تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820953305




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخراج 100عضو گروهك منافقين/سركرده گروهك كجاست؟


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: اخراج 100عضو گروهك منافقين/سركرده گروهك كجاست؟
وزير حقوق بشر عراق گفت: تاكنون صد تن از اعضاي سازمان تروريستي منافقين مستقر در كمپ جديد بغداد به خارج از عراق منتقل شده‌اند.
شبكه خبر؛ "محمد شياع السوداني" وزير حقوق بشر عراق در گفت‌وگو با روزنامه دولتي "الصباح" بغداد گفت: تاكنون صد تن از اعضاي سازمان منافقين مستقر در كمپ جديد بغداد به خارج از عراق منتقل شده‌اند.

وزير حقوق بشر عراق از كشورها و سازمان‌هاي بين‌المللي كه تاكنون همه منافقين را قبول نكرده و به آنها پناهندگي نداده‌اند انتقاد و ادامه حضور منافقين در عراق را نقض قانون اساسي اين كشور توصيف كرد.

السوداني از كشورهاي خارجي خواست تا نسبت به دادن پناهندگي به اين عده از منافقين به سرعت عمل كنند و از اعضاي منافقين نيز خواست اگر تمايل دارند، مي‌توانند درخواست بازگشت به كشورشان را بكنند چراكه آنها نمي‌توانند در عراق بمانند.

وي افزود: تا به امروز دولت عراق و حتي سازمان‌هاي بين‌المللي آمار دقيقي از اعضاي سازمان منافقين كه در اردوگاه اشرف بسر مي‌برند ندارند، زيرا منافقين همچنان براي دولت عراق و حتي سازمان‌هاي بين‌المللي كه خواهان مقابله با آنها هستند، مشكل ايجاد مي‌كنند.

تاكنون 1600 تن از منافقين از اردوگاه اشرف به كمپ ترانزيت در نزديكي فرودگاه بغداد منتقل شده‌اند.

علاوه بر اين يك منبع آگاه با اشاره به اخراج مرحله‌اي منافقين از پادگان اشرف به كمپ ليبرتي گفت: سركرده آنها پيش از اين از عراق خارج شده و احتمالاً در فرانسه مستقر است.

پيش از اين گفته شده بود كه سه هزار و 400 نفر از منافقين در اردوگاه اشرف زندگي مي‌كنند.

جمعه|ا|8|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن