تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821108173




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حجت الاسلام بنايي عنوان كرد:وظيفه داريم پيام انقلاب را به نسل جديد منتقل كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: حجت الاسلام بنايي عنوان كرد:وظيفه داريم پيام انقلاب را به نسل جديد منتقل كنيم
وظيفه داريم پيام انقلاب را به نسل جديد منتقل كنيم
قم - خبرگزاري مهر: نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي از برگزاري مراسم و جشنهاي دهه فجر در قم خبر داد و گفت: امروز انتقال پيام انقلاب به نسل جوان وظيفه همه ما است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علي بنايي شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با بيان اينكه مراسم دهه فجر انقلاب اسلامي از 12 تا 22 بهمن ماه همانند سالهاي گذشته در مسجد حضرت زين العابدين(ع) واقع در محله سجاديه قم برگزار مي‌شود، افزود: اين مراسم از مردمي ترين مراسم‌هايي است كه در استان قم برگزار مي‌شود.

وي با بيان اينكه در اين مراسم شخصيت‌هاي سياسي و حوزوي به ايراد سخنراني خواهند پرداخت، افزود: دكتر لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي، منوچهر متكي وزير سابق امور خارجه، حجت الاسلام پور محمدي رئيس سازمان بازرسي كشور، دكتر قاليباف شهردار تهران، آيت الله حسيني بوشهري، آيت الله محمد جواد فاضل لنكراني و حجت الاسلام سعيدي توليت آستانه مقدسه فاطمه معصومه(س) در اين مراسم‌ها سخنراني خواهند كرد.

دبير مجمع هماهنگي پيروان امام و رهبري تجليل از خانواده‌هاي معظم شهدا و جانبازان انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس را از برنامه‌هاي جانبي اين مراسم عنوان كرد و افزود: در هر شب همانند سال‌هاي گذشته تعدادي از خانواده‌هاي معظم شهدا مورد تجليل قرار مي‌گيرند.

وي افزود: كتاب فجر ماندگار كه شامل سخنراني‌هاي مراسم دهه فجر سال گذشته است نيز در يكي از شب‌هاي ايام الله دهه فجر رونمايي خواهد شد.

حجت الاسلام بنايي با بيان اينكه امروز وظيفه داريم تا پيام انقلاب را به نسل جديد منتقل كنيم افزود: برگزاري اين مراسم‌ها در ايام الله دهه فجر مي‌تواند پاسخي به سئوالات نسل جوان از دروان انقلاب باشد.

حركت انقلاب اسلامي در ايران تاثير خود را در منطقه گذاشته است

وي مسئله بيداري اسلامي را يكي از محورهاي مورد توجه سخنرانان عنوان كرد و افزود: استقامت ملت ايران در پيروزي انقلاب اسلامي و بعد از انقلاب تا به امروز سبب شده است تا پيام انقلاب به سرتاسر جهان و به خصوص كشورهاي عربي و خاورميانه منتقل شود و در واقع آنچه كه امروز در اين كشورها رخ مي‌دهد الهام گرفته از نهضت مردم ايران است.

نماينده مردم قم در مجلس عنوان كرد: ملت ايران در برابر استكبار ايستادگي كرد و به ساير مردم مسلمان جهان نيز نشان داد كه مي‌شود در برابر ظلم و ستم ايستاد و به پيروزي رسيد.

وي با بيان اينكه حركت انقلاب اسلامي در ايران امروز تاثير خود را در منطقه گذاشته است افزود: امروز شاهديم كه با بيداري ملت هاي اسلامي در كمتر از يك سال چهار ديكتاتور منطقه سرنگون شدند و مردم اين كشورها با حضور در پاي صندوق رأي بدنبال استقلال واقعي مي‌گردند.

حجت الاسلام بنايي با بيان اينكه انقلاب اسلامي توانست مخاطبان زيادي را در جهان به خود جلب كند اظهار داشت: نقش قم به عنوان جايگاه و خاستگاه اصلي انقلاب با گذشت 32 سال از پيروزي انقلاب روز به روز روشن تر مي‌شود و جهان اسلام نيز به جايگاه اين شهر پي برده است.

بر اساس اين گزارش، مراسم ايام الله دهه مبارك فجر هر سال از سوي جبهه پيروان خط امام و رهبري و مجمع هماهنگي پيروان امام و رهبري استان قم در ايام سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي برگزار مي‌شود.

© 2003 Mehr News Agency .

دوشنبه|ا|10|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن