تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين قلب‏ها، قلبى است كه ظرفيت بيشترى براى خوبى دارد و بدترين قلب‏ها، قلبى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820867554




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار داخلي


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: اخبار داخلي
تيم واليبال نشسته ايران قهرمان پارالمپيك شد

تيم ملي واليبال نشسته ايران براي پنجمين بار قهرمان بازي هاي پارالمپيك شد.
در ديدار نهايي رقابت هاي واليبال سيزدهمين دوره باز ي هاي پارالمپيك در پكن، تيم ملي واليبال نشسته ايران در سه گيم پياپي و با نتايج 25-22، 25-18 و 25-22 توانست تيم قدرتمند بوسني و هرزگوين را شكست دهد.
ملي پوشان ايران پس از قهرماني در اين رقابت ها با پرچم مقدس كشورمان دور افتخار زدند كه مورد تشويق تماشاگران ايراني و چيني حاضر در سالن قرار گرفتند. تيم ملي واليبال نشسته ايران در بازي هاي پارالمپيك آتن 2004 مغلوب تيم ملي بوسني شد و به مدال نقره رسيده بود. واليبال نشسته ايران در بازي هاي پارالمپيك سئول، بارسلون، آتلانتا و سيدني نيز قهرمان شده بود.

سايپا اسپانسر فدراسيون فوتبال

توافقات نهايي ميان فدراسيون فوتبال كشورمان وشركت خودروسازي سايپا صورت گرفته و قراداد همكاري دوجانبه طي روزهاي آينده به امضاي رئيس فدراسيون فوتبال و مدير عامل كارخانه خودرو سازي سايپا خواهد رسيد.
صبح ديروز علي كفاشيان به همراه مهدي تاج و محمد درخشان در دفتر مهرداد بذرپاش مديرعامل كارخانه خودرو سازي سايپا حضور يافت تا در خصوص همكاري فدراسيون فوتبال و اين كارخانه خودروسازي بحث و گفت و گو شود.تفاهم دو طرف در خصوص بندهاي اين قرارداد سبب شده كه مسوولان فدراسيون فوتبال بسيار اميدوار باشند كه سايپا به عنوان اسپانسر فدراسيون فوتبال از چند روز آينده در كنار تيم ملي باشد.
آخرين شركت داخلي كه به عنوان اسپانسر فدراسيون فوتبال معرفي شد شركت ايرانول بود كه قرارداد اين شركت با فدراسيون پس از جام جهاني 2006 آلمان به پايان رسيد.

مرزبان، دستيار قلعه نويي مي شود

عليرضا مرزبان مربي سابق پرسپوليس دستيار امير قلعه نوعي در استقلال مي شود.
مرزبان در گفت و گوي كوتاهي در اين خصوص اظهار داشت: «صحبت هايي در اين خصوص رد و بدل شده است اما چيزي قطعي نيست. بعد از پيشنهاد استقلالي ها قرار شد تا چند روزي را در اين خصوص فكر كنم و سپس جواب قطعي را ارائه كنم.» اين مربي كه سال گذشته به همراه قطبي و استيلي هدايت قرمزپوشان تهراني را بر عهده داشت تاكيد كرد: « باز هم اصرار دارم اعلام كنم كه هنوز هيچ قراردادي بين ما امضا نشده و همه چيز فعلا در حد حرف است.»
البته اين گونه به نظر مي رسد كه در صورت قطعي شدن اين موضوع مرزبان روي نيمكت استقلال نخواهد نشست و به عنوان تمرين دهنده در كنار امير قلعه نوعي خواهد بود.

اعتراض پرسپوليس به راي كميته انضباطي

مسوولان باشگاه پرسپوليس قصد دارند با تنظيم دفاعيه اي به راي صادره از سوي كميته انضباطي فدراسيون فوتبال اعتراض كنند.
براساس اعلام كميته انضباطي فدراسيون فوتبال، حسين هدايتي رئيس هيات مديره باشگاه پرسپوليس به خاطر اظهاراتش پس از ديدار تيم هاي پرسپوليس و مس كرمان به چهار جلسه محروميت از همراهي اين تيم در ورزشگاه آزادي و پرداخت 10ميليون تومان جريمه نقدي و احمدرضا عابدزاده مربي دروازه بانان پرسپوليس به سه جلسه محروميت از همراهي پرسپوليس در ورزشگاه آزادي محكوم شده اند.
پس از صدور اين راي مسوولان باشگاه پرسپوليس قصد دارند امروز با تنظيم لايحه دفاعي و ارسال آن به فدراسيون فوتبال به اين راي اعتراض كنند.
در اين مورد گفته مي شود مهدي تاج نايب رئيس فدراسيون فوتبال نيز مخالف صدور قطعي اين راي در مورد مسوولان و كادر فني باشگاه پرسپوليس است.
براساس اعلام مسوولان باشگاه پرسپوليس اين راي هنوز به طور رسمي به اين باشگاه اعلام نشده است.

به مجلس رفتيم اما، آنها بدقولي كردند

جلسه روز يك شنبه محمدرضا يزداني خرم، رييس فدراسيون كشتي در فراكسيون ورزش مجلس شوراي اسلامي برگزار نشد.
محمدعلي صنعت كاران نايب رييس فدراسيون كشتي، در اين رابطه گفت: ما به مجلس رفتيم اما، كساني كه ما را دعوت كرده بودند سر قرار خود نيامدند و در واقع بدقولي كردند. حدود 20 دقيقه نيز منتظر مانديم اما، اين جلسه تشكيل نشد.
وي در پاسخ به اين سوال كه آيا در صورت دعوت براي بار سوم، مسوولان فدراسيون به مجلس خواهند رفت، گفت: نمي دانم. اين بستگي به تصميم رييس فدراسيون دارد.
كميسيون فرهنگي مجلس هفته گذشته نيز از «يزداني خرم» دعوت كرده بود كه رييس فدراسيون كشتي در آن جلسه حاضر نشده بود.

راه اندازي سازمان ليگ فوتسال در فدراسيون فوتبال

در حالي كه طبق اساسنامه جديد فدراسيون فوتبال، تشكيلات فوتسال بايد داراي ساختار جداگانه اي باشد، فدراسيون فوتبال قصد دارد با برگزاري مجمعي اقدام به تشكيل سازمان ليگ فوتسال كند.
قرار است در چند روز آينده نشست مشتركي با حضور علي كفاشيان، مهدي محمدنبي، عباس ترابيان و مديران باشگاه هاي فعال در زمينه فوتسال برگزار شود تا راهكارهاي لازم براي تشكيل چنين سازماني بررسي شود. اين جلسه با عنوان مجمع سازمان ليگ فوتسال برگزار خواهد شد.
در اين جلسه افراد مختلفي براي سمت هاي تعريف شده انتخاب خواهند شد.

خداحافظي نيره عاكف از ورزش قهرماني

نيره عاكف عضو تيم تيراندازي معلولان زن ايران كه موفق به كسب مدال برنز در بازي هاي پارالمپيك 2000 سيدني شده بود، در بازي هاي پارالمپيك 2008 پكن از ورزش قهرماني خداحافظي كرد.
نيره عاكف روز يكشنبه گفت: بعد از پارالمپيك آتن فاصله خودم را از ورزش حرفه اي زياد كردم و در پارالمپيك پكن تصميم گرفتم كه ورزش را كنار بگذارم.
عاكف در بازي هاي پارالمپيك 2008 پكن در دو اسلحه تپانچه بادي 10 متر و تپانچه خفيف آزاد مختلط 50 متر شركت كرد اما موفق به كسب مدال نشد.
وي گفت: به لحاظ تكنيك از حريفان بسيار جلوتر هستيم اما مي بايست امكانات بيشتري به ويژه در شهرستانها در اختيار ورزشكاران قرار گيرد.
وي افزود: بعد از پارالمپيك آتن هم مي خواستم ورزشكاري را كنار بگذارم اما چون ركورد نفر بعدي كشور خيلي پائين تر از من بود به توصيه دوستان و مربيان، دوباره براي بازيهاي پارالمپيك پكن به ميدان آمدم اما اكنون فكر مي كنم فرزند 4 ساله ام به مادر بيشتر نياز دارد و بايد وقت بيشتري را صرف او كنم.
وي، خواستار به موقع رساندن امكانات به ورزشكاران و همراهي واقعي متخصصان روانشناسي، بدنساز و تغذيه در كنار ورزشكاران شد.

استقلالي ها ممنوع المصاحبه شدند

بعد از شكست استقلال برابر صباباتري بازيكنان اين تيم به هيچ وجه حاضر به مصاحبه نمي شوند.به درخواست مسوولان باشگاه بازيكنان نبايد در مورد مسايل فني و به خصوص بازي با صباباتري صحبتي كنند.
به نظر مي رسد آنها تا بعد از بازي با استقلال اهواز حاضر به گفت و گو نشوند. استقلال در 5 بازي خود سه شكست را متحمل شده و در مكان هفدهم جدول رده بندي قرار دارد. شاگردان قلعه نوعي به همين دليل جريمه سنگيني را به لحاظ مالي پرداخت خواهند كرد.

احضار محمد نصرتي به كميته انضباطي

پس از شكايت كارگزار رسمي فيفا از محمد نصرتي، اين بازيكن به كميته انضباطي فدراسيون فوتبال احضار شد.
نماينده شركت گل و كارگزار فيفا به منظور تسويه مالي محمد نصرتي، به كميته انضباطي فدراسيون فوتبال ايران اعتراض كرد.
بر همين اساس به منظور رسيدگي به اين اعتراض، نشستي در روز چهارشنبه راس ساعت 00:14 در محل كميته انضباطي برگزار مي شود.
 دوشنبه 25 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 449]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن