تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نصيحت و خيرخواهى از حسود محال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820849303




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرپرست دانشگاه پيام‌نور كردستان:پيام‌نور كردستان در بين شش دانشگاه برتر كشور قرار داردخبرگزاري فارس: سرپرست دانشگاه پيام‌نور كردستان از قرارگرفتن اين دانشگاه در بين شش دانشگاه برتر كشور در حوزه تربيت‌بدني و ورزش دانشگاهيان پيام‌نور سراسر كشور خبر داد.


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سرپرست دانشگاه پيام‌نور كردستان:پيام‌نور كردستان در بين شش دانشگاه برتر كشور قرار داردخبرگزاري فارس: سرپرست دانشگاه پيام‌نور كردستان از قرارگرفتن اين دانشگاه در بين شش دانشگاه برتر كشور در حوزه تربيت‌بدني و ورزش دانشگاهيان پيام‌نور سراسر كشور خبر داد.
خبرگزاري فارس: سرپرست دانشگاه پيام‌نور كردستان از قرارگرفتن اين دانشگاه در بين شش دانشگاه برتر كشور در حوزه تربيت‌بدني و ورزش دانشگاهيان پيام‌نور سراسر كشور خبر داد.


ايوب مرادي در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: بر اساس ارزيابي‌هاي به عمل آمده از سوي سازمان مركزي دانشگاه پيام‌نور و با توجه به موفقيت‌ها و عملكردهاي استان‌ها هر ساله ارزيابي علمي بر اساس شاخص‌هاي در نظر گرفته شده براي اين حوزه در سطح مراكز استان‌ها اجرا مي‌شود.

وي افزود: دانشگاه پيام‌نور استان كردستان در سال جاري با توجه به فعاليت‌هاي منسجم و گسترده خويش در عرصه تربيت‌بدني و فعاليت‌هاي ورزشي ويژه دانشجويان، كاركنان و اساتيد خويش در مراكز و واحدهاي 10گانه موفق به قرارگرفتن در بين 6 دانشگاه برتر پيام نور كشور شد.

سرپرست دانشگاه پيام‌نور استان كردستان خاطرنشان كرد: بر اساس ارزيابي‌هاي به عمل آمده اين دانشگاه با كسب 258 امتياز توانسته است بسياري از دانشگاه‌هاي بزرگ كشور را پشت سر گذاشته و علي‌رغم محدوديت اماكن ورزشي خويش به اين موفقيت بزرگ دست يابد.

مرادي افزود: برنامه‌ريزي منسجمي براي ارتقاي فعاليت‌هاي ورزشي در سطح مراكز و واحدهاي 10گانه پيام‌نور استان طراحي شده و چشم‌اندازهاي توسعه تربيت‌بدني در اين مراكز و واحدها مشخص شده است.

به گفته سرپرست دانشگاه پيام نور كردستان، زمينه‌هاي لازم براي گسترش اماكن ورزشي و فعاليت‌هاي مرتبط با اين حوزه در دانشگاه پيام‌نور كردستان مهيا است.

وي با اشاره به موفقيت دانشجويان اين دانشگاه در پنجمين المپياد ورزشي دانشجويان پسر سراسر كشور در استان مازندران، اظهار داشت: پس از برگزاري مسابقات دور مقدماتي در مراحل شهرستاني و استاني هر ساله تيم‌هاي منتخب ورزشي استان به المپياد ورزشي كشوري اعزام مي‌شوند.

وي افزود: در همين راستا در آبان ماه سال جاري 30 نفر از دانشجويان منتخب در 7 رشته ورزشي به پنجمين المپياد ورزشي دانشجويان پسر دانشگاه‌هاي پيام نور سراسر كشور در استان مازندران اعزام شدند.

سرپرست دانشگاه پيام‌نور كردستان تصريح كرد: كاروان اعزامي كردستان را دانشجويان ورزشكار در رشته‌هاي كاراته، شنا، تكواندو، جودو، كشتي آزاد، كشتي فرنگي و تنيس روي ميز تشكيل مي‌دادند كه با كسب 5 مدال رنگارنگ موفقيت‌هايي را براي استان به ارمغان آوردند.

مرادي اظهار داشت: در رشته كشتي فرنگي و در وزن 74 كيلوگرم فواد كريمي موفق به كسب مدال طلا شد و در رشته تنيس روي ميز دوبل آزاد نيز دلير محمدي مدال نقره اين رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

وي افزود: آرمين حنيفي در رشته شناي 100 متر آزاد مدال برنز، محمدياسر جلويزاني در وزن منهاي 66 كيلوگرم جودو مدال برنز و خسرو حنيفي در وزن منهاي 80 كيلوگرم تكواندو مدال برنز اين دوره از رقابت‌ها را كسب كردند.

سرپرست دانشگاه پيام نور كردستان تصريح كرد: در دوره چهارم المپياد كشوري پسران در استان لرستان نيز تيم كشتي فرنگي كردستان به عنوان تيم برتر اين المپياد شناخته شده بود.

وي خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه از سال آينده مسابقات كشوري در رشته‌هاي مختلف ورزشي دانشجويان پيام‌نور سراسر كشور به صورت مجزا و به ميزباني استان‌هاي مختلف برگزار خواهد شد، به دليل درخشش دانشجويان كردستاني در رشته كشتي و كسب مدال‌هاي رنگارنگ در اين رشته، ميزباني مسابقات كشتي فرنگي و آزاد دانشجويان پيام نور كشور در سال آينده به استان كردستان واگذار شده است.

سرپرست دانشگاه پيام نور كردستان با تأكيد بر فراهم كردن زمينه مشاركت گسترده دانشجويان در فعاليت‌هاي ورزشي در مراكز و واحدهاي تابعه اين دانشگاه، افزود: با تمام توان در راستاي فراهم كردن امكانات و فضاي مناسب ورزشي براي دانشجويان، اساتيد و كاركنان دانشگاه گام برداشته و در اين مسير نيز با دستگاه‌هاي متولي امر در سطح استان همكاري و تعاملي مناسب داريم.

وي از حضور دو نفر از دانشجويان ورزشكار اين دانشگاه در اردوي تيم‌هاي ملي كشتي و كبدي خبر داد و افزود: فواد كريمي دانشجوي رشته تربيت‌بدني پيام نور سنندج يكي از 31 نفر كشتي گير برتر كشور است كه در وزن 74كيلوگرم به اردوي تيم ملي كشتي فرنگي دعوت شده و در دي ماه سال جاري در اردوي تيم ملي در خانه كشتي شركت نمود.

مرادي افزود: اين دانشجوي تلاشگر در پنجمين المپياد ورزشي دانشجويان پسر پيام‌نور كشور نيز مدال طلاي كشوري را براي استان كردستان به ارمغان آورده است.

سرپرست پيام‌نور كردستان همچنين از عضويت سيامك رضاقلي دانشجوي رشته فناوري اطلاعات اين دانشگاه در تيم ملي كبدي جمهوري اسلامي ايران خبر داد و افزود: سيامك رضاقلي دارنده مدال نقره بازي‌هاي آسيايي گوانگ‌جو بوده و هم اكنون نيز علاوه بر عضويت در تيم ملي كبدي كشور در ليگ برتر كبدي و درتيم باشگاهي راه و ترابري اصفهان مشغول به فعاليت است.

مرادي در پايان ابراز اميدواري كرد كه در سال آينده شاهد شكوفايي هرچه بيشتر فعاليت‌هاي ورزشي در مراكز و واحدهاي تابعه پيام‌نور استان خواهيم بود و از چند پروژه ورزشي نيز در اين مراكز بهره‌برداري خواهد شد.

انتهاي پيام/غ10

دوشنبه|ا|22|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن