تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814798842




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نمايشگاه دستاوردهاي 30 ساله انقلاب؛ عضو شوراي عالي حزب همبستگي: مهمترين آرمان انقلاب، استقلال و آزادي بود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: نمايشگاه دستاوردهاي 30 ساله انقلاب؛ عضو شوراي عالي حزب همبستگي: مهمترين آرمان انقلاب، استقلال و آزادي بود
خبرگزاري دانشجويان ايران - زنجان
سرويس: شهرستان‌ها

عضو شوراي عالي حزب همبستگي گفت: مهمترين و بزرگترين آرمان انقلاب اسلامي، رسيدن به استقلال و آزادي بوده است.

رسول بيات در بازديد از غرفه جهاد دانشگاهي و خبرگزاري ايسناي منطقه زنجان در نمايشگاه دستاوردهاي سي ساله انقلاب اسلامي (سيمرغ)، ابراز داشت: آرمان‌هاي انقلاب به قدري شفاف و واضح است كه به هيچ وجه نياز به تبليغ ندارد.

وي با بيان اينكه آرمان‌هاي انقلاب اسلامي به قدري تكرار شده كه ملكه ذهن افراد است، افزود: مهمترين آرمان انقلاب، استقلال و آزادي بود كه ثمره اين دو آرمان بزرگ، انقلاب اسلامي را به وجود آورد.

اين فعال سياسي اصلاح طلب خاطرنشان ساخت: اين انقلاب براي مردم به قدري مهم بود كه براي حفظ آن 8 سال با تمام توان در مقابل دشمن ايستادگي كرده و به هيچ وجه اجازه ندادند تا دشمنان اين نظام به خواسته‌هاي شيطاني خود دست يابند.

دبير همبستگي استان زنجان اظهار كرد: در طول 30 سال گذشته مهمترين آرمان انقلاب كه آزادي بود با تمام فراز و نشيب‌هايي كه داشت، تبديل به قانون شد.

وي گفت: امروز تمام افراد به اين مساله كه دفاع و حفظ از اين نظام و آرمان‌هاي آن، هدف و وظيفه عمومي است، معتقد هستند.

عضو شوراي عالي حزب همبستگي ادامه داد: بسياري از مفاهيم و مباني‌اي كه در اوايل انقلاب براي مردم مطرح بوده و تبديل به يك سنت و رويكرد نو شده بود، متاسفانه امروز فراموش شده است.

بيات با تاكيد بر اينكه بايد آرمان‌ها و خواسته‌هاي زمان انقلاب به نسل جديد معرفي شود، تصريح كرد: بايد با خرد جمعي و همكاري مردم دوباره آن آرمان‌ها و نيازها را به نسل جديد معرفي كنيم؛ چرا كه امروزه نسل جديد نياز به آشنايي به اهداف انقلاب دارد.

وي گفت: اين انقلاب برخاسته از مردم است و تا زماني كه مردم در صحنه بوده و اهداف نظام و انقلاب را دنبال مي‌كنند، هيچ قدرت شيطاني توانايي ايستاگي در مقابل آن را نخواهد داشت.

دبير حزب همبستگي استان زنجان در بخشي ديگر از سخنانش در خصوص انتخابات رياست جمهوري سال 88 ابراز عقيده كرد: اقبال عمومي مردم به سوي اصلاح طلبان است.

انتهاي پيام

جمعه|ا|18|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن