تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821138779




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل ورزش و جوانان آذربايجان غربي: اين استان جزو كم حاشيه‌ترين‌ها در جامعه‌ي ورزشي كشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مديركل ورزش و جوانان آذربايجان غربي: اين استان جزو كم حاشيه‌ترين‌ها در جامعه‌ي ورزشي كشور است
خبرگزاري دانشجويان ايران - اروميه
سرويس: آذربايجان غربي

مديركل ورزش و جوانان آذربايجان غربي گفت: حركت ورزشي استان رو به توسعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، علي ملااحمدي در جلسه‌ي شوراي برنامه ريزي استان آذربايجان غربي گفت: مشاركت عمومي دستگاههاي استان در اجراي برنامه‌هاي ورزشي باعث ايجاد حركت رو به توسعه در ورزش استان شده است.

وي ميزباني رويدادهاي بزرگ ورزشي در استان را حاصل اين تعامل دانست و افزود: عملكرد مثبت آذربايجان غربي در اين زمينه باعث جلب اعتماد ملي شده است به طوري كه استان جزو اولين پيشنهادها براي برگزاري چنين رويدادهاي است.

وي طي ارائه‌ي گزارشي از وضعيت ورزش استان گفت: در حال حاضر سرانه ورزشي استان 56 سانتي متر مربع است كه با اتمام فضاهاي ورزشي در حال ساخت، به 77 سانتي متر مربع خواهد رسيد.

مديركل ورزش و جوانان آذربايجان غربي گفت: ورزش استان از نظر اخلاقي نيز از جايگاه خوبي برخوردار است، به طوري كه آذربايجان غربي جزو كم حاشيه‌ترين‌ها در جامعه‌ي ورزشي كشور است.

وي در ادامه گفت: طي پنج سال گذشته 700 هزار متر مربع فضاي ورزشي در استان ايجاد شده است و در حال حاضر 312 مكان ورزشي در استان وجود دارد.

ملااحمدي با اشاره به فعاليت 574 هيات ورزش در استان افزود: بيش از 100 هزار ورزشكار بيمه شده در استان فعاليت مي‌كنند.

وي اذعان كرد: افزايش نيافتن اعتبارات متناسب با فعاليتهاي صورت گرفته، عدم وحدت رويه در سيستم استعداديابي، كافي نبودن امكانات ورزش بانوان و دانش آموزي و عدم همكاري بخش خصوصي از جمله موانع و مشكلات توسعه‌ي ورزش استان است.

مديركل ورزش و جوانان آذربايجان غربي تثبيت جايگاه اروميه به عنوان پايتخت واليبال كشور، تعامل با دستگاههاي آموزشي، توجه به رشته‌هاي مدال آور، توجه به كيفيت و كاهش زمان ساخت اماكن ورزشي، توسعه‌ي ساخت و سازهاي تخصصي و در اولويت قرار دادن مناطق محروم شهرها را از جمله دستاوردهاي اين اداره‌ي كل در سالهاي اخير عنوان كرد.

انتهاي پيام

يکشنبه|ا|9|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن