تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816025553




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افتخارم خدمت گزاري به معلمان است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: افتخارم خدمت گزاري به معلمان است
وزير آموزش و پرورش افتخار خود را خدمت گزاري به معلمان و جامعه فرهنگي كشور اعلام كرد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، حاجي بابايي با اشاره به اين كه روح حاكم بر سند تحول بنيادين معلم است خاطر نشان كرد: هدفم از قبول مسئوليت در وزارت آموزش و پرورش خدمت گزاري به معلمان و ايجاد تحول در آموزش و پرورش بود.
حاجي بابايي با اشاره به جايگاه معلم در قرآن كريم اظهار كرد: جايگاه ملعمان در نقشه جامع علمي كشور همتراز با استادان فناوران ويژه مشكلات تعريف شده است.
وي تاكيد كرد: تربيت دانش آموز خلاق، پژوهنده و با ايمان وظيفه آموزش و پرورش است پس تنها معلم پژوهنده قادر به تربيت چنين دانش آموزاني است.
* رويكرد كتاب هاي درسي بايد بر مبناي تفكر و انديشه باشد
حاجي بابايي با اشاره به تغيير محتواي كتب درسي در راستاي اجراي سند تحول بنيادين تاكيد كرد: در نگارش جديد كتب درسي دانش آموزان بايد مهارت آموزي را فراگيرند.
وزير آموزش و پرورش با اشاره به افتتاح شبكه ملي مدارس افزود: تمامي مدارس بايد به شبكه اينترانت ملي اتصال يابند.
وي خطاب به معاونان و مربيان پرورش و فرهنگ مشاوران و مربيان بهداشت و سلامت مدارس گفت: با تمام قدرت امور فرهنگي مدرسه به دنبال كنيد تا آموزش و پرورش همچون گذشته در مقابل تهاجمات فرهنگ سرفراز بايستد.
وزير آموزش و پرورش به اجراي ساختار نظام 3-3-6 از مهر ماه سال 91 در مدارس كشور اشاره و تصريح كرد: با ساماندهي نيروي انساني و فضاي اموزش هيچ مشكلي در اجراي اين ساختار وجود ندارد.
**افتخار آفريني شهداي هسته اي كشور ريشه در آموزش و پرورش دارد
وي ادامه داد: جايگاه آموزش و پرورش در نقشه جامع علمي كشور پرقدرت ديده شده است و در راهبرد كلان شماره 60 اين نقشه از ميان 54 راهكار به آموزش و پرورش اختصاص دارد.
وي به حماسه آفريني هاي شهداي هسته اي اشاره كرد وگفت: افتخار آفريني احمدي روشن ها در جامعه ابتدا به دست معلم رقم خورده است.
وزير آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به مباني فلسفي و نظري سند تحول بنيادين آموزش و پرورش تصريح كرد: مباني اين سند برگرفته از آموزه هاي ديني است چون هيچ كس مانند خداوند راه سعادت بشر را نمي داند.

وي با اشاره به تاسيس دانشگاه ويژه فرهنگيان تاكيد كرد: اين دانشگاه بي جذب دانشجو از سال آينده به تربيت نيروهاي متخصص كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكترا مي پردازد.
وزير آموزش و پرورش بيان كرد:‌ مدرك دانشگاه ويژه فرهنگيان مورد تاييد تمام مركز علمي خواهد بود و فارغ التحصيلان اين دانشگاه با مشكل مدر معادل مواجه نخواهند بود.
*مربيان پرورشي و فرهنگي هاديان عرصه تعليم و تربيت
حاجي بابايي با تاكيد بر اين كه نظام هستي ابزاري براي تربيت بشر است اظهار داشت: پيامبر اكرم (ص) به عنوان اسوه و الگوي بشر در تربيت با استفاده از ابزار دنيا مسير سعادت را به بهترين شكل طي نمودند.
وي ادامه داد:‌ اجراي سند تحول بنيادين آموزش و پرورش راهي براي تربيت دانش آموزان در تراز جمهوري اسلامي است.
حاجي بابايي با اشاره به اين كه اقدامات آموزش و پرورش ابزاري براي شكل گيري تربيت صحيح در دانش آموزان است خاطر نشان كرد:‌ اگر بتوانيم در مسير تربيت دانش آموزان را يك قدم به خدا نزديك كنيم موفق عمل كرده ايم.
وي فرهنگيان را سربازان متدين عرصه ي تعليم و تربيت خواند و اظهار كرد: فرهنگيان بايد با استفاده از روش هاي مناسب هر روز بيش از گذشته ارزش هاي ديني را در دانش آموزان ارتقا دهند.
وزير آموزش و پرورش با تاكيد بر اجراي امر به معروف و نهي از منكر در بين دانش آموزان تصريح كرد: معلمان هنگام اصلاح منكر نبايد به فاعل بپردازند بلكه بايد نفس كار را اصلاح كنند.
حاجي بابايي از مديريت صحيح به عنوان نخستين گام در اجراي تحول بنيادين ياد كرد و ادامه داد: با مديريت دقيق و به موقع مي توانيم كارها را ساماندهي و به بهترين شكل عملياتي كنيم.
وي با اشاره به مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگ در سال 1368 مبني بر ساختار نظام آموزش براساس 3-3-6 ادامه داد:‌ورود فارغ التحصيلان پايه پنجم ابتدايي به پايه هفتم موجب مي شد اهداف پايه ابتدايي به خوبي محقق نشود بنابراين ساختار 3-3-6 از ضرورت هايي بود كه براي جبران اين نقص بايد به مرحله اجرامي رسيد.
حاجي بابايي با اشاره به سند تحول بنيادين آموزش و پرورش اظهار كرد: اين سند پس از 6 ماه بررسي شوراي عالي آموزش و پرورش توسط كميته سه جانبه آموزش و پرورش تعليم و تربيت شوراي عالي انقلاب فرهنگ و تحقيقات حوزه علميه قم و پس از گذشت 8 ماه در صحن شوراي عالي انقلاب فرهنگ در 22 جلسه به تصويب رسيد./ز

سه|ا|شنبه|ا|2|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن