تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):اى آن كه يادش مايه شرافت و بزرگى ياد كنندگان است و اى آن كه سپاسگزاريش موجب دست يافت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820821716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار اصفهان:50 ميليارد تومان از اوراق مشاركت طرح بهشت‌آباد خريداري شدخبرگزاري فارس: استاندار اصفهان گفت: 50 ميليارد تومان از اوراق مشاركت طرح انتقال آب بهشت‌آباد خريداري شده و بايد اين اوراق را كارخانه‌داران خريداري كنند چون آنها نيز نيازمند آب هستند.


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار اصفهان:50 ميليارد تومان از اوراق مشاركت طرح بهشت‌آباد خريداري شدخبرگزاري فارس: استاندار اصفهان گفت: 50 ميليارد تومان از اوراق مشاركت طرح انتقال آب بهشت‌آباد خريداري شده و بايد اين اوراق را كارخانه‌داران خريداري كنند چون آنها نيز نيازمند آب هستند.
خبرگزاري فارس: استاندار اصفهان گفت: 50 ميليارد تومان از اوراق مشاركت طرح انتقال آب بهشت‌آباد خريداري شده و بايد اين اوراق را كارخانه‌داران خريداري كنند چون آنها نيز نيازمند آب هستند.


به گزارش خبرگزاري فارس از اصفهان، عليرضا ذاكر اصفهاني در نشست خبري پايان سال خود با اصحاب رسانه مسائل مختلف استان در طول يك سال را مطرح كرد و گزارشي از اقدامات صورت گرفته ارائه كرد.

وي كه از ابتداي فعاليت خود در استانداري خود را از جنس اصحاب رسانه مي‌دانست تلاش داشت تا وقت زيادي را با آنها سپري كند اما پس از مدت زماني كمتر در ميان اصحاب رسانه حاضر مي‌شد كه اين موضوع براي خبرنگاران جاي سوال داشت.

ذاكر اصفهاني در اين باره اظهار داشت: در مقطعي احساس كردم مجموعه رسانه‌ها در يك رقابت سخت هستند كه رقابت آنها مثبت نيست و چون سياست من اين نبود كه استان را به آشوب بكشم به ناچار به اين نتيجه رسيده ارتباط را با اصحاب رسانه كم كنم.

استاندار اصفهان در ادامه صحبت‌هاي خود با تشكر از مردم اصفهان براي حضور پرشكوه در انتخابات مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: در انتخابات اخير هيچ موضع جانب‌دارانه‌اي را از جانب من و در مجموع دوستان استانداري كه دخيل در امر انتخابات بودند، شاهد نبوديد، اگر چه ما اشخاص سياسي هستيم اما هيچ‌گاه معاون سياسي استانداري حاضر نشد از يك شخص مشخص جانب‌داري كند هر چند كه ما نيز يك كانديداي مشخص داشتيم.

وي همچنين در پاسخ به اين سؤال كه چرا شما سفرهاي شهرستاني نداريد؟ گفت: اينكه گفته مي‌شود جلسات و سفر به شهرستان‌ها كم بوده اشتباه است و شخصاً تنها به يك شهرستان سفر نداشته‌ و ديگر شهرستان‌هاي اصفهان را بازديد كرده و در مواردي اعداد بازديدهاي من از چهار بار نيز مي‌گذرد. وقت وسيعي را به شهرستان‌ها اختصاص داده‌‌ام.

ذاكر اصفهاني همچنين درباره وضعيت طرح بهشت‌آباد و تونل سوم كوهرنگ و طرح‌هاي اجرايي براي آب‌رساني به اصفهان نيز سخن به ميان آورد و در پاسخ به خبرنگاران گفت: از مقوله آب كه سؤال مي‌شود راحت نيست كه من بگويم وضعيت آب در اصفهان بد است و بايد يك پروژه را آغاز شود و پروژه بهشت‌آباد كه اكنون به اين نقطه رسيده است واقعاً با مشكل بسيار به اين نقطه رسيد.

وي با اشاره به اينكه براي موضوع اوراق مشاركت بهشت‌آباد 210 ميليارد تومان اختصاص داده شده است، اظهار داشت: تاكنون 50 ميليارد تومان از اين اوراق خريداري شده و بايد اين اوراق را كارخانه‌داران خريداري كنند چون آنها نيز نيازمند آب هستند.

استاندار اصفهان با انتقاد از برخي دستگاه‌ها يادآور شد: ذوب‌آهن و پالايشگاه اصفهان تاكنون يك ريال خريد سهام بهشت‌آباد را نداشته و فولاد مباركه تنها 5 ميليارد خريداري كرده است.

وي در ادامه درباره تونل سوم كوهرنگ نيز اظهار داشت: تنها 65 متر ديگر از اين تونل باقي مانده كه به سبب فشار آب اين تونل دچار ريزش شده و به همين سبب دستگاه TBM از تونل خارج شده دنبال هستيم تا اين تونل نيز همچون تونل خدنگستان به نتيجه برسد.

ذاكر اصفهاني در ادامه درباره جذب سرمايه‌گذاري خارجي نيز گفت: در اين باره نيز به شدت مشغول كار هستم، در جذب سرمايه‌گذاري خارجي سال گذشته رتبه ما سوم بود و امسال رتبه دوم را داريم و در بخش جذب سرمايه و احداث كارخانه جديد در سال جاري اصفهان پيشتاز بود.

وي در انتقاد به اينكه چرا دستگاه‌‌هاي مهمي چون سازمان ميراث فرهنگي و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي در اصفهان مسئول ندارد، نيز توضيحاتي را ارائه كرد.

استاندار اصفهان همچنين دغدغه خود درباره ورزشگاه نقش جهان را بيان كرد و يادآور شد: انتظار مي‌رود تا اين ورزشگاه در سريع‌ترين زمان ممكن به سرانجام برسد.

وي در ادامه صحبت‌هاي خود گفت: مشكل اين ورزشگاه در تهران است كه در واقع بودجه‌اي براي آن ديده نشده است كه درباره اين ورزشگاه نيز تلاش‌هاي زيادي داشته و انتظار مي‌رود ورزشگاه به علاوه قطار سريع‌السير اصفهان تهران را در سال جديد به نتيجه برسانيم.

ذاكر اصفهاني در انتقاد به اينكه چرا شما براي جابه‌جايي مديركل راه و ترابري استان اصفهان سكوت كرديد نيز اظهار داشت: مؤلفه‌هاي مختلفي جمع مي‌شود تا در نهايت يك مدير جابه‌جا شود و از سوي ديگر من از شما مي‌خواهم تا شما رسانه‌ها و مطبوعات وارد ميدان شويد، چون مطبوعات زبان گوياي فضاي عمومي جامعه است.

وي يادآور شد: فشارها نبايد تنها به سمت استانداري باشد و استانداري نمي‌تواند به تنهايي يك كار را انجام دهد.

انتهاي پيام/خ۱۰

دوشنبه|ا|22|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 168]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن