تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806978627




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايران زمين


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: ايران زمين
عمليات احداث 290كيلومتر بزرگراه در آذربايجان غربي آغاز مي‌شود

اروميه – خبرنگار آفرينش

مديركل راه و ترابري آذربايجان غربي، از آغاز عمليات احداث 290 كيلومتر بزرگراه، امسال در اين استان خبر داد. عليرضا رحمان‌زاده، در حاشيه بازديد از طرحهاي راهسازي شاهين‌دژ اظهار داشت: 70كيلومتر از اين بزرگراه‌ها سال 91 به بهره‌برداري مي‌رسد. وي همچنين از آماده بهره‌برداري بودن حدود 700كيلومتر از راههاي روستايي آذربايجان غربي، كه زيرسازي و آسفالت شده‌اند، خبر داد. رحمان‌زاده، در عين حال با اشاره به افزايش 20درصدي اعتبارات بخش راه استان در بودجه سال جاري گفت: اعتبارات راهسازي در مناطق حادثه‌خيز نيز دو برابر شده است.

رئيس اداره برق دماوند:

جابه‏جايي تيرهاي برق وظيفه اداره برق نيست

دماوند - خبرنگار آفرينش

رئيس اد‏اره برق منطقه دماوند گفت: براساس مصوبه هيئت وزيران، جابه‏جايي تيرهاي برق وظيفه ادارات برق منطقه‏اي نيست.به گزارش خبرنگار آفرينش، سعيد حميدي در جريان سلسله بازديدهاي بخشداري و شوراي اسلامي بخش مركزي شهرستان دماوند از روستاي "مرا" كه با حضور سرپرست اداره راه و شهرسازي شهرستان دماوند، مديرعامل شركت آبفاي روستايي دماوند و ساير مسئولان محلي انجام شد اظهار داشت: طبق مصوبه هيئت وزيران، جابه‏جايي تاسيسات برق‏رساني در محدوده شهر، جزو وظايف شهرداري و در روستا در حيطه وظايف دهياري است.

وي ادامه داد: از اين‌رو اين وظيفه نه تنها در شهرستان دماوند بلكه در همه نقاط كشور بر عهده اداره برق منطقه نيست. حميدي اضافه كرد: درحال حاضر به دليل اجراي طرح‏هاي هادي روستايي و امور عمراني، تعدادي از تيرهاي برق در هر منطقه روستايي دماوند نيازمند جابه‏جايي است.رئيس اداره برق منطقه دماوند افزود: اداره برق منطقه دماوند با وجود اين مصوبه هيئت وزيران و نداشتن وظيفه‏‏اي در اين زمينه، تنها براي رفاه حال مردم و همچنين تعامل با ادارات خدمات‏رسان نسبت به جابه‏جايي تيرهاي برق تا حد توان مبادرت مي‏ورزد. وي با بيان اينكه جابه‏جايي تاسيساتي از جمله تيرهاي برق هزينه زيادي در بردارد گفت: هزينه جابه‏جايي تيرهاي برق در مناطق روستايي بر خلاف تصور بسياري، هزينه‏هاي هنگفتي را در بردارد.

حميدي ادامه داد: اما با وجود اين هزينه‏هاي سنگين، جابه‏جايي تيرهاي باقيمانده روستاي مرا همچون ديگر تيرهاي برق اين منطقه در آينده‏اي نزديك انجام مي‏شود.رئيس اداره برق منطقه دماوند با اشاره به اقدامات گذشته اين نهاد در روستاي مرا يادآور شد: اداره برق منطقه دماوند پيش از اين با صرف اعتباري بالغ بر 600 تا 700 ميليون ريال كاستي‏هاي موجود در شبكه برق‏رساني روستاي مرا در بخش مركزي دماوند را برطرف كرد. وي تصريح كرد: علاوه بر اين رفع ضعف ولتاژ جريان برق چند منطقه پرجمعيت روستاي مرا نظير "باقالو" و "ازون‏دره" نيز در برنامه امسال اداره برق منطقه دماوند قرار گرفته است.

با تقدير مديرعامل شركت توانير از كاركنان برق اهواز صورت پذيرفت؛

برق اهواز رتبه دوم بهينه‌سازي مصرف مشتركين تجاري كشور را كسب كرد

اهواز - خبرنگار آفرينش

مديرعامل شركت مادر تخصصي توانير طي نامه‌اي از زحمات مديرعامل و كاركنان شركت توزيع نيروي برق اهواز به‌وي‍ژه واحد مديريت مصرف برق اين شركت كه در زمينه بهينه‌سازي مصرف برق مشتركين تجاري و آموزش و آگاه‌سازي راهكارهاي صرفه‌جويي انرژي رتبه دوم كشور را كسب نمودند تقدير و تشكر نمود. مهندس همايون حائري مديرعامل شركت مادر تخصصي توانير طي نامه‌اي از زحمات مديرعامل و كاركنان شركت توزيع نيروي برق اهواز به وي‍ژه واحد مديريت مصرف برق اين شركت كه در زمينه بهينه‌سازي مصرف برق مشتركين تجاري و آموزش و آگاهسازي راهكارهاي صرفه‌جويي انرژي رتبه دوم كشور را كسب نمودند تقدير و تشكر نمود.

مديرعامل شركت توزيع برق اهواز در اين خصوص گفـت: اجراي راهكارهاي تأثيرگذار بر كاهش مصرف برق مشتركين تجاري از جمله استفاده از لامپهاي كم‌مصرف پربازده به جاي لامپهاي رشته‌اي پرمصرف و اقدامات فرهنگي و اطلاع‌رساني مناسب از سال 87 و با شروع خشكسالي به صورت جدي مورد توجه كاركنان اين شركت قرار گرفت كه مجموعه اين اقدامات با همكاري مناسب ستاد خشكسالي استانداري خوزستان موجب بهينه‌سازي وضعيت مصرف انرژي مشتركين تجاري شهرستان اهواز گرديده است به گونه‌اي كه عمده لامپهاي پرمصرف رشته‌اي و قلمي مغازه‌ها تبديل به لامپهاي كم‌مصرف و پربازده گرديد.

مهندس يداله حضرتي با اشاره به اينكه بيش از 56 هزار مشترك تجاري در شهرستان اهواز وجود دارد كه حدود 6 درصد از كل مصرف شبكه برق اين شهرستان را به خود اختصاص مي‌دهند گفت: اجراي فعاليتهاي مديريت مصرف برق كه با جديت در طول سالهاي گذشته در مراكز تجاري شهرستان اهواز صورت پذيرفت امروز به يك فرهنگ عمومي تبديل گشته به گونه‌اي كه خود مشتركين به‌دليل كم‌مصرف بودن لامپهاي فلورسنت و عدم توليد گرما در اينگونه لامپها نسبت به جايگزيني آنها به جاي لامپهاي پرمصرف اقدام مي‌نمايند و تاثير آن را يقينا بر صورت‌حساب‌هاي برق مصرفي ديده‌اند.وي در پايان ضمن تقدير از مشتركين تجاري در اجراي مناسب راهكارهاي صرفه‌جويي مصرف انرژي گفت: وجود شرايط محيطي نامناسب و گرماي هوا در شهرستان اهواز موجب گرديده است تجهيزات سرمايشي و برودتي به عنوان يك ضرورت جهت تأمين شرايط آسايش در نزد مصرف‌كنندگان مورد استفاده قرار بگيرد كه شهروندان اهوازي از يك طرف با مديريت و برنامه‌ريزي در استفاده مناسب از تجهيزات سرمايشي در طول تابستان و از طرف ديگر با استفاده از لامپهاي كم‌مصرف و پربازده كه توليد گرما نمي‌نمايند موجب صرفه‌جويي انرژي و ترويج فرهنگ بهينه‌سازي مصرف انرژي گشته‌اند كه اين فعاليتها قابل تقدير و ستايش است.حضرتي رعايت سقف الگوي مصرف برق توسط 5/95 درصد از مشتركين شهرستان اهواز در سال 90 را نشان‌دهنده ترويج فرهنگ صرفه‌جويي مصرف برق در جامعه دانست و ابراز اميدواري كرد: در سال جاري نيز شاهد همكاري مناسب شهروندان به‌ويژه در ساعات اوج مصرف برق باشيم.

اجراي 95 طرح عمراني در منطقه 10 اصفهان

اصفهان – بهمن راعي

شهردار منطقه 10 اصفهان با اشاره به اجراي 95 طرح عمراني در اين منطقه گفت: براي اين طرحهاي عمراني 147 ميليارد ريال در نظر گرفته شده است كه حدود 60درصد كل بودجه اين منطقه را شامل مي‌شود و بخشي از آن در سال 91 و بخش ديگر در سال آينده به اتمام خواهند رسيد. بهمن احمدي در رابطه با طرحهاي عمراني سال جاري افزود: ازجمله مهمترين طرحهاي عمراني در سال 91 نقشه‌برداري در سطح منطقه و مميزي املاك آن، تملك حلقه چهارم حفاظتي شهر، تملك بازگشايي گلوگاه‌ها و روانبخشي بافت محلات
مي‌باشد. وي درباره طرحهاي ديگر سال 91 اظهار داشت: از ديگر طرحهاي سال جاري تملك خيابان عسگريه دوم، تملك كندروها و فضاي سبز حاشيه بزرگراه شرق، تملك خيابان 20 متري حدفاصل حكيم اسدي تا پارك انقلاب، تملك حريم چشمه مرغاب، تملك پارك لاله و اطراف تالار هنر است.

برگزاري انتخابات هيئت مديره خانه مطبوعات لرستان

خرم آباد –نجف‌وند

مسئول امور مطبوعات اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان از برگزاري انتخابات هيئت مديره جديد خانه مطبوعات استان در روز سوم خردادماه سال جاري در خرم‌آباد خبر داد. به گزارش خبرنگار ما از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان، سيد سياوش موسوي گفت: به همين منظور از تمام فعالان مطبوعاتي و خبرگزاري‌هاي استان دعوت مي‌شود، در اين آيين با همراه داشتن مدرك معتبر خبرنگاري در سالن شهيد آويني مجتمع فرهنگي و هنري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان شركت كنند. وي تصريح كرد: با برگزاري انتخابات خانه مطبوعات لرستان، دو نفر از مديران مسئول نشريات محلي، سه نفر از خبرنگاران نشريات محلي، يك نفر از مديران مسئول دفاتر نشريات سراسري و يك نفر از مسئولان خبرگزاري‌هاي استان به عنوان اعضاي جديد اين خانه معرفي مي‌شوند.

دوشنبه|ا|18|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن