تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):منتظران ظهور امام مهدى(ع) برترينِ اهل هر زمان‏اند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821154014




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كشف عتيقه هاي مسروقه پس از 8 سال


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: كشف عتيقه هاي مسروقه پس از 8 سال
اصفهان- خبرنگار كيهان:
در پي توقيف يك خودروي مسروقه در اصفهان، تعدادي عتيقه جات مسروقه شامل كتاب هاي قديمي، گلدان و يك عدد قوري سفالي كشف و سارق آن نيز دستگير شد.
به گزارش مركز اطلاع رساني پليس اصفهان فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان در اين باره اظهار داشت: ماموران واحد گشت يكي از كلانتري هاي اين فرماندهي حين گشت زني در سطح حوزه استحفاظي خود به يك دستگاه خودروي پرايد مشكوك شده و پس از استعلام متوجه مسروقه بودن آن شدند.
سرهنگ محمدعلي بختياري افزود: ماموران در بازرسي از خودرو تعدادي كتاب قديمي، يك عدد گلدان و يك عدد قوري سفالي قديمي كشف كردند.
وي اضافه كرد: در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد اقلام فوق هشت سال قبل توسط متهم از ميدان امام(ره) اصفهان به سرقت رفته و متهم از آن روز به بعد مخفي بوده است تا اين كه متهم پس از گذشت 8 سال و اطمينان از اين كه ديگر كسي به سراغ وي نمي آيد با خودرو مسروقه براي فروش اين اقلام اقدام كرد اما با هوشياري و اقدام به موقع پليس در نقشه خود ناكام ماند.
رئيس پليس مركز استان اصفهان با بيان اين كه متهم اعتياد شديد به مواد مخدر داشته و داراي چندين فقره سوابق كيفري نيز در پرونده خود مي باشد، گفت: در بازجويي هاي اوليه صورت گرفته وي به چند فقره سرقت خودرو و تلفن همراه نيز اعتراف كرده است.

پنجشنبه|ا|18|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن