تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813410139




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

کلمنته: دوشنبه جواب می دهم


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: کلمنته: دوشنبه جواب می دهم

روزنامه اسپانیایی SPORT در گزارشی کوتاه با اشاره به تمایل خاویر کلمنته برای هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان از قول وی عنوان کرده است: فدراسیون فوتبال ایران شرایط مرا می پذیرد. به گزارش خبرگزاری مهر، این روزنامه اسپانیایی با اشاره به دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل سوریه می افزاید: " ایران و سوریه روز گذشته رقابت های خود در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی را آغاز کردند. این دیدار در حالی در تهران برگزار شد که در نهایت دو تیم بدون رد و بدل شدن گلی به تساوی رضایت دادند".حضور خاویر کلمنته در ورزشگاه آزادی موردی است که روزنامه SPORT بدان اشاره کرده و می آورد: " اما برای هزاران طرفداری که گوشه گوشه آزادی را پر کرده بودند ، این بار نتیجه چندان مهم نبود. آنچه که بیشتر جلب توجه می کرد حضور مرد باسکی اسپانیا یعنی خاویر کلمنته در گوشه ای از این ورزشگاه بود".نگارنده روزنامه اسپانیایی در ادامه با اشاره به اظهارات خاویر کلمنته در حاشیه این بازی عنوان می دارد: "فدراسیون ایران شرایط مرا می پذیرد. مهم نیست که چه اتفاقی روی دهد اما من تا دوشنبه تصمیمی اعلام نخواهم کرد".کلمنته در ادامه گفتگوی خود با خبرنگار این روزنامه از هیجان حضور در ورزشگاه آزادی می گوید و تاکید می کند: "من نمی دانم به طرفداران ایران چه بگویم اما آنچه که می بینم حقیقتا برایم هیجان انگیز است".

در عین حال نگارنده روزنامه اسپانیایی SPORT موکدانه از تمایل کلمنته برای حضور در ایران یاد می کند و می افزاید : " گرچه مرد باسکی نمی خواهد تا دوشنبه تصمیم خود را فاش کند اما همه چیز گویای آن است که وی مربیگری تیم ملی ایران را خواهد پذیرفت. در این صورت وی در بیلبائو سکنی خواهد گزید و به ایران سفر خواهد کرد. این همان برنامه ای است که وی در تیم ملی صربستان نیز پیاده کرده بود".کلمنته که با اصرار مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان تربیت بدنی برای حضور تمام وقت در کشورمان روبرو شده است، در این خصوص با کنایه به روزنامه SPORT می گوید: "اگر من کتبا مطمئن شوم که ایران راهی جام جهانی 2010 می شود در آن صورت 365 روز سال را بطور شبانه روزی در ایران خواهم بود و آن موقع است که بهترین دوستان و حتی نوه هایم را نیز با خود به این کشور خواهم آورد!"اظهارات کلمنته در پایان بازی ایران - سوریه به این روزنامه اسپانیایی جالب توجه است، آنجا که می گوید: "سرعت ایران بسیار متفاوت و کندتر از اروپایی هاست و حتی می توان گفت به نوعی قابل قیاس نیست. بازیکنان ایرانی از بعد تکنیکی خوب هستند و سعی می کنند با این حربه ضعف های دیگر خود را بپوشانند".





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن