تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816462963




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تشكیل شورای تخصصی والیبال زنان


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: تشكیل شورای تخصصی والیبال زنان
فدراسیون والیبال به دنبال توسعه ورزش بانوان
فدراسیون والیبال به منظور پیش‌برد بهتر امور زنان در سطح تیم‌های ملی، شورای تخصصی تشكیل خواهد داد. پس از حضور تیم ملی والیبال زنان در مسابقات قهرمانی آسیا كه برای اولین بار صورت گرفت، فعالیت‌ تیم‌های ملی به مدت دو ماه است كه راكد مانده و تنها تورنمنتی كه ایران قرار است در آن شركت كند، رقابت‌های ابوظبی است كه آن هم تاریخ دقیقش مشخص نشده؛ اما، لیگ والیبال در جریان است و كلیه‌ی ملی‌پوشان در این مسابقات حضور دارند. حضور در لیگ می‌تواند ملی‌پوشان را آماده نگه دارد اما مهمترین نیاز تیم ملی والیبال در شرایط فعلی چیست؟! هاجر نجاتی‌زاده نایب رییس فدراسیون والیبال كه رسیدگی به امور تیم‌های ملی را منوط به بحث و تبادل نظر در گروهی كارشناسی می‌داند، وجود مربی خارجی را نیاز عمده‌ تیم ملی دانست و به خبرنگار ایسنا گفت: واقعا تیم ملی به مربی خارجی نیاز دارد و تا زمانی كه مربی با تجربه‌ای نداشته باشیم، حرفی برای گفتن نخواهیم داشت. وی با اشاره به مسابقات سال آینده نوجوانان و جوانان آسیا كه ایران باید در آنها حضور یابد، توضیح داد: اگر بخواهیم در این رقابت‌ها شركت كنیم،‌ باید ملی‌پوشان را تا آغاز سال 87 انتخاب كرده باشیم و مربی خارجی نیز برای هدایت ملی‌پوشان حضور داشته باشد. وی اضافه كرد: ما مربی زن با اطلاعات به روز كه دارای مطالعه‌ كافی باشد نداریم، از مربی مرد هم نمی‌توانیم استفاده كنیم.
فدراسیون والیبال به دنبال توسعه ورزش بانوان
نجاتی‌زاده از "لاتگ چین" به عنوان مربی كه در سطح "گاییچ" سرمربی تیم ملی مردان است و "بلاره اوا" مربی تیم اتریش از جمله مربیانی یاد كرد كه می‌توان روی آنها حساب ویژه باز كرد: بلاره اوا مربی بسیار قوی است كه دو دوره در ایران كلاس مربی‌گری داشته است. من به قدرت او پی بردم. وی با اشاره به یكی از مشكلات جدی كه مربیان ایرانی با آن دست به گریبان هستند گفت: یكی از مشكلات بزرگ ما این است كه مربیان ما نمی‌توانند تكنیك صحیح را به بازیكنان نشان دهند. شاید در تئوری خوب عمل كنند؛ اما در آموزش عملی مشكل داریم. نجاتی‌زاده اظهار نگرانی كرد: در شرایط فعلی كه نقطه نظرات كنفدراسیون والیبال آسیا را نسبت به زنان مسلمان تغییر داده‌ایم؛ هم اكنون باید روی تكنیك آنها كار كنیم، پس تیم‌های جوانان و نوجوانان باید دو اردوی تداركاتی داشته باشند. وی برنامه‌ریزی برای تیم ملی بزرگسالان را منوط به برنامه‌ مسئولان برای حضور در مسابقات آسیایی 2010 "گوانگ‌جو" دانست و به ایسنا گفت: بعد از مسابقات لیگ باید مشخص شود كه تصمیمات كلی برای تیم ملی بزرگسالان چیست و آیا این تیم به مسابقات آسیایی گوانگ‌جو اعزام خواهد شد یا خیر و سپس كار را بر آن اساس ببندیم. نایب رییس فدراسیون والیبال با اشاره به تجربه‌ مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند تاكید كرد كه باید روی نحوه‌ انتخاب بازیكنان تغییر ایجاد كرد و ادامه داد: به عقیده‌ من باید فاكتورهای انتخاب بازیكنان را پس از مسابقات قهرمانی آسیا تغییر دهیم. یك ورزشكار به صرف این كه بازیكن خوبی است، نباید به تیم ملی دعوت شود و سپس روح و روان دیگر بازیكنان را به هم بریزد. ما در بررسی‌های خود پس از تایلند فهمیدیم كه یك یا دو بازیكن نباید اعزام می‌شدند و یكی، دو بازیكن كه خیلی روی آنها حساب می‌كردیم اصلا توانایی‌های فردی خود را نشان ندادند؛ بازیكنی كه در زمین توانایی خود را به خوبی نشان داد نیز در زمین بازی، كسی نبود كه وی را همراهی كند.
فدراسیون والیبال به دنبال توسعه ورزش بانوان
وی با بیان این كه باید روی تك تك تجربه‌های كه از تایلند به دست آوردیم تمركز جدی داشته باشیم، افزود: تیم ما یك هفته زودتر به مسابقات قهرمانی آسیا رفت و صبح و بعدازظهر نیز مسابقه داشتیم؛ملی‌پوشان تمام انرژی خود را از دست دادند. این در حالی است كه اردوهای انتخابی ما نیز خیلی زود تمام شد و بچه‌ها را به طور كامل تست نكردیم. نجاتی‌زاده با اشاره به اشتباهی كه "فتحی" سرمربی تیم و گروهش انجام دادند، گفت: به عقیده‌ی من در انتخاب ملی‌پوشان به دقت تصمیم‌گیری نشد. ما كه هدفمان از رفتن به تایلند، حضور بدون نتیجه بود، پس باید جوان‌های بیش‌تری را انتخاب می‌كردیم. نایب رییس فدراسیون والیبال در پایان گفت: رییس فدراسیون بارها به من گفته است كه در انتخاب مربیان با ظرافت بیش‌تری تصمیم بگیریم و برای اعزام‌ها نیز برنامه‌ منظمی داشته باشیم. من به هیات رییسه پیشنهاد دادم كه برای انجام بهتر امور یك گروه كارشناسی داشته باشیم كه با انجام این كار از نظرات آنها در تمام كمیته‌ها استفاده كنیم.  





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 717]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن