تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821091715




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه ايلام/كشفيات مواد مخدر در استان ايلام 85 درصد افزايش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار كوتاه ايلام/كشفيات مواد مخدر در استان ايلام 85 درصد افزايش يافت
كشفيات مواد مخدر در استان ايلام 85 درصد افزايش يافت
ايلام - خبرگزاري مهر: افزايش 85 درصدي كشفيات مواد مخدر استان و..از اخبار كوتاه ايلام در حوزه هاي مختلف است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده نيروي انتظامي استان از افزايش 85 درصدي ميزان كشفيات مواد مخدر در فروردين ماه امسال خبر داد.

امير عباس زاده با اشاره به برنامه ريزي هاي صورت گرفته براي برخورد قاطع با خرده فروشان مواد مخدر در استان گفت: ميزان كشفيات مواد مخدر در سال 90 ، 68 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن افزايش داشته است.

وي در ادامه به كاهش شش درصدي وقوع سرقت در فروردين ماه اشاره كرد و افزود: سرقت خودرو در اين ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 60 درصد كاهش داشته است.

فرمانده انتظامي استان همچنين از افزايش 135 درصدي كشف صلاح و مهمات غير مجاز در استان خبر داد و گفت: برنامه ريزي دقيق و همكاري موثري بين نيروهاي انتظامي و اطلاعاتي استان براي كشف سلاح و مهمات غير مجاز در استان صورت گرفته است.

امير عباس زاده به كاهش 100 درصدي تصادفات فوتي در حوزه درون شهري اشاره كرد و گفت: ميزان تصادفات فوتي در حوزه برون شهري نيز 45 درصد كاهش داشته است.

همايش قانون هدفمندي يارانه ها در ايوان

معاون برنامه ريزي استاندار ايلام گفت: دسرپرستان خانواري كه پيامك انصراف از يارانه ها را دريافت كرده اند تا دهم ارديبهشت ماه فرصت دارند با مراجعه به سايت هدفمندي يارانه ها عدم انصراف خود را از دريافت يارانه اعلام كنند.

عسگري در همايش يكروزه قانون هدفمندي يارانه ها در ايوان با اعلام اين خبر گفت: اگر اين افراد از طريق سايت موفق به رفع اين مشكل نشدند با مراجعه به دبير خانه ماده 10 كميسيون هدفمندي يارانه ها و دريافت فرم مربوطه مي توانند براي رفع اين مشكل اقدام كنند.

وي افزود: دولت حقوق هيچ فردي را براي انصراف از يارانه بدون اطلاع قطع نخواهد كرد.

آغاز كشت محصولات بهاره در دره شهر

كشاورزان دره شهري 1500 هكتار از اراضي كشاورزي خود را به كشت محصولات بهاره در بخش سبزي و صيفي اختصاص دادند.

مدير جهاد كشاورزي دره شهر با اعلام اين خبر گفت: اين ميزان سطح زير كشت مربوط به محصولا سبزي و سيفي شامل خيار، طالبي، باقلا، گوجه ،بادمجان و سبزيجات است .مدير جهاد كشاورزي دره شهر بيشترين سطح زير كشت اين محصولات را مربوط به باقلا با 700 هكتار اعلام كرد.

مدير جهاد كشاورزي دره شهر كمترين سطح زير كشت را سبزيجات برگي با چهار هكتار عنوان كرد.

عمو زاده پيش بيني كرد در پايان برداشت 21 هزار تن انواع محصولات كشاورزي بهاره در بخش سبزي و صيفي به ارزش اقتصادي شش ميليارد ريال برداشت شود.

عموزاده افزود: از اين ميزان محصولات توليدي علوه بر تامين نيازهاي داخلي استان در بخش سبزي و صيفي مازاد آن به استان هاي همجوار بويژه بازار هاي تهران صادرمي شود.

مدير جهاد كشاورزي دره شهر گفت: 1500 نفر از كشاورزان دره شهري به صورت مستقيم در شهرستان دره شهر 28 هزار هكتار اراضي قابل كشت وجود دارد.

امام جمعه ايلام : براي مقابله با آسيب هاي اجتماعي برنامه ريزي شود

نشست ستاد احيا امر به معروف و نهي از منكر در دفتر امام جمعه ايلام برگزار شد.

در اين نشست جمعي از مديران كل نهادهاي فرهنگي و ديني استان حضور داشتند، اعضا در اين نشست بر ضرورت همكاري دستگاههاي اجرايي در زمينه گسترش اين فريضه الهي در جامعه تاكيد كردند.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام در اين نشست گفت: شناسايي آسيبها و برنامه ريزي براي مقابله با آنها در اولويت برنامه هاي مديران –و مسئولان قرار گيرد.

حجت الاسلام لطفي با اشاره به ظرفيت هاي ديني و مذهبي مردم استان بر ضرورت برنامه ريزي براي ترويج برنامه هاي فرهنگي و مذهبي در استان تاكيد كرد.

سردار كاكي دبير ستاد احياء امر به معروف و نهي از منكر استان با اشاره به فلسفه امر به معروف و نهي از منكر در جامعه گفت: اجراي اين فريضه الهي تاثير مستقيم در سالم سازي جامعه از چالش ها و آسيبها دارد.

در ادامه اين نشست اعضا درباره فعاليت هاي نهاد هاي مربوطه و عملكرد اين نهادها گزارشهايي ارائه كردند.

جشنواره خيرين مدرسه ساز چوار

جشنواره خيرين مدرسه ساز در بخش چوار برگزار شد.

در اين جشنواره خيرين مدرسه ساز 100 ميليون ريال به امر مدرسه سازي اهدا كردند.

به گفته مدير آموزش و پرورش چوار اين ميزان كمك صرف ساخت مدرسه مي شود .دوستي گفت: خيرين مدرسه ساز در سال گذشته 300 ميليون ريال به ساخت مدرسه كمك كرده اند.

نمايش فيلم هنرمند ايلامي در دانشگاه تهران

فيلم مستند (ده نبي) به كارگرداني هنرمند ايلامي در دانشكده علوم اجتماعي دانشگاه تهران با حضور اساتيد برجسته اين دانشگاه به نمايش در آمد.

فيلم مستند دهنبي به كار گرداني كمال زحمتكش با موضوع آسيب هاي اجتماعي در استان ايلام توليد شده است .

اين فيلم همچنين در جشنواره فيلم حسنات اصفهان برنده جايزه بهترين كار گرداني شده است.

جلوگيري از فرسايش خاك در ديناركوه

از فرسايش خاك دينار كوه آبدانان جلوگيري مي شود.

رئيس منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان آبدانان گفت: براي اجراي طرح هاي آبخيزداري و سنگي ملاتي يك ميليارد و 500 ميليون ريال هزينه شده است.

به گفته عزيزي اين ميزان اعتبار براي اجراي دو طرح سنگي ملاتي با حجم دوهزار و 500 متر مكعب براي كنترل سيلاب افزايش نفوذ پذيري و اضافه شدن حجم سفره هاي آب زير زميني هزينه ش ه است .

نقطه جنگي دينار كوه در هشت كيلومتري جنوب شهر آبدانان واقع است.

© 2003 Mehr News Agency .

جمعه|ا|1|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن