تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821123555




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار كرمان: شور و هيجان مردم كرمان را در پاي صندوقهاي راي مشاهده كردم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: استاندار كرمان: شور و هيجان مردم كرمان را در پاي صندوقهاي راي مشاهده كردم


خبرگزاري دانشجويان ايران - كرمان
سرويس: استان‌ها

استاندار كرمان گفت: حضور مردم در انتخابات كمتر از نقش رزمندگان در دوران دفاع مقدس نيست كه اين همت ستودني است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه كوير، "اسماعيل نجار" در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي، اظهار كرد: در بازديدهايي كه از صبح امروز از شعب اخذ راي داشته‌ام، شور و هيجان مردم كرمان را در پاي صندوقهاي راي مشاهده كرده‌ام.

وي با بيان اينكه حضور مردم استان كرمان در انتخابات مجلس شوراي اسلامي، تحسين‌برانگيز بوده است، افزود: امروز شاهد شادابي و سرزندگي در سراسر استان كرمان بوديم.

نجار تصريح كرد: برنده اصلي انتخابات امروز، ملت بزرگ ايران است كه با حضور خود غيرت و همت را به منصه ظهور گذاشتند.

وي بيان كرد: هر رايي كه امروز به صندوقهاي راي ريخته مي‌شود، تيري به قلب دشمنان بوده و آنان را مايوس‌تر از قبل مي‌كند.

استاندار كرمان افزود: به نظر بسياري از صاحب‌نظران سياسي، نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي از اهميت زيادي برخوردار است و اولين دليل اين حساسيت بيداري اسلامي در منطقه است كه ديكتاتورها يكي پس از ديگري سقوط كرده‌اند.

وي با بيان اينكه بيداري اسلامي نشات گرفته از انقلاب اسلامي است، گفت: نگاه كشورهاي اسلامي بعد از اين نيز به ايران است تا كار و راه خود را ادامه دهند.

وي اظهار كرد: اين انتخابات بعد از فتنه 88 برگزار مي‌شود كه در آن زمان نيز اگر حضور جانانه مردم را نداشتيم، مشخص نبود چه اتفاقي براي كشور مي‌افتاد.

نجار افزود: دشمنان انقلاب اسلامي از مدتها قبل براي كمرنگ جلوه دادن انتخابات مجلس شوراي اسلامي تبليغات مي‌كردند كه با حضور حماسي مردم اين امر ميسر نشد.

نجار بيان كرد: حضور در انتخابات كمتر از نقش رزمندگان در دوران دفاع مقدس نيست كه اين همت ستودني است.

استاندار كرمان حضور جوانان را در انتخابات امروز پررنگ و توام با شادابي توصيف كرد و گفت: جوانان امروز با عشق و علاقه خاصي به ميدان آمده بودند كه چشمگير بود.

وي از برگزاري انتخابات به صورت رايانه‌اي در شهرستان شهربابك خبر داد و افزود: تمام تمهيدات و امكانات لازم براي برگزاري انتخابات رايانه‌اي در كشور انديشيده و شهربابك نيز به عنوان شهرستان پايلوت در كرمان انتخاب شده بود.

نجار، دليل انتخاب شهربابك را براي برگزاري انتخابات رايانه‌اي، تك‌حوزه‌اي بودن اين شهرستان بيان كرد و افزود: در صورت موفقيت‌آميز بودن اين طرح در سالهاي آينده انتخابات كل كشور به صورت رايانه‌اي انجام مي‌شود كه كار آسانتر و راحت‌تري است.

وي افزود: واجدان شرايط راي دادن در استان كرمان يك ميليون و 822 هزار و 583 نفر هستند كه با 10 درصد افزايش حدود 2 ميليون و 600 هزار تعرفه راي به استان كرمان ارسال شده است.

وي گفت: براي هر حوزه انتخابيه و شعبه اخذ راي تعدادي تعرفه در اختيار گذاشته شده و در صورتي كه با كمبود مواجه شدند، از تعرفه‌هاي ذخيره يا شعبه مجاور تامين مي‌شود.

استاندار كرمان اظهار كرد: حضور در انتخابات تا انتها بايد بر مدار قانون پيش برود و از ابتداي كار نيز تاكيد ما بر اجراي كامل و قانونمند انتخابات بوده و اين امر تنها مربوط به دست‌اندركاران انتخابات نيست.

وي تصريح كرد: مردم، ناظران، بازرسان و مجريان انتخاباتي همه ملزم به رعايت قانون هستند.

نجار خاطرنشان كرد: هدف و رسالت ما انجام تكليف است و نتيجه را بايد به خداوند واگذار كنيم.

وي افزود: هركس كه انتخاب شود، بايد از عهده رسالت سنگيني كه به دوش دارد، برآيد و همه بايد به اين فرد كمك كنيم و كساني نيز كه انتخاب نشده‌اند، بايد قانون را رعايت كرده و در صورتي كه نظري دارند، از راه قانوني وارد شوند كه هيچ بي‌نظمي را از كسي نمي‌پذيريم.

انتهاي پيام

جمعه|ا|12|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن