تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817697063




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبر و مصاحبه


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: خبر و مصاحبه
فيروز از سرمربيگري شاهين استعفا كرد

ايران ورزشي- فيروز كريمي سرمربي شاهين بوشهر از سمت خود استعفا داد.
كريمي عصر پنج‌شنبه پس از شكست شاهين مقابل ذوب آهن در هفته بيست و چهارم ليگ برتر فوتبال با حضور در رختكن ضمن خداحافظي از بازيكنان تيمش اعلام كرد ديگر در شاهين كار نخواهد كرد.
كريمي قرار است استعفاي كتبي خود را شنبه تحويل مسوولان باشگاه شاهين بوشهر دهد.

مهرداد را از كرمان فراري دادند
فرشاد قديري: بزرگترين گناه من رفاقت با پولادي است

ايران ورزشي- نام فرشاد قديري با انتشار خبر درگيري‌اش با هوادار كرماني بار ديگر سر زبان‌ها افتاده است. اتفاقي كه او معتقد است بنا به جريان‌هايي در كرمان بارها و بارها برايش رخ داده است و او را دچار دردسر كرده است.
قديري درباره اين اتفاق مي‌گويد: «در طول مدت زماني كه من در كرمان بوده‌ام چه موقع شنيده‌ايد كه مشكلي براي تيم ايجاد كنم كه حالا لقب ياغي دوم را به من داده‌اند؟‌ اصلا در طول مدتي كه مصدوم بودم و در تهران به سر مي‌بردم مگر حاشيه‌هاي مس كم شده بود كه حالا هر حاشيه‌اي را به من نسبت مي‌دهند؟ من تنها با يكي از هواداران درگيري لفظي پيدا كردم و آن هم به خاطر مشكلاتي بود كه اين فرد برايم به‌وجود مي‌آورد.»
قديري معتقد است همه اينها برنامه‌ريزي شده است و در اين رابطه توضيح مي‌دهد: «بزرگترين گناه من اين است كه با مهرداد پولادي رفيق هستم و متاسفانه اينجا هر رفاقتي را باندبازي مي‌دانند و به خاطر همين رفاقت هم سعي دارند براي من حاشيه درست كنند اما واقعيت اين است كه اينها مهرداد را از مس فراري دادند و مشكلات زيادي برايش به‌وجود آوردند كه شايد يك روز درباره اين مشكلات صحبت كنم.»

حاشيه‌هاي ديدار صباي قم – مس سرچشمه
از افتادن ويسي تا اعتراض‌هاي شديد به داوري

ايران ورزشي- بازي در هوايي نيمه ابري و دماي 5 درجه بالاي صفر شروع شد. هوايي با رطوبت نسبي 90 درصد و سرعت باد 72 كيلومتر در ساعت كه فضا را براي رويارويي با حاشيه‌هاي ريز و درشت يك بازي حساس و مساعد مي‌ساخت! اطراف را كه نگاه مي‌كردي تنها دو عكاس را مي‌ديدي كه در اين هواي نسبتاً سرد براي پوشش تصويري اين بازي به ورزشگاه آمده بودند. همين بي‌توجهي‌هاي جسته گريخته هم باعث شده بود افراد غير خبرنگار در جايگاه خبرنگاران بنشينند و مشكلاتي را به وجود آورند. بازي وقتي رسميت گرفت كه ويسي و شرفي به همراه ساير اعضاي كادر فني به استقبال يكديگر رفتند تا يك بازي پرتنش آغاز شود.
مهمترين حاشيه اين ديدار را مي‌توان به پس از اخراج علي سامره كاپيتان تيم مس سرچشمه در دقيقه 39 ارتباط داد كه اعتراض بسيار شديد برخي اعضاي كادر فني مس و حدود 100 تماشاگر منتسب به اين تيم را به همراه داشت. اين اعتراض‌ها به حدي بود كه وقتي در پايان نيمه اول داور قصد ورود به رختكن را داشت، با هجوم برخي بازيكنان و اعضاي كادر فني مس سرچشمه روبرو شد و ناچار به اخطار دادن به مجتبي ترشيز شد.
هرچند كه قبل از آن در دقايق پاياني نيمه اول، رضا نوراللهي با عبدالكريم اسلامي بازيكن صبا درگيري فيزيكي پيدا كرد و به شدت او را هل داد. از ديگر حواشي مهم اين بازي در دقيقه 88 به وقوع پيوست. وقتي در اين دقيقه عبدا... ويسي به علت فشار بالاي وارده به زمين افتاده و به كمك نيمكت‌نشينان تيمش به روي نيمكت منتقل شد.

چيزي از صبا كم نداشتيم
شرفي: داوران را با ما آزمايش مي‌كنند

ايران ورزشي- اصغر شرفي آنقدر از نحوه قضاوت داوري شاكي است كه حتي در سالن كنفرانس هم نمي‌تواند اين عصبانيت را كتمان كند به همين خاطر شرفي صحبت‌هايش را در جمع خبرنگاران اينطور مطرح مي‌سازد: «ما چيزي از صباي قم براي كسب پيروزي و سه امتياز اين ديدار كم نداشتيم، ولي به نظر من به دليل اينكه داور در سطح اين ديدار نبود اشتباهاتش در قضاوت بازي سبب شد تا ديدار برابر صبا را به راحتي واگذار كنيم. كميته داوران فدراسيون فوتبال هر داوري را كه مي‌خواهند مورد آزمايش قرار دهند براي بازي‌هاي ما مي‌گذارند در ديدار برابر راه‌آهن شهرري نيز با وجود اينكه پيروز ميدان شديم، داور جوان بازي اشتباهات زيادي داشت.
به هيچ عنوان از نحوه قضاوت تيم داوري اين ديدار راضي نيستم، داور با اشتباهات متعددي كه در جريان بازي انجام داد، در واقع ما را به بازي گرفت زيرا در مركز زمين كه اتفاقي نمي‌افتاد براي ما سوت مي‌زد و جاهاي حساس بازي براي صبا در سوت خود مي‌دميد.»

در جديدترين رده‌بندي باشگاه‌هاي جهان
رشد چشمگير باشگاه‌هاي ايران

ايران ورزشي- در جديدترين رده‌بندي بهترين باشگاه‌هاي جهان كه از سوي فدراسيون بين‌المللي تاريخ و آمار فوتبال اعلام شد، باشگاه‌هاي ايراني رشد قابل توجهي داشتند. فدراسيون بين‌المللي تاريخ و آمار فوتبال جديدترين فهرست ماهيانه بهترين باشگاه‌هاي جهان را معرفي كرد كه در اين فهرست، تيم‌هاي ايراني نسبت به ماه قبل رشد قابل توجهي داشتند. سپاهان با قرار گرفتن در رده 107 جهان به طور مشترك با اف سي سئول كره جنوبي، عنوان چهارمين تيم برتر قاره كهن را به خود اختصاص داد. اين در حالي است كه سپاهان در فهرست قبلي در رده 129 جهان و ششم آسيا جاي گرفته بود. استقلال تهران كه در ماه قبل در رده 251 حضور داشت، در فهرست جديد رده 160 را به خود اختصاص داد و ذوب آهن نيز با 10 پله ارتقا به رده 185 جهان رسيد. همچنين پرسپوليس تهران هم كه ماه قبل در رده 346 جهان جاي گرفته بود، در اين فهرست به رده 258 ارتقا پيدا كرد. در فهرست اعلام شده، باشگاه بارسلونا با 359 امتياز همچنان بهترين باشگاه جهان است و رئال مادريد رقيب سنتي اين تيم با 302 امتياز در رده دوم جاي گرفته است. در بين تيم‌هاي آسيايي نيز چونبوك موتورز كره جنوبي در رده اول آسيا و 46 جهان قرار گرفت و سووان سامسونگ اين كشور نيز با قرار گرفتن در رده 47 جهان، عنوان تيم دوم آسيا را از آن خود كرد. همچنين الريان قطر در رده 89 جهان و سوم آسيا جاي گرفت.
* فهرست بهترين باشگاه‌هاي جهان
1- بارسلونا اسپانيا (359 امتياز)
2- رئال مادريد اسپانيا (302 امتياز)
3- سارسفيلد آرژانتين (271 امتياز)
4- منچستر يونايتد انگليس (260 امتياز)
5- منچستر سيتي انگليس (241 امتياز)
6- سانتوس برزيل (238 امتياز)
7- يونيورسيداد سانتياگو شيلي (234 امتياز)
8- يونيورسيداد كاتوليكا شيلي (230 امتياز)
9- بنفيكا پرتغال (222 امتياز)
10- شالكه 04 آلمان (221 امتياز)

شنبه|ا|15|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 186]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن