تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشان منافق سه چیز است: 1 - سخن به دروغ بگوید . 2 - از وعده تخلف کند .3 - در اما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820937924




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه/نمايشگاه عكس مرمت بناهاي تاريخي كرمانشاه برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار كوتاه/نمايشگاه عكس مرمت بناهاي تاريخي كرمانشاه برگزار مي شود
نمايشگاه عكس مرمت بناهاي تاريخي كرمانشاه برگزار مي شود
كرمانشاه ـ خبرگزاري مهر: برگزاري نمايشگاه عكس مرمت بناهاي تاريخي كرمانشاه، حركت عظيم ملت ايران به پشتوانه ولايت صورت گرفت و... اخبار كوتاه استان كرمانشاه است.

به گزارش خبرنگار مهر، مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان كرمانشاه گفت: نمايشگاه عكسي از روند فعاليت‌هاي مرمت موزه‌ها و بناهاي تاريخي استان در كرمانشاه برگزار مي‌شود.

جليل رحيمي افزود: اين نمايشگاه به مناسبت هفته ميراث فرهنگي به مدت يك هفته داير است كه در آن روند فعاليت‌ هاي مرمت موزه‌ها و بناهاي تاريخي استان در قالب عكس به نمايش گذاشته خواهد شد.

وي تاكيد كرد: علاوه بر نمايشگاه عكس مرمت، نقشه‌ها و عكس‌هاي هوايي شهرها و اماكن تاريخي استان با هدف معرفي هرچه بيشتر اين آثار به نمايش گذاشته مي‌شود.

حركت عظيم ملت ايران به پشتوانه ولايت صورت گرفت

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كرمانشاه گفت: حركت عظيم ملت ايران در شكل دهي به انقلاب اسلامي ايران به پشتوانه ولايت صورت گرفت و لازم است براي حفظ ارزشهاي انقلاب اسلامي، ارزشهاي ولايي را در جامعه گسترش دهيم.

حجت الاسلام محمد آفتابي افزود: مسئولان ادارات بايد در مسير اهداف و آرمانهاي انقلاب گام بردارند و اين مسير بايستي متناسب با ارزشهاي ديني باشد.

وي گفت: اين شعارها نيازمند كار فرهنگي مداوم و تلاش مستمر در اين حوزه است.

برگزاري جشنواره منطقه اي نمايش‌ هاي آييني و سنتي غرب كشور در كرمانشاه

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي كرمانشاه از برگزاري اولين جشنواره منطقه اي نمايش‌ هاي آييني و سنتي غرب كشور در كرمانشاه خبر داد.

مظفر تيموري افزود: اين جشنواره با هدف ارتقاء نمايش هاي آييني و سنتي و محلي برگزار مي شود.

وي گفت: آن دسته از گروه‌هاي تئاتر استان كه در فاصله زماني ابتداي دي ماه 1390 تا دو هفته پيش از برگزاري جشنواره استاني سال 1391 اجراي عمومي خود را به پايان رسانده باشند، مي‌توانند متقاضي حضور در جشنواره تئاتر استاني باشند.

برگزاري كنگره بزرگداشت علامه ماموستا ملا احمد نودشي

كنگره بزرگداشت علامه ماموستا ملا احمد نودشي با حضور علما، مسئولان و شخصيت هاي علمي، فرهنگي و مذهبي استانهاي تهران، كردستان و كرمانشاه در شهر مرزي نودشه برگزار شد.

در اين كنگره، مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كرمانشاه، لزوم تكريم و پاسداشت علماي دين را مورد تأكيد قرار داد و گفت: تكريم علما مورد توجه، توصيه و تأكيد قرآن كريم و پيامبر عظيم الشأن اسلام (ص) است كه ما با عنايت به اين مهم اقدام به برگزاري اين كنگره كرديم.

حجت الاسلام محمد آفتابي، ويژگي هاي علماي دين را فروتني در برابر قرآن، زمان شناسي، خود شناسي و ابلاغ رسالت دين بدون ترس و واهمه عنوان كرد و افزود: ارج نهادن به مقام و شخصيت مفاخر ديني، علمي و فرهنگي و تكريم مفاخر اهل تسنن را در كنار مفاخر اهل تشيع از اهداف اين كنگره برشمرد.

تسهيلات بانكي ارزان قيمت به جاي جوايز صادراتي به صادركنندگان داده شود

رئيس اتاق بازرگاني و صنايع و معادن استان كرمانشاه معتقد است اگر تسهيلات بانكي با نرخ سود پايين در اختيار تجار و صادركنندگان قرار گيرد، تاثيرگذاري بيشتري از جوايز صادراتي دارد.

كيوان كاشفي گفت: استان كرمانشاه هم با بخش كردي و هم بخش عربي كشور عراق مرز دارد و همين موقعيت ممتازي را براي استان ايجاد كرده است.

اعزام 137 مددجوي بهزيستي به جوار حرم امام رضا سفر كردند

137 زن سرپرست خانوار زير پوشش اداره كل بهزيستي استان كرمانشاه به مشهد مقدس سفر كردند.

در اين سفر كه از درب اداره كل بهزيستي استان كرمانشاه آغاز شد، زائران با وسيله نقليه به فرودگاه شهيد اشرفي اصفهاني كرمانشاه منتقل شدند.

© 2003 Mehr News Agency .

جمعه|ا|22|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن