تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820948044




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بررسي آخرين تحولات سوريه ‌در گفتگوي تلفني احمدي نژاد و مدودوف


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: بررسي آخرين تحولات سوريه ‌در گفتگوي تلفني احمدي نژاد و مدودوف
روساي جمهور ايران و روسيه در ادامه رايزني‌هاي مشترك خود، آخرين تحولات منطقه‌اي و به ويژه اوضاع سوريه را بررسي و بر حل و فصل مسالمت‌آميز مسائل اين كشور بدون دخالت بيگانگان تاكيد كردند.
هموطن آنلاين_ روساي جمهور ايران و روسيه در ادامه رايزني‌هاي مشترك خود، آخرين تحولات منطقه‌اي و به ويژه اوضاع سوريه را بررسي و بر حل و فصل مسالمت‌آميز مسائل اين كشور بدون دخالت بيگانگان تاكيد كردند.
دكتر محمود احمدي‌نژاد و ديميتري مدودوف شامگاه چهارشنبه در مكالمه تلفني، تحركات بيگانگان براي ايجاد درگيري داخلي در سوريه و تجزيه اين كشور را اشتباه و برخلاف صلح و امنيت منطقه دانسته و راهكار بهبود اوضاع سوريه را ايجاد اصلاحات با تفاهم و آرامش، بدون دخالت بيگانگان دانستند.
روساي جمهور دو كشور با تاكيد بر اينكه اصلاحات در سوريه بايد به دست سوري‌ها و فارغ از دخالت بيگانگان انجام شود بر تلاش گسترده‌تر ايران و روسيه براي جلوگيري از دخالت برخي كشورهاي فرامنطقه‌اي و همپيمانان منطقه‌اي آنها براي ايجاد جنگ داخلي و تجزيه سوريه تاكيد كردند.
دكتر محمود احمدي‌نژاد و ديميتري مدودوف همچنين بر لزوم تداوم همكاري‌ها و رايزني‌هاي نزديك تهران – مسكو و تلاش مشترك براي حل و فصل مسايل منطقه‌اي به ويژه سوريه را بر مبناي تفاهم و همدلي تاكيد كردند.
دكتر محمود احمدي‌نژاد در اين گفتگوي تلفني با اشاره به اهميت تحولات منطقه‌اي، تمركز همكاري‌هاي نزديك تهران – مسكو را به منظور حل و فصل اين تحولات به نفع صلح و آرامش مورد تاكيد قرار داد و گفت: ايران و روسيه با توجه به برخورداري از مواضع و ديدگاه مشترك، بايد تحركات گسترده‌تري براي كمك به برقراري صلح در منطقه و جلوگيري از دخالت بيگانگان انجام دهند.
ديميتري مدودوف نيز در اين تماس تلفني با تاكيد بر اينكه تحولات سوريه بايد توسط سوري‌ها و با حفظ احترام به حاكميت ملي سوريه سامان يابد، تصريح كرد: برخي قدرت‌هاي فرامنطقه‌اي و كشورهاي هم‌پيمان آنها در خليج فارس به دنبال تجزيه سوريه هستند و اين موضوع، خطري براي امنيت منطقه است و در اين زمينه ايران و روسيه مي‌توانند با همكاري‌هاي نزديك خود گام‌هاي موثري در حل و فصل مسالمت‌آميز اوضاع سوريه بردارند.
رييس جمهور روسيه همچنين بر لزوم هماهنگي مواضع تهران - مسكو درباره تحولات منطقه و به ويژه سوريه تاكيد كرد.

پنجشنبه|ا|4|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن