تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820537508




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

31 پژوهشگر برتر شاهد و ايثارگر كشور تجليل شدندزريبافان: خدمات به ايثارگران بايد براساس نوع مجروحيت تعريف شودخبرگزاري فارس: رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: ارائه خدمات متناسب با ميزان مجروحيت از مهمترين دغدغه‌هاي بنياد است كه بايد با مطالعات دقيق و كارشناسانه اين موضوع بررسي شود.


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: 31 پژوهشگر برتر شاهد و ايثارگر كشور تجليل شدندزريبافان: خدمات به ايثارگران بايد براساس نوع مجروحيت تعريف شودخبرگزاري فارس: رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: ارائه خدمات متناسب با ميزان مجروحيت از مهمترين دغدغه‌هاي بنياد است كه بايد با مطالعات دقيق و كارشناسانه اين موضوع بررسي شود.
خبرگزاري فارس: رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: ارائه خدمات متناسب با ميزان مجروحيت از مهمترين دغدغه‌هاي بنياد است كه بايد با مطالعات دقيق و كارشناسانه اين موضوع بررسي شود.


به گزارش خبرنگار ايثار و شهادت باشگاه خبري فارس «توانا»، مسعود زريبافان رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران در سالروز تأسيس بنياد شهيد انقلاب اسلامي و در مراسم تجليل از پژوهشگران حوزه ايثار و شهادت كه عصر امروز در سالن اجتماعات معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگي بنياد شهيد برگزار شد، ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا اظهار داشت: ميان كارهاي پژوهشي و موضوع ايثارگري ارتباط بسيار نزديكي وجود دارد.

وي افزود: فردي كه با شناخت صحيح مسائل احساس تكليف، حركت به موقع، اقدام فداكارانه و گذشت از لذايذ مادي و زودگذر زندگي جلوتر از ديگران در ميدان علم و تحقيق گام برمي‌دارد يك ايثارگر واقعي است.

زريبافان ادامه داد: ايثارگري در هر مقطع و زماني شرايط خاصي دارد، گاهي فرد براي دفاع از اعتقادات و مملكت خويش لباس رزم مي‌پوشد و خود را در معرض خطر قرار مي‌دهد و گاهي اين اتفاق سخت تبديل به ماجرايي نرم مي‌شود و فرد در عرصه فرهنگي با دشمن مي‌جنگد.

رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران بيان داشت: امروز جنگ نرم و علمي نسبت به نبرد سخت و سرد اولويت پيدا كرده است و اگر نيروي خود را فقط در زمينه جنگ سرد به كار گيريم، نتيجه عكس خواهد داشت؛ ترور دانشمندان كشور نشان مي‌دهد دشمن اين خطر را به خوبي احساس كرده است و در همين راستا مقابل كارهاي پژوهشي و علمي ما ايستادگي مي‌كند.

وي خاطرنشان كرد: در زمان جنگ حرف‌هايي شنيده مي‌شد كه بسياري از رزمندگان براي فرار از فضاي علمي در جبهه‌ها حضور پيدا مي‌كردند، اما در جنگ تمام كساني كه در عرصه دفاع مقدس بودند باهوش‌تر و نخبه‌تر از ديگران بوده و امروز در عرصه علم و دانش از افراد موفق جامعه هستند.

زريبافان در خصوص كارهاي پژوهشي در حوزه ايثار و شهادت اظهار داشت: همانطور كه در فتنه 88 شاهد آن بوديم كه عاشورا و شهيد و شهادت اين غائله را خاتمه داد؛ با توجه به پيچيدگي‌هاي خاص كه در بنياد است انجام فعاليت‌ها با مشكلات خاصي روبه‌رو بوده كه اميدواريم با پژوهش‌هايي كه در زمينه حوزه ايثار و شهادت صورت مي‌گيرد اين روند با چالش‌هاي كمتري روبه‌رو شود.

رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران با بيان اينكه تلفيق خدمات و فعاليت‌هاي فرهنگي در بنياد موجب شده تا انجام فعاليت‌هاي فرهنگي كم‌رنگ‌تر شود، گفت: براي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت بايد كار پژوهشي استمرار داشته باشد و كارهايي كه انجام مي‌دهيم بايد در جامعه هدف و عمومي تأثيرگذار باشد.

وي يادآور شد: با توجه به تنوع كاري بنياد شهيد و امور ايثارگران در خدمات‌رساني به خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان اظهار داشت: هر يك از اين خانواده‌ها توقعاتي از نظام، بنياد شهيد و جامعه دارند كه براي فراگير كردن خدمات نياز به كار پژوهشي و دقيق است.

رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران با اشاره به مشكلات جانبازان در تعيين درصد جانبازي گفت: ارائه خدمات متناسب با ميزان مجروحيت از مهمترين دغدغه‌هاي بنياد است كه بايد با مطالعات دقيق و كارشناسانه اين موضوع بررسي شود، هر يك از جانبازان خواستار خدماتي هستند كه بايد براساس نوع مجروحيت، صورت گيرد كه اين هدف با كار پژوهشي و علمي تحقق پيدا مي‌كند.

وي خاطرنشان كرد: اگر كار پژوهشي و علمي مخلصانه و بدون چشمداشت مادي و كسب مدارج علمي صورت گيرد، براي ايثارگران نتيجه عملي خوبي هم خواهد داشت.

به گزارش توانا، در اين مراسم 31 پژوهشگر برتر ايثارگر كشور توسط رئيس بنياد شهيد و قائم مقام بنياد تجليل شدند. اسامي تجليل شدگان به اين شرح است:

عليرضا كمري

فرهاد عليزاده

نصرالله عرفاني

محمود كمالي

مصطفي ظهيري‌نيا

حيدر جانعلي‌زاده

فضل‌الله ميردريك‌وند

منصور حكيم‌جوادي

غلامرضا خوشبر

شيرعلي خرامين

بهمن سعيدي‌پور

عباسعلي رستمي‌نصب

جمال ارشدي

محمد فلاح‌صفري

عبدالعظيم محمدعلي‌پور

محمد مزيدي

عليرضا گنجعلي

محمدرضا پويانفر

كمال اوجاقلو

مريم بختيار

حسين اسكندري

مجيد حيدري

ايرج مهدي‌زاده

عزيزالله آقابابايي

ابوالقاسم عيسي‌مراد

علي پولادي‌ري‌شهري

جلال‌الدين شيرواني

مريم اسماعيلي

اصغر احدي

نورالله خليل‌زاده

معصومه سپهري

انتهاي پيام/

دوشنبه|ا|22|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 198]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن