تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس براى كسب رضايت خدا و آگاهى در دين قرآن بياموزد، ثوابى مانند همه آنچه كه به ف...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817031990




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صيادي:امسال 3 مركز علمي و كاربردي در زنجان راه‌اندازي شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: صيادي:امسال 3 مركز علمي و كاربردي در زنجان راه‌اندازي شد
امسال 3 مركز علمي و كاربردي در زنجان راه‌اندازي شد
زنجان - خبرگزاري مهر: مديركل آموزش فني و حرفه‌اي استان زنجان با تاكيد بر اينكه در ايجاد مراكز علمي و كاربردي در رديف 15 استان برتر كشور قرار داريم، گفت: امسال 3 مركز علمي و كاربردي در استان راه‌اندازي شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم صيادي صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: درصد تعهد اشتغال اين مركز نيز از رقم بالايي برخوردار است كه 95 درصد از هزار و 515 نفر تعهد ايجاد اشتغال در استان از ابتداي امسال محقق شده است و پيش‌بيني مي‌شود تا پايان سال كل تعهد محقق شود.

وي با تاكيد بر اينكه سال گذشته نيز استان زنجان مقام نخست المپياد ملي را در بخش تيمي كسب كرد، يادآور شد: امسال با تاكيد بر ارتقاء مقام سال گذشته، توانستيم علاوه بر كسب مقام نخست المپياد، 7 مدال طلا 2 مدال نقره 2 مدال برنز و يك ديپلم افتخار نيز كسب كنيم همچنين همزمان با استان اصفهان رتبه سوم آموزش‌هاي زنده مهارتي در حاشيه برپايي نمايشگاه كسب شد.

صيادي با اشاره به رقابت‌هاي 2011 لندن گفت: در رقابت 2011 لندن با حضور 2 نفر در تيم روباتيك كشور اين تيم مقام پنجم جهاني را از آن خود كرد و تلاش داريم براي رقابت 2013 آلمان بيشترين سهم شركت‌كنندگان تيم‌ها را به استان زنجان اختصاص دهيم.

مديركل آموزش فني و حرفه‌اي استان زنجان با بيان اينكه رقابت‌هاي ملي هر ساله و در قالب رقابت‌هاي شهرستاني و سپس استاني و بعد ملي برگزار مي‌شود، گفت: سال گذشته 500 نفر در رقابت‌هاي استاني شركت داشتند كه امسال شاهد بيش از دو برابر شدن شركت‌كنندگان با تعداد بالغ بر هزار و 180 نفر بوديم، كه اين امر نشان‌دهنده خودباوري و اعتقاد جوانان ما به حضور در عرصه‌هاي رقابتي است.

صيادي با بيان اينكه جوانان 14 تا 21 ساله مي‌توانند در اين رقابت‌ها شركت كنند، تصريح‌كرد:هدف از برگزاري اين رقابت‌ها بروز توانمندي بالقوه و تبادل اطلاعات جوانان براي بالا بردن توانايي‌هاي علمي و فني مي باشد و به نوعي تعامل بين نيروي انساني و محيط كار تلقي مي‌شود كه مي‌تواند با شناسايي نخبگان و معرفي به بخش صنعت بر سرعت پيشرفت صنعتي كشور بيفزايد.

وي در خصوص هموارسازي مسير نخبه پروري در كشور گفت: حمايت همه جانبه بنياد نخبگان از كارآموزان نمونه، حمايت مالي واحدهاي صنعتي از طرح‌هاي برگزيده و جذب آنها در فعاليت‌هاي توليدي، استفاده از تسهيلات جهت راه‌اندازي كارگاهاي پژوهشي جذب در مراكز علمي با تسهيلات ويژه مي تواند سهم ويژه ايي در بروز استعداد نخبه داشته باشد.

صيادي گفت: سال گذشته سه ميليون نفر ساعت آموزش فني و حرفه‌اي در سطح استان ارائه شده است كه امسال اين آمار رشد 30 درصدي داشته است.

مديركل آموزش فني و حرفه‌اي استان زنجان افزود: در 6 ماهه اول سال‌جاري در حوزه آموزش نيروي انساني رتبه اول دستگاه‌هاي اجرايي از سوي اين اداره كل كسب شده است، همچنين با رعايت عدالت‌محوري و تعهد اشتغال و فراهم آوردن بستر اشتغال در زمينه آموزش فني و حرفه‌اي روستاييان رشد 300 درصدي را شاهد بوديم.

صيادي افزود: با تشكيل كميته مهارت‌آموزي و حضور 19 دستگاه اجرايي در استان تحت عنوان نهضت مهارت آموزي تلاش داريم از موازي‌كاري در بخش آموزش جلوگيري كنيم كه تاكنون تلاش‌هاي ارزشمندي در اين زمينه صورت گرفته است.

© 2003 Mehr News Agency .

دوشنبه|ا|8|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن