تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821121716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از?? بهمن ماه ثبت نام حوزه‌هاي علميه خواهران آغاز مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: از?? بهمن ماه ثبت نام حوزه‌هاي علميه خواهران آغاز مي‌شود
جام جم آنلاين: مدير پذيرش وسنجش حوزه‌هاي علميه خواهران كشور قبل از ظهر سه شنبه در نشستي خبري در جمع خبرنگاران از آغاز ثبت نام ورود به حوزه‌هاي علميه از ۱۵ بهمن ماه خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام تا ۲۸ اسفندماه ادامه خواهد داشت.


حجت الاسلام محسن محدث با اشاره به تاسيس حوزه علميه خواهران در سال ۱۳۷۶، تربيت خواهران دين‌شناس، صاحبنظر و توانمند در تعليم و تربيت و ترويج آموزه‌هاي ديني؛ تحقيق و تاليف و پاسخگويي به نيازهاي علمي و معرفتي خواهران و برنامه ريزي در عرصه‌هاي بين المللي را از جمله اهداف تاسيس حوزه‌هاي علميه خواهران عنوان كرد.

وي با بيان اينكه در حال حاضر ۲۸۷ حزوه علميه خواهران در سراسر كشور در سطح ۲ پذيرش دارند بيان كرد: تعداد ۴۴ مركز تخصصي و موسسه آموزش عالي در پذيرش طلاب خواهر سطح ۳ فعاليت مي‌كنند.

مدير پذيرش وسنجش حوزه‌هاي علميه خواهران كشور در ادامه با اشاره به مقاطع تحصيلي حوزه علميه خواهران ابراز داشت: حوزه علميه خواهران در سطح ۲، سطح ۳، سطح ۴ و دوره عالي و اجتهاد فعال است كه در حال حاضر تنها در سطوح ۲ و ۳ اقدام به پذيرش مي‌كند و برنامه ريزي براي پذيرش در سطوح عالي نيز در حال انجام است.

وي عنوان كرد: تحصيل در حوزه علميه خواهران با توجه به شرايط و ظوابط حضوري با ۵ سال تحصيل، نيمه حضوري و غير حضوري است.

محدث در ادامه رشته‌هاي تحصيلي تفسير علوم قرآن، تاريخ اسلام، فقه و اصول، كلام اسلامي، مطالعات اسلامي زنان، فلسفه اسلامي و اخلاق و تربيت اسلامي را از جمله رشته‌اي سطح ۳ حوزه‌هاي علميه خواهران عنوان كرد.

وي ادامه داد: رشته تحصيلي فلسفه اسلامي و مطالعات اسلامي زنان تنها در حوزه علميه خواهران قم ارائه مي‌شود.

مدير پذيرش وسنجش حوزه‌هاي علميه خواهران كشور درمورد تاريخ برگزاري آزمون ورودي حوزه علميه خواهران ابزار كرد: آزمون ورودي سطح ۲ در تاريخ ۱۵ ارديبهشت ماه ۹۰ در ۱۱۰ مركز آزمون برگزار مي‌شود و منابع اين آزمون شامل ادبيات فارسي و عربي سال دوم و سوم دبيرستان به علاوه اطلاعات عمومي است. (مهر)

سه|ا|شنبه|ا|11|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن