تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكاتِ رفاه، نيكى با همسايگان و صله رحم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820833034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي:استقبال از امام جمعه جديد زنجان برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: احمدي:استقبال از امام جمعه جديد زنجان برگزار مي شود
استقبال از امام جمعه جديد زنجان برگزار مي شود
زنجان - خبرگزاري مهر: معاون سياسي امنيتي استاندار زنجان گفت: آئين استقبال از حجت الاسلام علي خاتمي نماينده جديد ولي فقيه و امام جمعه زنجان روز جمعه هفته جاري برگزار مي شود

به گزارش خبرنگار مهر، فيروز احمدي صبح چهارشنبه در جلسه ستاد استقبال از نماينده ولي‌فقيه و امام جمعه جديد زنجان افزود: تشكيل اولين شوراي اداري استان با حضور حجت‌الاسلام علي خاتمي، نماينده ولي‌فقيه و امام جمعه جديد زنجان در ستاد استقبال از نماينده ولي‌فقيه مصوب شد.

وي ادامه داد: محور اصلي فعاليت اين ستاد، برنامه‌ريزي و زمينه‌سازي براي حضور پررنگ مردم در استقبال از نماينده ولي‌فقيه است.

احمدي با تأكيد بر تشكيل و آغاز به كار كميته‌هاي ذيل ستاد استقبال در اسرع وقت ادامه داد: بايد پنج كميته شامل كميته‌هاي اطلاع‌رساني و تبليغات، روحانيت، استقبال، پشتيباني و مردمي در ذيل ستاد استقبال از نماينده ولي‌فقيه تشكيل شود و برنامه‌ريزي‌هاي لازم براي استقبال به سرعت توسط اين كميته‌ها صورت گيرد.

احمدي افزود: ترغيب مردم براي حضور پررنگ در مراسم استقبال از نماينده ولي‌فقيه مهم‌ترين هدف ستاد استقبال است و همه كميته‌ها بايد تلاش كنند تا بسترهاي لازم را براي برگزاري مراسمي مطلوب فراهم نمايند.

معاون سياسي و امنيتي استانداري زنجان، به حضور وصف ناشدني مردم در راهپيمايي 22 بهمن ماه سال جاري اشاره كرد و گفت: مشاركت ملت ايران در اين روز تاريخي انقلاب اسلامي را از آسيب دشمنان بيمه كرد.

احمدي افزود: راهپيمايي مردم در 22 بهمن سال 90، برگ زرين فراموش ناشدني در تاريخ انقلاب اسلامي محسوب مي شود.

وي، ادامه داد: حضور مقتدرانه ملت ايران در 22 بهمن دشمنان را مايوس و دوستداران داخلي و خارجي انقلاب اسلامي را خوشحال كرد.

معاون سياسي و امنيتي استاندار زنجان، با اشاره به اينكه حضور بي بديل مردم در اين روز وفاداري آنان را به آرمانهاي انقلاب اسلامي نشان داد، افزود: حضور با شكوه مردم حتي دشمنان نظام اسلامي را وادار به اقرار در زمينه ابهت و اقتدار ايران اسلامي كرد.

در اين جلسه مقرر شد استقبال رسمي از نماينده ولي‌فقيه و مسئول دفتر ولي‌فقيه و هيئات همراه ساعت 8 و 30 دقيقه صبح در محل عوارضي زنجان – تهران صورت گيرد و پس از حضور اين جمع در مزار شهدا و اداي احترام به مقام شامخ شهيدان، اولين جلسه شوراي اداري استان با حضور نماينده ولي‌فقيه و امام جمعه جديد زنجان و اعضاي شوراي اداري استان و جمعي از علما و روحانيون، اصناف و بازاريان و بسيجيان و دانشگاهيان تشكيل شود.

پس از اين جلسه، نماينده ولي فقيه در ميان استقبال مردم از ميدان آزادي به سمت امامزاده حضرت سيدابراهيم (ع) حركت كرده و نماز دشمن‌شكن جمعه در آن مكان مقدس اقامه شود.

© 2003 Mehr News Agency .

چهارشنبه|ا|26|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن