تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 2 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812120346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كلاهبرداري بي‌سابقه در شوراي هماهنگي سبز!


واضح آرشیو وب فارسی:جهان نیوز: كلاهبرداري بي‌سابقه در شوراي هماهنگي سبز!
به گزارش جهان به نقل از كيهان، شبكه ضدانقلابي بالاترين با درج مطلب فوق نوشت: دعوت دوباره به حضور در خيابان فاقد برنامه و راهبرد است. روحيه دادن يا شكستن جو كه برنامه نمي شود. اينكه بگوييم ما زنده ايم، خوب زنده ايم كه چه كنيم؟! اپوزيسيون همچنان دچار ضعف شديد سازماني است و هسته هايي كه ما اميدواريم به شكل گيري آنها باشيم، بسيار اندك مي باشد. در چنين شرايطي، امكان ضربه پذيري و شكنندگي جنبش بالاست و هر ضربه اي مي تواند در متشكل شدن بدنه كم تعداد فعلي تاخير بيشتري بيندازد. به اين ترتيب در صورت ضربه خوردن، احتمالا زمان طولاني ديگري لازم خواهد بود تا تنها قادر شويم همان پيام «ما هنوز زنده ايم» را دوباره مخابره كنيم و نه حتي چيزي بيشتر.

اين شبكه اينترنتي ادامه مي دهد: حتي آنها هم كه موافق خياباني شدن باشند با مسيرها و روش هاي تكراري مشكل دارند. اين مسيرها و روشها بارها از سوي نيروهاي امنيتي شناسايي و مديريت شده است. شوراي هماهنگي سبز به جاي سازماندهي واقعي مبارزه مي خواهد از طريق بيانيه هايش ناظم باشد با دعوت به «سكوت» هم بسياري را از حضور منصرف ساخته و هم پيشاپيش زمينه ساز تفرقه شده است.در عين حال اين شورا و جريان سياسي متبوع، يعني اصلاح طلبان، حاضر نيست چهره هاي مطرح خود را به صفوف تظاهرات دعوت كند و زحمت و هزينه حضور را به نيروهاي ميداني وامي گذارد. همين جريان سياسي حاضر نيست دوشادوش مخالفان بجنگد.

بالاترين با متهم كردن تيم دو نفره اميرارجمند و مزروعي به كوتاهي در يك سال گذشته، ادعاي «هماهنگي» را به چالش مي گيرد و مي نويسد: بايد پرسيد شوراي «هماهنگي» در حال هماهنگ كردن چيست؟ اگر اين شورا در بيش از يك سال در حدي قادر به برقراري ارتباط موثر با فعالان شهرهايي جز تهران نبوده كه پيشنهادي براي راهپيمايي از آنان بگيرد (بگذريم كه پيوند موثر آن با فعالان پايتخت هم محل ترديد است) چگونه خود را در مقام هدايت جنبش مي نشاند؟

«بالاترين» به همين دلايل پيشاپيش فاتحه فراخوان هاي عناصر فراري از مبدا پاريس و لندن و بروكسل را خوانده و در عين حال به عنوان دلداري مي نويسد: شكست در چنين فراخوان هايي نبايد براي ما مصيبت بار باشد چرا كه اصولا مسئله فعلي روحيه نيست و در سطح عملي، اپوزيسيون با مشكلات پيشين خود دست و پنجه نرم مي كند. اگر كسي نيامد نبايد اين موضوع ما را به غلو در ناتواني و نفي نيروي خود بكشاند(!) هر چند كه با فقدان سازماندهي و برنامه ريزي، آسيب هاي چنين فراخوان هايي بيش از بهره هاي آن است.

در همين حال گويانيوز - يكي ديگر از ترمينال هاي رسانه اي اپوزيسيون- نوشت: شوراي هماهنگي سبز به دلايل زير به مخالفان و اپوزيسيون خيانت مي كند؛ 1) چگونه است كه اعضاي شوراي مديريت اين شورا، حاضر نيستند خودشان را معرفي كنند؟ 2) طبيعي است كه مخالفان به گروهي چون شوراي هماهنگي سبز اميد، اعتماد نمي كنند، چه آنكه نه اعضاي مشخصي دارند و نه برنامه و هدف اعلام شده اي. به اين دليل يك تظاهرات نيم بند راه مي افتد كه تنها باعث بدنامي مبارزه با رژيم است...! 3) نبود تجمعي كه شورا اعلام كرده بهتر از بودن آن است؛ به دليل اينكه تجمع ناموفق و بدون حضور مردم، تنها باعث مي شود كه رژيم مدعي شود جنبش نابود شده است. 4) شوراي سبز اميد، نظام اسلامي را در مقابل كنش هاي اپوزيسيون واكسينه مي كند... به همين دليل هم مخالفان حاضر نيستند خود را براي شوراي هماهنگي و اصلاح طلبان به خطر بياندازند.

يادآور مي شود گردانندگان حلقه موسوم به شوراي هماهنگي سبز در پاريس و بروكسل مستقر شده اند و امكانات اعطايي به آنها، صداي گروه هاي اپوزيسيون را كه معتقدند اين تيم دو سه نفره مشغول كلاهبرداري بي سابقه هستند، درآورده است.

رجب مزروعي به تازگي در وبلاگ «نداي سبز»، نوشته «ما بايد از ترس رها شويم و مبارزه كنيم» اما توضيح نداده كه چرا بدون كوچك ترين بازخواستي، از ايران خارج شده است.

گفتني است هفته گذشته يك سايت ضدانقلابي با اشاره به چگونگي فرار اردشير اميرارجمند از ايران كه به نوشته اين سايت نمي توانست بيرون از ديد وزارت اطلاعات صورت پذيرفته باشد، اميرارجمند را مدحي شماره 2 و نفوذي جمهوري اسلامي معرفي كرده و هشدار داده بود كه دعوت وي براي 25 بهمن، با هماهنگي وزارت اطلاعات و براي شناسايي باقيمانده هواداران جنبش سبز صورت گرفته است.

يکشنبه|ا|23|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جهان نیوز]
[مشاهده در: www.jahannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن