تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): آيا به شما بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، كمك مالى به برادر (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820974075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اولادي: چون زياد ورجه وورجه مي‌كنم مصدوم مي‌شوم ‌اين فصل يكي از بدترين فصول فوتبالم بود


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: اولادي: چون زياد ورجه وورجه مي‌كنم مصدوم مي‌شوم ‌اين فصل يكي از بدترين فصول فوتبالم بود
ايران ورزشي- خودش مي‌گويد فصل فوق‌العاده بدي را پشت سر گذاشته و مصدوميت‌هاي متوالي امانش را بريده. مهرداد اولادي كه در زمان سرمربيگري استيلي اكثرا مصدوم بود و بعضا با نامهرباني سرمربي مواجه مي‌شد، در دوره مربيگري دنيزلي تا حدودي احيا شد اما يك مصدوميت ديگر و اين بار از ناحيه كمر باعث شده او فعلا بيش از 4 هفته دور از تمرين باشد و شايد اين مصدوميت تا يكي دو ماه ديگر هم طول بكشد.

انگار مصدوميت كمرت جدي است؟
بله، فكر مي‌كنم بعد از بازي با صبا در قم بود كه درد كمرم شديد شد. قبل از آن هم حدود 2-5/1 ماه پيش كمرم آسيب ديده بود اما با همان وضعيت حدود 10 روز هم تمرين كردم هم بازي اما دردم هر روز شديدتر مي‌شد تا جايي كه ديگر نتوانستم بدوم و خم و راست شوم. با نظر پزشك MRI‌گرفتم و استراحت كردم اما در اين چند وقت جواب خاصي نگرفتم تا اينكه مجبور شدم سه تا آمپول بزنم تا حداقل بتوانم تمرين كنم. نخستين آمپولم را ديروز (دوشنبه) ‌زدم و شنبه و چهارشنبه آينده هم دو تزريق ديگر دارم. هر روز دارم فيزيوتراپي مي‌كنم تا حداقل بتوانم تمرين كنم.
ظاهرا چون در زمين حركات آكروباتيك انجام مي‌دهي و تحرك عجيبي داري، اين مصدوميت سراغت آمده.
بله، من براي نخستين بار است كه از ناحيه كمر مصدوم مي‌شوم اما چون در زمين زياد ورجه وورجه مي‌كنم و حركات شديدي دارم اين مصدوميت‌ها سراغم مي‌آيد.
و به خاطر همين مصدوميت بازي با الشباب، تيم سابقت را از دست دادي درحالي كه خيلي دوست داشتي در اين بازي باشي؟
دقيقا همينطور است. البته من در بازي با الهلال هم اگر در ليست 18 نفره نبودم فرقي نمي‌كرد چون در حين گرم كردن فهميدم درد دارم و نمي‌توانم بازي كنم.
امسال اين سومين باري است كه مصدوم مي‌شوي، چه زماني اين بدشانسي‌ها تمام مي‌شود؟
اين مصدوميت‌ها هميشه براي هر بازيكني هست اما اين مصدوميت كمر واقعا اذيتم كرده. آمپولي كه زدم كم‌كم دارد اثر مي‌كند. مشغول فيزيوتراپي هستم و بدنساز تيم هم تمرين‌هايي برايم در نظر گرفته. با اين وجود اين فصل از بدترين فصول فوتبالم بود. در دوره مربيگري دنيزلي 8-7 بازي فيكس بودم و شرايطم خوب بود اما دوباره مصدوم شدم. يك بار سه ماه دور بودم، يك بار يك ماه و نيم و الان هم كه فعلا يك ماه است مصدومم و شايد يك ماه ديگر هم اين آسيب‌ديدگي طول بكشد. با در نظر گرفتن اين مصدوميت يك نيم‌فصل را از دست داده‌ام.
بعد از بازي با الشباب با بازيكنان اين تيم در تماس بودي يا چيزي از آنها درباره باخت سنگين‌شان شنيدي؟
نه اما آنها در درجه اول به خاطر تماشاگران پرتعدادي كه آمده بودند شوكه شدند و مهم‌ترين دليل زود گل خوردنشان يا زود وادادنشان همين بود. واقعا فشار تماشاگران روي آنها زياد بود و هر تيمي در ايران با اين مشكل مواجه مي‌شود. البته تيم ما هم خوب و روان بازي كرد.

پنجشنبه|ا|17|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن