تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817708035




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حزب الله: مخالفان سلاح مقاومت نظاميان را براي ضربه زدن به سوريه آموزش مي دهند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: حزب الله: مخالفان سلاح مقاومت نظاميان را براي ضربه زدن به سوريه آموزش مي دهند
بيروت - نماينده "حزب الله" در مجلس لبنان با اشاره به برخي اظهارات براي كنار گذاشتن سلاح مقاومت گفت: مخالفين در حالي خواهان كنار گذاشتن سلاح مقاومت هستند كه خود به انبار كردن سلاح در شمال لبنان مشغول بوده و به آموزش گروههاي مسلح با هدف ضربه زدن به سوريه مي پردازند.


به گزارش روز سه شنبه ايرنا از بيروت، "نواف موسوي " نماينده حزب الله در مجلس لبنان در سخنان خود به مناسبت سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران كه با حضور "غضنفر ركن آبادي" سفير جمهوري اسلامي ايران در لبنان و شخصيت هاي سياسي اين كشور در روستاي "تول" در شهرستان "نبطيه" در جنوب اين كشور برگزار شد، تاكيد كرد: انقلاب اسلامي ايران با گرايشهاي مذهبي و فرهنگي ويژه خود، همواره در جهت وحدت كلمه مسلمانان گام برداشته است .

موسوي عضو فراكسيون "وفاداري به مقاومت" وابسته به حزب الله در مجلس لبنان با اشاره به اينكه استكبار جهاني در رويارويي با انقلاب اسلامي از هيچ كاري فروگذاري نكرده ، افزود: شيوه استكبار جهاني در رويارويي با انقلاب اسلامي از طريق ايجاد شكاف در بافت ديني، مذهبي و فرهنگي و ايجاد مشكل در مناطق مختلف ايران بوده است.

نواف موسوي با اشاره به تحولات جاري منطقه اضافه كرد : اغتشاشاتي كه به وسيله استكبار جهاني يا استعمار بين المللي هدايت مي شوند، بدون شك به پيروزي نخواهند رسيد.

عضو فراكسيون وفاداري به مقاومت با اشاره به اوضاع جاري سوريه گفت: جنگ همه جانبه اطلاعاتي و رواني گسترده اي به منظور جبران شكست آمريكا در عراق، عليه سوريه در جريان است .

وي با اشاره به همسبتگي لبنان با سوريه گفت : سوريه در دوران جنگ 33 روزه رژيم صهيونيستي عليه لبنان در كنار ما قرار داشت . لبنان نيز به عنوان وظيفه و دوست بايد در كنار سختي هاي سوريه قرار داشته باشد و از اين كشور حمايت همه جانبه كند.

وي با اشاره به يكي از وظايف لبنان در حمايت از سوريه تصريح كرد: لبنان بايد از قاچاق اسلحه به سوريه جلوگيري كند و از تبديل اين كشور به پايگاهي عليه سوريه جلوگيري نمايد .

نماينده مجلس لبنان با اشاره به عملكرد دولت كنوني اين كشور تأكيد كرد: اين دولت نه تنها مسوول حفظ استقرار و ثبات لبنان است، بلكه بايد گذرگاههاي قاچاق اسلحه به سوريه را نيز شناسايي و نسبت به بستن آنها اقدام كند ، چرا كه وارد كردن هرگونه زيان به سوريه پيامدهاي ناگواري در پي خواهد داشت.

موسوي در ارتباط با سلاح حزب الله نيز گفت: سلاح مقاومت يك سلاح قانوني و شرعي و مورد تأييد دولت لبنان است.

در ادامه اين مراسم سفير ايران در سخناني با اشاره به حمايت ايران از ملت هاي مظلوم جهان گفت: جمهوري اسلامي از آغاز پيروزي تاكنون در كنار دو ملت مظلوم لبنان و فلسطين قرار داشته و از مقاومت آنها در برابر تهديدهاي رژيم صهيونيستي حمايت كرده است.

ركن آبادي با اشاره به پيشرفت ايران در عرصه هاي مختلف گفت: ايران در سي و سه سال گذشته به رغم فشارهاي خارجي، توانسته دستآوردهاي بزرگي را در عرصه هاي مختلف سياسي، اقتصادِي، اجتماعي، علمي و نظامي داشته باشد .

خاورم*2023**1030**1651

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30816998

سه|ا|شنبه|ا|25|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن