تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820873147




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عليزاده پورنيا:براي گزينشي المپيك آماده‌ام


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: عليزاده پورنيا:براي گزينشي المپيك آماده‌ام
خبرگزاري فارس: قهرمان قمي كشتي فرنگي آسيا در سال 2012 از آمادگي لازم براي موفقيت در پيكارهاي گزينشي المپيك 2012 لندن خبر داد.


هادي عليزاده پورنيا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با بيان اينكه قطعا در اين مسابقات براي كسب سهميه حضور در المپيك لندن كار دشواري در چين در پيش داريم، اظهار كرد: با اين حال مي‌خواهم پاسخ اعتماد كادر فني تيم ملي را بدهم و سختي‌هاي زياد را كه تحمل كرده‌ام به بار بنشيند.

وي ادامه داد: در رقابت‌هاي گزينشي كشتي فرنگي المپيك لندن قطعا تمام كشورها با بهترين نفرات خود به ميدان مي‌آيند چرا كه يكي از آخرين ميادين براي كسب امتياز براي رسيدن به سهميه المپيك است و ما هم كار دشواري پيش رو خواهيم داشت.

قهرمان قمي كشتي فرنگي آسيا در سال 2012 در ادامه به اشاره به اردوي تيم ملي در جزيره كيش و تمرينات فعلي اين تيم بيان كرد: اردوي خيلي خوبي بود زيرا هم در زمان خوبي برگزار شد و هم اينكه اين فرصت براي اعضاي تيم ملي فراهم شد تا آمادگي بيشتري كسب كنند.

وي ياد آورشد: تمرينات تكنيكي و فني خود را بعد از اتمام رقابت‌هاي كشتي فرنگي قهرماني آسيا در كره جنوبي با جديت بيشتر در اردوهاي تيم ملي دنبال كرده‌ام و اميدوارم بتوانم با اين شرايط با بهترين اجرا در رقابت‌هاي گزينشي چين، سهميه اعزام به مسابقات المپيك را از آن خود كنم.

عليزاده پورنيا بيان كرد: تا شروع رقابت‌هاي انتخابي المپيك 2012 لندن در كشور چين كه روزهاي پاياني هفته آينده برگزار مي‌شود، تمرينات اختصاصي خود را با يك برنامه ريزي كاملا حساب شده در اردوي تيم ملي پيگيري مي‌كنم و تا زمان اعزام به چين با اين روال تمريناتم را ادامه خواهم داد.

وي ادامه داد: قطعا در اين رقابت‌ها كشتي گيراني به روي تشك مي‌روند كه هر كدام عنوان‌دار رقابت‌هاي جهاني و آسيايي بوده‌اند و من كاملا خودم را آماده كرده‌ام، اما مي‌دانم كه بايد تلاش كنم بدون كوچكترين اشتباه و لغزشي كشتي بگيرم.

قهرمان كشتي فرنگي آسيا عنوان داشت: در حال حاضر تمام برنامه‌هاي من براي كسب بهترين عنوان در رقابت‌هاي گزينشي المپيك است و اميدوارم بتوانم در اين پيكارها بهترين عنوان را كسب كنم هر چند كه اين مهم در اين مسابقات كه بهترين‌هاي اين رشته را در خود گنجانده است، بسيار سخت خواهد بود.

ملي پوش تيم ملي كشتي فرنگي اضافه كرد: خوشبختانه كشتي ايران با سرمايه‌گذاري‌هاي زيادي كه فدراسيون كشتي كشورمان انجام داده، توانسته به يك حريف اصلي براي مدعيان اين رشته تبديل شود.

تيم ملي كشتي فرنگي كشورمان در تلاش براي كسب سهميه ورود به المپيك 2012 لندن در اوزان 74 و 84 كيلوگرم، روزهاي پاياني هفته آينده در رقابت‌هاي گزينشي المپيك در شهر تيان چين با حريفان خود رقابت مي‌كنند.

انتهاي پيام/خ۱۰

جمعه|ا|1|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن