تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817673896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

راهي كه تراكتورسازي تا آسيا طي كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: راهي كه تراكتورسازي تا آسيا طي كرد
تبريز- تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز با كسب عنوان نايب قهرماني ليگ يازدهم ضمن كسب جواز حضور در ليگ قهرمانان آسيا، بهترين عنوان تاريخ فوتبال تبريز را كسب و هواداران خود را غرق در شادي كرد.


اين تيم در راه رسيدن به اين عنوان باارزش، مشقات زيادي را متحمل شد و پس از 42 سال از تاريخ تاسيس باشگاه به اين مهم دست يافت و نام اعضاي اين تيم براي هميشه در تاريخ اين باشگاه و ورزش آذربايجان ماندگار شد.

تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز به دنبال حذف از اولين دوره ليگ برتر در رقابت هاي ليگ يك حضور يافت و به مدت هفت سال در اين سطح از رقابت هاي فوتبال كشور به رقابت با حريفان پرداخت.

با روي كارآمدن ناصر شفق به عنوان مديرعامل و فراز كمالوند به عنوان سرمربي، اين تيم در هفتمين سال حضور خود در ليگ آزادگان موفق شد جواز حضور در رقابت هاي ليگ برتر را پس از هفت سال دوري از آن كسب كند و آرزوي ديرينه هوادارانش را جامه عمل بپوشاند.

حضور تراكتورسازي در نهمين دوره رقابت هاي ليگ برتر با توجه به هواداران پرشور اين تيم، جان تازه اي به فوتبال ايران بخشيد و فوتبال ايران را كه تماشاگر با آن قهر كرده بود دوباره آشتي داد و حتي تيم هاي بي طرفداري كه فاقد تماشاگر در بازي هاي خانگي بودند به دليل حضور تراكتورسازي طرفداراني پيدا كردند.

مديرعامل وقت اين تيم به دنبال حضور در نهمين دوره ليگ برتر، برنامه هاي باشگاه را ترسيم كرد و ارايه داد و حفظ تيم در ليگ برتر در سال اول حضور، قرار گرفتن دربين سه تيم برتر در دومين سال حضور و كسب سهميه آسيايي در سومين سال حضور را به عنوان برنامه ها و اهداف اصلي سه ساله باشگاه ارايه داد.

تراكتورسازان در اولين سال حضور خود در ليگ برتر با ارايه بازي هاي جذاب و گرفتن نتايج درخشان ، توجه همگان را به سوي خود معطوف كرد و اين تيم رفته رفته به عنوان يكي از تيم هاي مدعي ليگ مطرح شد.

اين تيم در نهمين دوره ليگ برتر با كسب 47 امتياز در رتبه هفتم جدول قرار گرفت و در واقع هدف باشگاه در اولين سال حضور اين تيم در ليگ برتر تحقق يافت.

در دوره دهم كه همراه با تغيير مديرعامل باشگاه و انتقال باشگاه به خارج از كارخانه تراكتورسازي بود محمد حسين جعفري جايگزين شفق شد اما با همان كادر فني فصل پيش به كار خود ادامه داد و در پايان فصل و با اينكه كادر فني قول كسب سهميه آسيايي به هواداران داد اما با 57 امتياز و دو پله صعود نسبت به فصل نهم در رتبه پنجم قرار گرفت و نتوانست به اين مهم دست يابد.

در فصل اخير كه همزمان با تغييرات گسترده در كادر فني و بازيكنان تيم تراكتورسازي همراه بود امير قلعه نويي با كادر فني كاملا جديد در خدمت تيم قرار گرفت و بازيكنان بزرگي به خدمت اين تيم درآمدند.

قلعه نويي از همان ساعات اوليه حضورش در تيم هرچند هيچ قولي مبني بر كسب سهميه آسيايي نداد اما انتظار تمامي هواداران و مردم از وي و همكارانش تحقق اين هدف و رسيدن تيم به آسيا بود.

تراكتورسازان در پايان نيم فصل اول اين دوره از ليگ تنها با كسب 29 امتياز از 17 بازي در رتبه چهارم قرار گرفتند اما كادر فني مجرب اين تيم با جذب چند بازيكن در نيم فصل و تقويت تيم در چند پست موفق به كسب 37 امتياز در نيم فصل دوم شد و با 66 امتياز عنوان نايب قهرماني را كسب كرد و مسافر ليگ قهرمانان آسيا شد.

آنچه كه در اين ميان مهم به نظر مي رسد حضور تراكتورسازي در آسيا، هم وظيفه مسوولين استان و هم كادر فني اين تيم را بسيار خطير كرده و از هم اكنون بايد تمهيدات لازم در اين زمينه انديشيده شود.

مسوولان استاني بايد با تعيين بودجه اي مناسب براي اين تيم كه در سه جبهه آسيا، ليگ برتر و جام حذفي به نبرد با حريفان خواهد پرداخت زمينه حضور قدرتمندانه تيم در اين سه رقابت را فراهم كنند.

كادر فني نيز به نوبه خود بايد با حفظ بازيكنان موفق فصل اخير و جذب چند بازيكن مطرح و سرشناس خود را براي رقابت هاي فصل بعد و حضور در آسيا آماده تر كند.

587/7233

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 80126804

شنبه|ا|23|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن