تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820841437




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نقل و انتقالات


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: نقل و انتقالات
كوارسما با قراردادى قرضى به چلسى رفت
ريكاردو كوارسما با امضاى قراردادى قرضى اينتر را به قصد چلسى ترك كرد. اين باشگاه لندنى بر روى وب سايت رسمى خود آورد كه ليگ برتر دو ساعت پيش از پايان يافتن زمان نقل و انتقالات اين قرارداد را به تصويب رسانده است. اين بازيكن گوش ۲۵ ساله هفتمين بازيكن پرتغالى در استمفوردبريج خواهد بود. او همچنين تحت هدايت لوييس فيليپه اسكولارى، در بازى هاى ملى از جمله يورو ۲۰۰۸ شركت داشته اما با اين حال او نيز مورد پسند ژوزه مورينيو قرار نگرفته است.

بازگشت رابى كين به تاتنهام
تاتنهام با پرداخت ۱۲ ميليون پوند براى بازگرداندن رابى كين همچنان به راه خود در به خدمت گرفتن بازيكنان سابقش ادامه مى دهد. رابى كين هفت ماه پيش با قراردادى به ارزش ۱۹ ميليون پوند به ليورپول پيوست و حالا دوباره به باشگاه سابق خود بازگشت. به گزارش رسانه هاى محلى رابى كين اين هفته تيمش را در بازى مقابل آرسنال همراهى خواهد كرد. بازگشت او به باشگاه كه همچنين پيش از اين مهاجم خود جرمن دفو و مدافعش پاسكال چيمبوندا را نيز به وايت هارت لين بازگردانده بود، مهمترين انتقال در روز پايانى مهلت قانونى نقل و انتقالات محسوب مى شود.

منابع موثق در باشگاه آرسنال
آرشاوين توپچى مى شود
آندرى آرشاوين، هافبك ملى پوش زنيت با قراردادى به ارزش ۱۲ ميليون پوند به آرسنال مى رود و تا سال ۲۰۱۲ براى اين باشگاه بازى خواهد كرد اما اين قرارداد هنوز رسمى نشده است. اين مبلغ با پيشنهاد اوليه تيم فاتح جام يوفا كه ۲۰ ميليون پوند است، فاصله بسيارى دارد. در جريان به امضا رسيدن اين قرارداد موانع و مشكلاتى به وجود آمد از جمله آنكه باشگاه زنيت خواستار سهم خود از مبلغ قرارداد آرشاوين شده بود. رسانه هاى روسى گزارش دادند كه اين بازيكن قرارداد ۳ سال و نيمه امضا كرده است. به نقل از اين رسانه ها آرشاوين، يكى از ستاره هاى يورو ۲۰۰۸ آزمايش هاى پزشكى را پشت سرگذاشته و حالا در تيم آرسنال پيراهن شماره ۱۳ را به تن خواهد كرد. احتمالا او تا چند هفته براى توپچى ها بازى نخواهد كرد تا بتواند خود را با شرايط سخت رقابت ها در انگليس وفق دهد.

ژو تا پايان فصل در اورتون
AFP - ژو، مهاجم برزيلى منچسترسيتى با قراردادى قرضى اين باشگاه را به مقصد اورتون ترك كرد.
با بسته شدن اين قرارداد كه نخستين خريد اورتون در ماه ژانويه محسوب مى شود، تنها چند ساعت پيش از پايان يافتن زمان قانونى نقل و انتقالات علنا اعلام شد. مقامات هر دو باشگاه روز شنبه در منچستر يكديگر را ملاقات كردند. ژو كه در فصل گذشته از زسكامسكو به منچسترسيتى پيوست نتوانست خود را با شرايط باشگاه وفق دهد. اين بازيكن ۲۱ ساله براى منچسترسيتى ۱۲ بار به ميدان رفت و سه گل نيز به ثمر رساند اما اخيرا ديگر مورد توجه مربى اش، مارك هيوز قرار نداشت. ژو پيش از بازى براى زسكامسكو در تيم برزيلى كورينتيانس حضور داشته و در سال ،۲۰۰۶ ۵۰ بار به ميدان رفته و براى اين تيم ۳۰ بار گلزنى كرد.

تمديد فرصت نقل و انتقال در ليگ برتر
AFP- ليگ برتر در بيانيه اى اعلام كرد مدت زمان نقل و انتقالات زمستانى افزايش يافته است. ۳ ساعت پيش از پايان زمان قانونى، ليگ برتر به دليل شرايط نامناسب جوى و مختل شدن پروازها فرصت اختصاص يافته براى نقل و انتقالات را كه در حال پايان يافتن بود، افزايش داد. بارش برف شديد در انگليس باعث لغو پروازها در داخل و خارج از لندن شده است. مايك فاستر، دبير كل ليگ برتر گفت: «باشگاه هاى مختلفى به ما اطلاع دادند كه در انجام مراحل پايانى قراردادها با مشكلاتى مواجه شده اند. به همين خاطر اين مهلت را افزايش داديم تا باشگاه ها معاملات خود را به پايان برسانند.»

فولام بازيكن قرضى گرفت
باشگاه فولام درپى رسيدن به توافق با اينتر، اوليويه داكور، هافبك فرانسوى اين تيم را به صورت قرضى تا پايان فصل به خدمت گرفت.
از زمانى كه ژوزه مورينيو سكان هدايت اينتر را در دست گرفته اين بازيكن ۳۴ ساله آنچنان كه بايد در سن سيرو مورد توجه قرار نگرفته است. او كه ۲۱ بار براى تيم ملى فرانسه به ميدان رفته، پيش از اين در باشگاه هاى اورتون و ليدزيونايتد نيز حضور داشته است. او در حالى به فولام مى پيوندد كه اين تيم روى هاجسون را به عنوان مربى در اختيار دارد و در رده نهم جدول جاى گرفته است.

موتا و شانس حضور در رم
ماركوموتا، كاپيتان تيم ملى زير ۲۱ سال ايتاليا باشگاه اودينزه را با قراردادى قرضى به مقصد رم ترك كرد به اين اميد كه اين قرارداد در زمان نقل و انتقالات تابستانى در ازاى مبلغى معادل ۷ ميليون يورو دايمى شود. اين بازيكن ۲۲ ساله كه فوتبال را در باشگاه آتالانتا آغاز كرد، در سال ۲۰۰۷ به اودينزه پيوست. او ۱۴ حضور در سرى A داشته و براى اودينزه در جام يوفا ۵ بار به ميدان رفته است. پس از آنكه سليمان دياموتن، بازيكن لچه با قراردادى قرضى به رم پيوست، موتا دومين مدافعى محسوب مى شود كه اين تيم در روزهاى اخير به خدمت گرفته است.

كاپيتان تيم ملى يونان در پورتس موث
باشگاه پورتس موث در زمان نقل و انتقالات زمستانى آنجلوس باسيناس، بازيكن تيم آاك آتن و كاپيتان تيم ملى يونان را به صورت قرضى به خدمت گرفت. اين بازيكن ۳۳ ساله كه همچنين در تيم هاى پاناتينايكوس و رئال مايوركا حضور داشته است، ۹۶ بازى ملى انجام داده و حالا با قراردادى ۱۸ ماهه به پورتس موث مى رود. باسيناس در اين باشگاه در كنار هموطن خود تئوفانيس گكاس، بازى خواهد كرد كه او هم با قراردادى قرضى از باير لوركوزن به جمع بازيكنان پورتس موث پيوسته است.

كامارا به استوك سيتى پيوست
هنرى كامارا با ترك ويگان، تا پايان فصل به صورت بازيكن قرضى در استوك سيتى بازى خواهد كرد. اين بازيكن سنگالى اخيرا در تلاش بود تا جايگاه ثابتى در تركيب اصلى تيم به دست آورد و حتى خروج اميل هسكى و رفتن او به استون ويلا هم نتوانست كارى برايش از پيش ببرد چون استيو بروس، مربى ويگان با هوگو رودالگا قرارداد امضا كرد. اين بازيكن ۳۱ ساله براى ويگان ۴۶ بار به ميدان رفت و ۲۰ گل به ثمر رساند. او گفت: «اميدوارم هواداران بفهمند من به بازى كردن احتياج دارم. من سال هاى بسيارى را در وستهام از دست دادم و بيشتر فصل را بر روى نيمكت گذراندم. با اين حال به استيو بروس احترام مى گذارم اما مجبور بودم به خاطر كارم از فرصت بازى در استوك سيتى استقبال كنم.»

هوشتى با زنيت قرارداد امضا كرد
شاپولك هوشتى، هافبك مجار تيم هانوفر با امضاى قراردادى ۴ ساله كه هنوز مبلغ آن فاش نشده است، به زنيت پيوست. اين بازيكن ۲۵ ساله كه با شركت در ۳۸ بازى براى تيم ملى كشورش ۶ بار گلزنى كرده است، در تابستان ۲۰۰۶ با ترك باشگاه فرانسوى متز به آلمان رفت و در مجموع ۸۱ حضور در ليگ، ۱۷ گل به ثمر رساند. او حالا تيم هانوفر را كه در رده دوازدهم جدول جاى گرفته ترك مى كند و اين در حالى است كه ۱۷ بار با اين تيم در بوندس ليگا به ميدان رفته و ۳ گل به نام خود ثبت كرده است. هوشتى در سال ۲۰۰۴ به عنوان بهترين بازيكن مجارستان انتخاب شد.

برنامه

چهارشنبه ۱۶ بهمن

جام حذفى انگليس
استون ويلا - دونكستر ۲۳:15
بلكبرن - ساندرلند ۲۳:30
اورتون - ليورپول ۲۳:40
ناتينگهام فارست - دربى ۲۳:15
جام حذفى ايتاليا
يوونتوس - ناپولى ۲۳:15

جام حذفى اسپانيا
سويا - اتلتيك بيلبائو ۲۳:30

پنج شنبه ۱۷ بهمن
جام حذفى اسپانيا
بارسلونا - مايوركا ۰۰:00

چهارشنبه|ا|16|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن