تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821184873




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون اجتماعي ناجا خبر دادكاهش 14 درصدي كشته‌هاي تصادفات در كشورخبرگزاري فارس: معاون اجتماعي ناجا از كاهش حدود 14 درصدي كشته‌هاي تصادفات در 11 ماه سال 90 خبر داد.


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون اجتماعي ناجا خبر دادكاهش 14 درصدي كشته‌هاي تصادفات در كشورخبرگزاري فارس: معاون اجتماعي ناجا از كاهش حدود 14 درصدي كشته‌هاي تصادفات در 11 ماه سال 90 خبر داد.
خبرگزاري فارس: معاون اجتماعي ناجا از كاهش حدود 14 درصدي كشته‌هاي تصادفات در 11 ماه سال 90 خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از زنجان بهمن كارگر در بازديد از قرارگاه نوروزي استان زنجان، ضمن تقدير از تلاش‌هاي پرسنل انتظامي استان زنجان و با اشاره به تلاش نيروي انتظامي در راستاي تامين امنيت در كشور اظهار داشت: تحصيل، اشتغال، عبادت و همه كارها در سايه امنيت انجام مي‌شود.

معاون اجتماعي ناجا با اشاره به اينكه عزاداري مردم زنجان نماد عزاداري‌هاي كشور است، تصريح كرد: زنجان الگوي ديگر استان‌ها در زمينه عزاداري‌هاي حسيني است.

كارگر گفت: نيروي انتظامي خود را خادم و نوكر مردم مي‌داند و از هيچ تلاشي در راستاي خدمت به مردم دريغ نمي‌كند.

وي با اشاره به نامگذاري سال جاري از سوي مقام معظم رهبري به نام توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني ادامه داد: نيروي انتظامي در راستاي تحقق اين امر از هيچ تلاشي دريغ نمي‌كند.

معاون اجتماعي ناجا با اشاره به حضور هوشمندانه مردم در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي افزود: حضور بيش از 64 درصدي مردم در انتخابات همه شيطنت‌هاي دشمنان را خنثي و ولايت‌مداري مردم را به اثبات رساند.

وي با اشاره تلفات و تصادفات جاده‌اي در كشور اظهار داشت: تعداد كشته شدگان تصادفات در كشور از 23 هزار نفر به 20 هزار نفر رسيده است، كه موفقيت خوبي براي مردم و نيروي انتظامي است.

كارگر كشته شدن سالانه 20 هزار نفر را آمار بالايي اعلام كرد و گفت: بايد همه مردم و مسئولان دست به دست هم بدهند تا اين آمار نيز كاهش يابد.

وي افزود: در سال گذشته و به جز اسفند ماه كاهش 14 درصدي را در زمينه تلفات جاده‌اي در كشور را داشتيم كه بايد تلاش كنيم اين آمار در سال جاري نيز كاهش يابد.

معاون اجتماعي ناجا با تقدير از تلاش‌هاي رسانه‌ها به ويژه خبرگزاري‌ها، مطبوعات و دستگاه‌هاي مسئول در زمينه كاهش تلفات جاده‌اي گفت: رسانه ملي نيز در اين زمينه تلاش خوبي را داشته است.

انتهاي پيام/غ20

جمعه|ا|4|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن