تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821102433




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مشكل فيلم خوابم مي آد من هستم


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مشكل فيلم "خوابم مي آد" من هستم
تهران - كارگردان "خوابم مي آد" گفت: مشكل اين اثر سينمايي آن است كه من آن را ساخته ام و مخاطبان با شناختي كه از كارهاي پيشينم دارند، براي خنديدن، آن را تماشا مي كنند.


به گزارش خبرنگار فرهنگي ايرنا، "رضا عطاران" عصر چهاشنبه در نشست نقد وبررسي فيلم "خوابم مي آد"، درباره تغيير لحن اين فيلم از ميانه هاي آن گفت: اين اتفاق به صورت آگاهانه رخ داده كه ظاهرا نيز خوب از آب درآمده است.

وي افزود: مشكل اساسي فيلم "خوابم مي آد" من هستم، اگر كارگردان ديگري اين فيلم را ساخته بود فيلم مورد توجه بيشتر قرار مي گرفت، اما تماشاگران با شناخت قبلي از من و كارهايم، توقع خنديدن موقع تماشاي آن را دارند.

بازيگر فيلم "ورود آقايان ممنوع" گفت: اين فيلم نتيجه دغدغه اي است كه دارم و آن هم تغيير مسير كمدي در ايران است. انتخاب "مرگ" به عنوان پايان اين داستان نيز نشانه اين تغيير مسير است.

وي ادامه داد: از واكنش هاي مردم هنگام تماشاي فيلم نيز متوجه شدم كه به هدفي كه مي خواستم رسيده ام، زيرا خنده هاي تماشاگران طي پخش فيلم به تدريج كم مي شد.

"جواد فرحاني" تهيه كننده اين فيلم نيز گفت: "خوام مي آد" بگونه اي ساخته شده كه بتواند دل منتقدان و مخاطبان عام را به صورت توامان به دست بياورد و رضا عطاران با فيلم "خوابم مي آد" مخاطبان جديد خود را انتخاب كرده است.

"مريلا زارعي" يكي از بازيگران اين فيلم در نشست نقد وبررسي فيلم "خوابم مي آد" خاطرنشان كرد: پيش از اين در دو فيلم سينمايي و يك سريال با رضا عطاران كار كرده بودم و و به عنوان يك مخاطب، كارهاي تلويزيوني او را دوست داشتم.

وي ادامه داد: وقتي پيشنهاد بازي در اين فيلم به من داده شد، علاقه مند به بازي در اين نقش شدم، زيرا تفكر حاكم بر فيلمنامه را دوست داشتم.

"هومن بهمنش" مدير فيلمبرداري فيلم "خوابم مي آد" نيز گفت: پيشتر چند بار پيشنهاد كار در فيلم هاي كمدي را دريافت كرده بودم، اما آنها را نمي پذيرفتم. وقتي فيلمنامه اين فيلم را خواندم به علت غير متعارف بودن آن نسبت به سينماي كمدي ايران، به آن علاقه مند شدم.

وي ادامه داد: تماشاگران در ابتداي فيلم حسابي مي خندند اما از يك جايي به بعد فقط با يك لبخند به فكر فرو مي روند. اين اتفاق حاصل اشتباه كارگردان نيست بلكه عمدي بوده است.

"نيما حسني نسب" كه به عنوان منتقد ميهمان در اين نشست حضور داشت، درباره فيلم "خوابم مي آد" گفت: سابقه رضا عطاران باعث مي شود مخاطبان نتوانند اغماضي كه در برخورد با ساير فيلم اولي ها دارند را در مورد اين فيلم نيز داشته باشند.

وي ادامه داد: اين فيلم در دو سوم ابتدايي همان مولفه هاي كارهاي قبلي عطاران را دارد اما در يك سوم پاياني با تغيير لحن، به لحن فيلم هاي خارجي نزديك شده، كه فكر مي كنم اين اتفاق از تخصص اين كارگردان خارج باشد.

حسني نسب گفت: در مجموع "خوايم مي آد" كمدي خيلي خيلي خوبي است و با چيزي كه در سال هاي اخير به عنوان فيلم هاي كمدي مي شناسيم، تفاوت دارد.

فيلم "خوابم مي آد" نخستين ساخته سينمايي رضا عطاران بعد از ظهر چهارشنبه در مركز همايش هاي برج ميلاد به نمايش درآمد.

در اين فيلم رضا عطاران، مريلا زارعي و اكبر عبدي بازي مي كنند.

سي امين دوره جشنواره فيلم فجر تا 22 بهمن ادامه دارد.

فراهنگ ** 2024 ** 1071

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30807797

چهارشنبه|ا|19|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن