تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816161179




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نرم‌افزار فارسي رستوران‌ياب براي سيستم‌عامل اپل طراحي شد


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: نرم‌افزار فارسي رستوران‌ياب براي سيستم‌عامل اپل طراحي شد
يك گروه جوان ايراني با ايده ارائه نرم‌افزار رستوران ياب روي اپل، قدم تازه‌اي در مسير توليد محتواي فارسي منطبق بر فناوري‌هاي جديد بر داشته است.
هموطن آنلاين _ يك گروه جوان ايراني با ايده ارائه نرم‌افزار رستوران ياب روي اپل، قدم تازه‌اي در مسير توليد محتواي فارسي منطبق بر فناوري‌هاي جديد بر داشته است.
در كنار فراگير شدن سيستم‌عامل‌هاي آندرويد و اپل، عدم پشتيباني از زبان فارسي و متناسب نبودن كاربرد اين سيستم‌ها با نياز كابران ايراني‌، موجب ايجاد نگراني‌‌هايي از كاهش حجم محتوي ايراني همراه شده است كه يك گروه جوان و خلاق ايراني با ايده ارائه نرم‌افزار رستوران ياب روي اپل، قدم تازه‌اي در مسير توليد محتوي فارسي بر داشته است.
اين گروه جوان ايراني ايده جديدي را براي توليد محتوا و مناسب سازي سيستم‌هاي اپل و آندرويد براي كاربران ايراني ارائه داده است.
در شرايطي كه سيستم‌ عامل هاي IOS اپل و اندرويد هر روز اقبال بيشتري در بازار كسب مي‌كنند، نبود برنامه‌هاي فارسي يكي از دلايل متناسب نبودن اين سيستم‌ها با نياز كاربران ايراني است؛ به گونه‌اي كه هم اكنون تعداد نرم‌افزارهاي فارسي براي اين سيستم‌ها از تعداد انگشت‌هاي دست كمتر است و اغلب اين نرم‌افزارها را نيز نرم‌افزارهاي تقويم و فرهنگ لغت را تشكيل مي‌دهند.
در اين رابطه گروهي متخصص از چند جوان ايراني، براي نخستين بار طرح جالبي را براي بومي سازي و متناسب ساختن كاربردهاي اين سيستم‌ها با نياز واقعي كاربران ايراني ارائه داده‌اند.
ايده اين شركت كوچك داخلي، از سال 84 و در قالب يك سايت اينترنتي "رستوران‌ياب" عملي شد كه ليستي از مشخصات، عكس و منوي رستوران‌هاي شهر را به كاربران معرفي مي‌كند.
سايت fidilio.com، در سال 84 و با مراجعه روزانه 8 بازديدكننده كار خود را آغاز كرد و هم اكنون هر روز 5 هزار كاربر از اين سايت بازديد مي ‌كنند.
مديران جوان سايت فيديليو، رفته رفته و در پي اقبال عمومي سايت، در شرايطي كه اغلب سيستم‌‌هاي همراه بر جاوا استوار بود، نسخه جاواي سايت را ويژه گوشي‌هاي تلفن همراه عرضه كردند و امروز و پس از گذشت 6 سال از آغاز فعاليت و متناسب با منسوخ شدن فناوري‌هاي قديمي و ورود فناوري‌هاي جديد، نسحه IOS اين نرم افزار ويژه سيستم‌‌هاي اپل عرضه شد.
به اين ترتيب با تجهيز گوشي‌‌هاي جديد تلفن همراه با سيستم GPS، كاربر مي‌تواند با اين نرم‌افزار رستوران‌هاي نزديك خود را شناسايي كند. اضافه شدن امكانات جديدي از جمله فرهنگ لغت غذا، غذا نامه و ارائه اطلاعات جامعي از غذاهاي سرو شده در رستوران‌ها، از جمله امكانات جديد اين نرم‌افزار است.

شنبه|ا|27|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن