تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گناه نکردن آسان تر از طلب توبه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820989868




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دوست جلالي:1500 نفر از رودسر به مناطق جنگي اعزام مي شوند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دوست جلالي:1500 نفر از رودسر به مناطق جنگي اعزام مي شوند
1500 نفر از رودسر به مناطق جنگي اعزام مي شوند
رشت - خبرگزاري مهر: فرماندار شهرستان رودسر از اعزام يك هزار و 500 نفر در قالب 40 دستگاه اتوبوس در سه مرحله به مناطق جنگي هشت سال دفاع مقدس خبر داد.

رضا دوست جلالي در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اعزام يك درصد جمعيت اين شهرستان براي بازديد از مناطق عملياتي دوران دفاع مقدس در جنوب و غرب كشور اشاره كرد و افزود: يك مرحله از اين اعزامها قبل از نوروز و دو مرحله ديگر بعد از نوروز به مناطق جنوب و غرب كشور اعزام مي شوند.

وي همچنين هزينه اعزام براي هر نفر را 100هزار تومان اعلام كرد و اظهارداشت: هزينه اين اعزامها از سه محل از قبيل دولتي، خصوصي و خيرين و مبلغي نيز از سوي خود زائران تامين خواهد شد.

فرماندار رودسرنخستين اعزام بسيج محلات به استعداد 230 نفر را در بيست و هشتم اسفند ماه جاري عنوان كرد و گفت: اين تعداد افراد با هفت دستگاه اتوبوس به مدت چهار روز از مناطق عملياتي جنوب كشور بازديد مي كنند.

وي در ادامه اعزام كاروان راهيان نور را در ترويج و نهادينه كردن فرهنگ ايثار و شهادت و انتقال آن به نسل جوان انقلاب بسيار موثر دانست و افزود: كاروانهاي راهيان نور به لحاظ ايجاد فضاهاي فرهنگي و معنوي يك سفر تحول‌ آفرين در ميان اقشار مختلف به خصوص جوانان است.

دوست جلالي يادآورشد: حركت فرهنگي كاروان راهيان نور نقش مهمي در ترويج و انتقال فرهنگ ايثار، شهادت و حفظ ارزشهاي دفاع مقدس دارد.

© 2003 Mehr News Agency .

دوشنبه|ا|29|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن