تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820940543




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قائم مقام بنياد ملي نخبگان خبر داد؛ اعطاي تسهيلات به اساتيد پژوهشگر


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: قائم مقام بنياد ملي نخبگان خبر داد؛ اعطاي تسهيلات به اساتيد پژوهشگر
جام جم آنلاين: قائم مقام بنياد ملي نخبگان از تقدير و معرفي 40 اساتيد برجسته و پژوهشگر در روز سه شنبه 16 اسفندماه در حضور رئيس جمهور خبر داد و گفت: اين اساتيد از ميان 3 گروه اعضاي پيوسته فرهنگستانها، چهره هاي ماندگار و اساتيد نمونه كشوري انتخاب شده اند.


دكتر سعيد سهراب پور امروز در حاشيه نشست كميته تخصصي صادرات محصولات دانش بنيان در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح اعطاي جايزه علامه طباطبايي به اساتيد برجسته كشور، توضيح داد: يكي از مفاد اساسنامه بنياد ملي نخبگان تقدير و معرفي اساتيد برجسته كشوري است كه تاكنون مغفول مانده بود.

قائم مقام بنياد ملي نخبگان اضافه كرد: اين افراد در حضور رئيس جمهور تقدير مي شوند ضمن آنكه از تسهيلات بنياد كه بيشتر علمي و پژوهشي است نيز برخوردار خواهند شد.

وي با اشاره به جزئيات تسهيلات بنياد ملي نخبگان به اساتيد برجسته، خاطر نشان كرد: از آن جمله مي توان به پذيرش دانشجويان پسادكتري از سوي اين اساتيد اشاره كرد. علاوه بر آن اين اساتيد براي اجراي پروژه هاي تحقيقاتي مشترك مي توانند از خارج مهمان پژوهشي دعوت كنند و بنياد ملي نخبگان مخارج آن را تقبل خواهد كرد.

قائم مقام بنياد ملي نخبگان وام مسكن و اعطاي گرنت پژوهشي را از ديگر تسهيلات بنياد نام برد و افزود: مبالغ اين تسهيلات نهايي نشده است و متعاقبا جزئيات آن اعلام خواهد شد.(مهر)

يکشنبه|ا|14|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن