تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814793142




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اختصاص منابع صندوق توسعه ملي براي طرح هاي صنعتي


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: اختصاص منابع صندوق توسعه ملي براي طرح هاي صنعتي


خبرگزاري آريا- دانيالي مديرعامل بانك صنعت و معدن در نشست خبري كه در محل وزارت امور اقتصادي و دارائي تشكيل شدگفت: بانك صنعت و معدن به عنوان يك بانك تخصصي تلاش مي كند با افزايش سرمايه و همچنين استفاده از منابع صندوق توسعه ملي و خطوط اعتباري و فاينانس بانك مركزي به توسعه ظرفيت هاي صنعتي و معدني كشور سرعت بخشد.
به گزارش سرويس اقتصادي آريا، وي همچنين از اختصاص خط اعتباري 5/5 ميليارد دلاري از منابع صندوق توسعه ملي براي تأمين مالي طرحهاي داراي توجيه فني و كارشناسي خبر داد و افزود: علاوه بر افزايش سرمايه تلاش مي كنيم با انتشار اوراق مشاركت منابع مالي بانك را تقويت كنيم.
مديرعامل بانك صنعت و معدن در ادامه سخنانش به نحوه تأمين مالي طرحهاي صنعتي و معدني توسط اين بانك اشاره كرد و در اين خصوص بيان داشت: طرحهاي داراي توجيه فني و كارشناسي توسط وزارت صنعت و معدن و تجارت به بانك معرفي شده و پس از بررسي هاي فني توسط كارشناسان بانك، تأمين مالي و فاينانس انجام مي شود.
وي گسترش عدالت را از ديگر اهداف بانك صنعت و معدن برشمرد و افزود: بانك صنعت و معدن براي طرح هايي كه در مناطق محروم و كمتر توسعه يافته كشور اجرا شود اولويت قائل شده و سود كمتري از تسهيلات اين گونه طرحها دريافت مي كند.
دانيالي خاطرنشان كرد: سود تسهيلات مربوط به صندوق توسعه ملي 6 درصد است و اگر طرحهاي صنعتي و معدني در مناطق كمتر توسعه يافته و محروم كشور اجرا شود سود آن يك درصد كمتر از نرخ معمول خواهد بود.
وي از اجراي طرحهاي بزرگ توليدي و صنعتي طي يكسال گذشته و با استفاده از منابع مالي اين بانك خبر داد و گفت: از 22 بهمن پارسال تاكنون طرحهاي بزرگي در دست اجرا بوده و يا به بهره برداري رسيده است كه از جمله آنها مي توان به كارخانه هاي توليد فولاد ارفع، اردستان و ازنا اشاره كرد.
مديرعامل بانك صنعت و معدن، تأمين مالي ساخت كارخانه پتروشيمي كاويان كه بزرگترين كارخانه توليد اتيلن كشور است را از ديگر اقدامات اين بانك دانست و ابراز اميدواري كرد اين كارخانه تا سه ماهه اول سال آينده به بهره برداري تجاري برسد.
وي از اجراي طرحهاي پتروشيمي لرستان، مهاباد، آذربايجان و كارخانجات سيمان تربت جام و فولاد زرند ايرانيان با استفاده از منابع مالي و اعتبارات اين بانك خبر داد و افزود: در راستاي اجراي قانون هدفمندسازي يارانه ها و همچنين توسعه شبكه نيروگاهي در كشور در حال حاضر ساخت 10 نيروگاه كوچك در دست اجراست كه با آغاز به كار اين نيروگاه ها توان و ظرفيت توليد برق كشور افزايش مي يابد.
دانيالي حمايت مالي از طرح هاي توليد نان صنعتي، و بازسازي صنايع هاي تك و گسترش فناوري هاي نوين را از ديگر اولويت هاي اين بانك دانست.
وي ايجاد ارتباط با صنعت گران و كارآفرينان و تسهيل فرآيندهاي انجام كار در بخش تأمين مالي طرح هاي صنعتي و معدني را يكي از مهمترين اهداف اين بانك اعلام كرد و گفت: بانك صنعت و معدن با بررسي مجدد فرآيندهاي انجام كار در شعب و بررسي شيوه هاي انجام پروژه ها و همچنين بازبيني فرآيند تأمين مالي طرحها تلاش مي كند تا سرعت و دقت در امور را افزايش دهد.

پنجشنبه|ا|13|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 172]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن