تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821031815




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شب گذشته در اراكآتش‌بازي 51 مصدوم بر جاي گذاشت/ تخليه چشم يك جوانخبرگزاري فارس: جانشين رئيس مركز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي استان مركزي از مجروح شدن 51 نفر بر اثر حوادث آتش‌سوزي چهارشنبه ‌سوري در شهرهاي مختلف اين استان در شب گذشته خبر داد.


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: شب گذشته در اراكآتش‌بازي 51 مصدوم بر جاي گذاشت/ تخليه چشم يك جوانخبرگزاري فارس: جانشين رئيس مركز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي استان مركزي از مجروح شدن 51 نفر بر اثر حوادث آتش‌سوزي چهارشنبه ‌سوري در شهرهاي مختلف اين استان در شب گذشته خبر داد.
خبرگزاري فارس: جانشين رئيس مركز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي استان مركزي از مجروح شدن 51 نفر بر اثر حوادث آتش‌سوزي چهارشنبه ‌سوري در شهرهاي مختلف اين استان در شب گذشته خبر داد.


مجيد معياري امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اراك اظهار داشت: از اين تعداد 9 نفر زن و 42 نفر مرد بوده‌اند.

وي تصريح كرد: از مجموع حادثه‌ديدگان 44 نفر در اراك، دو نفر در ساوه، دو نفر در خمين، دو نفر در كميجان و يك نفر در زرنديه دچار مصدوميت شده‌اند كه چهار مورد از طريق اورژانس 115 و مابقي توسط خودروهاي شخصي به مراكز درماني انتقال داده شدند.

جانشين رئيس مركز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي استان مركزي با بيان اينكه از بين مصدومين حوادث شب گذشته چهار مورد منجر به بستري شده، گفت: از مجموع بستري شدگان سه نفر مرد و يك نفر زن هستند كه سه نفر در اراك و يك نفر در شهرستان ساوه بستري هستند.

وي عنوان كرد: وضعيت جسماني مصدومين به استثناي يك نفر كه نارنجك در مقابل صورتش منفجر شد رضايت‌بخش است.

معياري متذكر شد: بدترين حادثه شب گذشته مربوط به پسر جواني بود كه متاسفانه نارنجك در مقابل صورتش منفجر شد و با رضايت خانواده براي تخليه چشم به تهران منتقل شد.

به گفته وي تعداد مصدومين شب گذشته در مقايسه با چهارشنبه سوري سال گذشته از كاهش چشمگيري برخوردار بود.

انتهاي پيام/ن۲۰

چهارشنبه|ا|24|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن