تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه گرفتن در گرما، جهاد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821028176




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خسارت سه میلیارد یورویی به انگلستان


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: خسارت سه میلیارد یورویی به انگلستان
حذف زود هنگام تیم ملی انگلیس
حذف ناباورانه تیم ملی انگلیس از گردونه رقابت‌های جام ملت‌های اروپا، هم‌چنان با پیامدهای تلخی برای این كشور اروپایی همراه است. به نقل از ایسنا، صنایع تولید لوازم ورزشی بریتانیا یكی ازبخش‌هایی است كه از حذف تیم ملی انگلیس دچار ضررهای مالی فراوانی می‌شود. كارشناسان اقتصادی بر این باورند كه عدم راهیابی تیم ملی انگلیس به رقابت‌های یورو 2008 در اتریش و سوییس خسارتی 3 میلیارد یورویی به دنبال داشته است. نه تنها بخش‌های اقتصادی از این موضوع دچار زیان های فراوانی می‌شوند بلكه این نكامی از نظر روانی هم آثار نامطلوبی بر جامعه انگلیس باقی گذاشته است. به گفته كارشناسان در صورت بازی خوب و موفقیت‌آمیز تیم ملی انگلیس، مردم این كشور به صورت كلی نقش فعال‌تری در جامعه بر عهده می‌گرفتند.
بکام در اندیشه 100 بازی ملی
بکهام قصد خداحافظی ندارد دیوید بکهام با وجود برکناری استیو مک کلارن سرمربی تیم ملی انگلستان، قصد ندارد از فوتبال ملی کناره گیری کند. بکهام در دیدار با کرواسی شمار بازی های ملی خود را به عدد 99 رساند و تصمیم دارد درجام جهانی 2010 نیز تیم ملی کشورش را همراهی کند. وی در این زمینه گفت: تصمیمی برای کناره گیری از تیم ملی ندارم. من این موضوع را زمانی اعلام کردم که از تیم ملی انگلستان بیرون بودم و اکنون که به تیم بازگشته ام قصد ندارم کناره گیری کنم. دیوید بکهام پس از رقابت های جام جهانی 2006 از تیم ملی انگلستان کنارگذاشته شد اما درپی فشاررسانه های انگلیسی، دوباره به این تیم بازگشت. وی در دیدار با کرواسی که به شکست 3 بر 2 انگلستان انجامید از آغاز نیمه دوم به زمین فراخوانده شد و بر روی گل دوم انگلستان تاثیرگذار بود.
کلینزمن یکی از گزینه های صندلی تیم ملی انگلیس
مذاکره با كلینزمن و شوستر منابع خبری در آلمان و اسپانیا از مذاکره مسئولان فدراسیون انگلیس با یورگن کلینزمن و برند شوستر خبردادند. به نقل از فارس، روزنامه اكسپرس آلمان گزارش داد، یورگن كلینزمن، سرمربی پیشین تیم ملی آلمان با نماینده فدراسیون انگلیس به گفتگو پرداخته است. كلینزمن بعد از اخراج استیو مك لارن از تیم ملی و مطرح شدن نام چند نامزد مربیگری تیم انگلیس، ‌با برایان بارویك،‌ نماینده فدراسیون انگلیس مذاكره كرد. این نماینده به مدت نیم ساعت با کلینزمن گفتگو کرد و نظر وی را برای مربیگری این تیم جویا شده است؛ هر چند كه این مربی خود انجام مذاكره با بارویك را رد كرده است. فدراسیون انگلیس سخت به دنبال جذب یك مربی كارآمد است. آنها نام هایی را به عنوان نامزد مدظر قرار داده اند ازجمله ‌مارتین اونیل ‌سرمربی تیم استون ویلا كه این مربی پاسخ منفی برای همكاری داد. همچنین منابع خبری اسپانیا از دیدار مدیر اجرایی اتحادیه فوتبال انگلیس با سرمربی رئال مادرید خبر دادند. شوستر که از اتحادیه فوتبال انگلیس پیشنهاد رسمی دریافت كرده، هنوز در جمع خبرنگاران برای توضیح در این مورد حاضر نشده است. برایان بارویك، مدیر بخش اجرایی اتحادیه فوتبال انگلیس امروز در فرودگاه باراخاس مادرید در حلقه خبرنگاران اسپانیایی گرفتار شد؛ اما هیچ گفتگویی با آنها انجام نداد. منابع خبری اسپانیا ادعا می كنند بارویك جلسه ای پنهانی با شوستر داشته است؛ اما مدركی برای اثبات این امر وجود ندارد.  





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 247]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن