تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820976960




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش خبري/ديدار سخت سپاهان مقابل سايپاي كرج/ لزوم حضور هواداران


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گزارش خبري/ديدار سخت سپاهان مقابل سايپاي كرج/ لزوم حضور هواداران
ديدار سخت سپاهان مقابل سايپاي كرج/ لزوم حضور هواداران
اصفهان - خبرگزاري مهر: هفته بيست و ششم مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي كشور در حالي فردا برگزار مي شود كه تيم سپاهان در چارچوب مسابقات اين هفته ديدار سختي مقابل سايپاي كرج خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، تيم فوتبال سپاهان كه هفته گذشته با برد شيرين خود مقابل مس كرمان، صدرنشيني خود در مسابقات ليگ برتر را قطعي كرد، فردا بايد در چارچوب رقابت هاي هفته بيست و ششم ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي كشور به مصاف تيم سايپاي كرج برود.

سپاهان در حالي به مصاف سايپاي كرج مي رود كه در حال حاضر و از دو هفته پيش، صدر جدول رده بندي را ازآن خود كرده است بنابراين در حال حاضر تمام نگاه ها معطوف به ديدار تيم هاي سپاهان و سايپا خواهد بود.

روزهاي خوب زلاتكو در سپاهان

تيم سپاهان در حالي صدر جدول را ازآن خود مي كند كه پيش از حضور اين تيم در رقابت هاي ليگ برتر، هيچ كس فكر نمي كرد تيم پرحاشيه و پر مشكل سپاهان جايگاهي در صدر جدول رده بندي داشته باشد و خوش بين ترين هواداران اين تيم هم جايگاه سپاهان را در پايان فصل، حضور در جمع 10 تيم اول جدول رده بندي عنوان مي كردند.

اما سپاهان با برنامه ريزي مناسب و كنترل حاشيه ها، آرام آرام به بالاي جدول رده بندي ليگ برتر صعود كرد و كم كم به جايگاه واقعي خود دست يافت و هم اكنون براي رسيدن به سومين قهرماني پياپي خود، 9 فينال در پيش دارد.

سايپا و حريف نه چندان آسان براي سپاهان

اما حريف فرداي سپاهان تيمي است كه در هفته هاي گذشته نتايج خوبي گرفته و يقه تيم هاي بزرگي را گرفته است؛ سايپا كه در ابتداي فصل حتي مدعي قهرماني ليگ برتر بود، در نيم فصل نخست نتايج خوبي كسب نكرد اما همه مشكل اين تيم را بي تجربگي سرمربي عنوان مي كردند.

نارنجي پوشان كرج پس از آن در نيم فصل دوم نتايج بهتري گرفتند و در اين بين مقابل تيم هاي بزرگي چون استقلال و پرسپوليس هم درخشش خاصي داشتند تا نشان دهند كه مقابل سپاهان هم براي بيشترين امتياز بازي خواهند كرد.

سايپا هم اكنون در جايگاه نهم جدول رده بندي ليگ برتر فوتبال قرار گرفته و با توجه به اينكه سپاهان در اين ديدار برخي بازيكنان خود را نيز در اختيار ندارد، به اميد امتياز به اصفهان آمده است.

صدرنشيني سخت است

اما سپاهان هم براي رسيدن به صدر جدول تلاش بسياري كرد و دوست ندارد به اين راحتي صدر جدول را از دست بدهد. سپاهاني ها مي دانند كه براي رسيدن به قهرماني كار سختي دارند بنابراين به امتياز ديدار با سايپا توجه بسياري خواهند كرد.

صدرنشيني سپاهان در هفته هاي گذشته كار را براي اين تيم دشوار كرده و باعث شده كه تيم هاي مختلف با انگيزه بيشتري مقابل سپاهان به ميدان بروند؛ خصوصا اينكه سپاهان قهرمان دو دوره گذشته مسابقات ليگ برتر ايران نيز بوده و براي رسيدن به قهرماني دوباره انگيزه بسياري دارد.

هواداران در ورزشگاه فولادشهر

اما چيزي كه سرمربي سپاهان در هفته هاي گذشته بيش از همه چيز به آن تاكيد كرده، لزوم حضور هواداران و اهميت اين مسئله است چراكه در حال حاضر بيش از هر چيز براي طلايي پوشان اصفهان اهميت دارد.

اگرچه حضور تماشاگران سپاهان در بازي هاي اخير اين تيم كاملا به چشم مي آمده اما تعداد اندك هواداران سپاهان در ديدارهاي اخير اين تيم مسئله اي است كه شايد تيم اصفهاني براي رسيدن به سومين قهرماني خود بيش از چيزهاي ديگر به آن احتياج داشته باشد.

به هر حال هواداران سپاهان مي دانند كه مديران سپاهان براي حضور آنها در ورزشگاه تلاش قابل توجهي به خرج مي دهند و لزوم حضور هوادار در ورزشگاه فولادشهر در حال حاضر بيش از هر چيزي احساس مي شود.

غايبان بزرگ و سرشناس سپاهان

سپاهان در حالي به مصاف سايپاي كرج مي رود كه غيبت بازيكنان سرشناس اين تيم در ديدار با سايپا مي تواند كار را براي زلاتكو كرانچار سخت كند.

سپاهان در بازي فردا علاوه بر احمد جمشيديان، محرم نويدكيا، كاپيتان و عمادمحمدرضا، مهاجم عراقي و گلزن خود را به دليل مصدوميت در اختيار نخواهد داشت و كرانچار نمي تواند از اين بازيكنان مقابل سايپا استفاده كند.

اين تيم در اين ديدار همچنين مهدي جعفرپور را به دليل محروميت در اختيار نخواهد داشت.

برنامه ديدار تيم هاي اصفهاني در هفته بيست و ششم مسابقات به شرح زير است:

سه‌شنبه - 25/11/90

* سپاهان اصفهان - سايپاي البرز، ساعت 15:30، ورزشگاه فولاد شهر

چهارشنبه - 26/11/90

* نفت تهران - ذوب‌آهن اصفهان، ساعت 15:30، ورزشگاه دستگردي تهران

© 2003 Mehr News Agency .

دوشنبه|ا|24|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 179]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن