تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820799639




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رونالدو: فان درسار غير قابل باور است/ قول قهرماني رونالدو به هواداران تيمش


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: رونالدو: فان درسار غير قابل باور است/ قول قهرماني رونالدو به هواداران تيمش
كريستيانو رونالدو، ستاره مطرح منچستريونايتد پس از درخشش و ثبت ركورد بي سابقه در ليگ انگليس فان درسار را يك دروازه بان بزرگ و غير قابل باور عنوان كرد ضمن آنكه رونالدو به هواداران تيمش قول قهرماني شياطين سرخ در ليگ جزيره و بهتر شدن خودش در هفته هاي آتي را داد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري "ترايبال فوتبال"، به دنبال ثبت ركورد ادوين فان درسار دروازه بان هلندي تيم منچستر يونايتد انگليس، كريستيانو رونالدو ستاره پرتغالي و هم تيمي وي ضمن تبريك به وي عنوان كرد كه اين دروازه بان عملكردي غيرقابل باور دارد كه توانسته در 30 سالگي چنين ركوردي را ثبت كند.

فان درسار، توانسته در 12 بازي يعني 1302 دقيقه دروازه خود را از گل خوردن حفظ كند و بدين ترتيب ركورد جديدي را در تاريخ ليگ برتر انگليس ثبت كند.

رونالدو در اين خصوص مي گويد: او غير قابل باور است و من او را تحسين مي كنم چون او اكنون 30 سال دارد و در اين سن كار كردن در چنين سطحي فوق العاده است و اميدوارم كه او كماكان اين ركورد خود را ارتقا دهد.

بر اساس اين گزارش، رونالدو ادامه داد: ادوين دروازه بان بزرگي است و نشان داد كه كماكان روحيه يك دروازه بان جوان را دارد و من تنها به خاطر موفقيت او خوشحال نيستم بلكه به مدافعان تيم هم اين موضوع را تبريك مي گويم كه او را در اين امر ياري كردند.

**** قول قهرماني رونالدو به هواداران تيمش

كريستيانو رونالدو در گفتگو با كانال تلويزيوني باشگاه منچستر يونايتد به هواداران تيمش قول داد كه اين تيم اين فصل را نيز با قهرماني در ليگ برتر انگليس به پايان مي رساند و همچنين عنوان داشت كه سعي مي كند روز به روز بهتر شده و آمادگي هميشگي خود را براي گلزني بازيابد.

رونالدو در اين خصوص مي گويد: از عملكرد تيم و خودم در اين فصل رضايت كامل دارم و اما قطعاً تيم مهمتر است و مهم قوي بودن منچستر است.

وي ادامه داد: ما اكنون در صدر جدول هستيم و مردان تيم بسيار عالي كار مي كنند و به هواداران قول مي دهم كه ما به سادگي صدر جدول را از دست نخواهيم داد و در نهايت قهرماني در ليگ جزيره را جشن خواهيم گرفت.

رونالدو تصريح كرد: من در اين فصل گل هاي حساس و مهم كمي را به ثمر رسانده ام و از عملكرد خودم راضي نيستم و قول مي دهم كه در بازي هاي بعد حرف هاي تازه اي براي گفتن داشته باشم و هواداران را از هر جهت از خودم راضي كنم.

دوشنبه|ا|14|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 211]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن