تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820952313




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محمدزاده: فرنگي كاران با تركيبي جوان قهرمان آسيا شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: محمدزاده: فرنگي كاران با تركيبي جوان قهرمان آسيا شدند
تهران - سرمربي تيم كشتي فرنگي نوجوانان ايران پس از قهرماني ملي پوشان بزرگسال در مسابقه هاي آسيايي كره جنوبي گفت: كسب اين عنوان آن هم با يك تيم جوان و كاملا دگرگون شده به اعتقاد من كار بسيار بزرگي بوده است.


به گزارش ايرنا، "خليل رشيد محمدزاده" تيم ملي كشتي فرنگي ايران اعزامي به مسابقه هاي كشتي قهرماني آسيا در كره جنوبي را متشكل از فرنگي كاران جوان خواند كه توانستند با انگيزه و روحيه جنگندگي خود به عنوان قهرماني آسيا دست يابند.

وي در همين راستا به سايت فدراسيون كشتي گفت: به دليل در پيش بودن مسابقات گزينشي بازي هاي المپيك، "محمد بنا" سرمربي تيم ملي سعي كرد با فرصت دادن به جوان‌ترها، آن ها را

براي مسابقات پيش رو محك بزند و هم اينكه ديگر لازم نباشد تيم ملي كشورمان در تمام مسابقات با نفرات اصلي خود ظاهر شود.

محمدزاده ادامه داد: البته فكر مي ‌كنم انتظارات محمد بنا از فرنگي‌كاران اعزامي در وزن 55 كيلوگرم برآورده شد و به اعتقاد من محسن حاجي‌ پور با توجه به عملكردي كه در گذشته داشت، بايد در كره‌ جنوبي بهتر از اين ‌ها ظاهر مي ‌شد.

وي افزود: ما هنوز در وزن هاي 55، 60 و 66 كيلوگرم نفرات مطمئن و قابل اعتمادي نداريم و دست ما تا حدودي خالي است و در اين وزن ها بايد بيشتر كار كنيم.

وي افزود: در رده ‌هاي سني پايه تمام هدف ما اين است كه براي وزن هاي سبك استعدادهاي خوبي را شناسايي كنيم ولي به هر حال اين كار بسيار دشواري است.

محمدزاده با بيان اينكه هدف كادر فني تيم ملي كسب سهميه ‌هاي باقي‌ مانده در مسابقات گزينشي المپيك است، تصريح كرد: در حال حاضر كسب تمام اين سهميه‌ ها دغدغه‌ اصلي تيم ملي است.

به هرحال ساير كشورها نيز قصد دارند اين سهميه‌ ها را كسب كنند و اين مي‌ تواند براي ما كار را تا حدود زيادي دشوار كند.

سرمربي تيم كشتي فرنگي نوجوانان ايران در پايان خاطرنشان كرد: به اعتقاد من اين موفقيت بزرگ باعث خواهد شد تا كشتي فرنگي ايران با خيال راحت ‌تري خود را براي مسابقات المپيك لندن آماده كند.

9162 / 1589

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30826108

يکشنبه|ا|30|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 210]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن