظ قرآن كريم در تربيت حافظان افزايش يافته، اما هنوز در مقايسه با كشورهاي اهل تسنن در اين عرصه عقب هستيم و بايد به همت سازمان اوقاف و امور خيريه در اين عرصه نيز شاهد رشد و پيشرفت باشيم.

رحماندوست با اشاره به خنثي كردن تبليغات دشمنان در ايجاد اختلاف بين اهل سنت و تشيع، به نقش مسابقات قرآن كريم اشاره كرد و افزود: بايد در فضاي مسابقات اين نكته هم مطرح شود كه براي ايران در دفاع از آرمان‌ها و آموزه‌هاي قرآن كريم تفاوتي وجود ندارد كما اينكه ملت فلسطين بيشتر از اهل تسنن هستند در حالي كه ايران به عنوان كشور شيعه يكي از باسابقه‌ترين دوستان ملت فلسطين به شمار مي‌آيد و يا اينكه حمايت ما از ملت‌هاي بحرين، مصر، ليبي و تونس ربطي به شيعه يا سني بودن آنها ندارد.

اين نماينده مردم تهران در پايان تأكيد كرد: با كنار هم قرار گرفتن اهل تسنن، تشيع و مذاهب مختلف در مسابقات قرآن كريم خود‌به‌خود توطئه‌هاي دشمنان در راستاي اختلاف‌افكني بين مذاهب مختلف نقش برآب خواهد شد.

© 2003 Mehr News Agency .

سه|ا|شنبه|ا|23|ا|خرداد|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن