تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان زيرك، دوستش حق است و دشمنش باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815931107




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آغاز عمليات اجرايي راه آهن شيراز-فسا- استهبان-گل‌گهر


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: آغاز عمليات اجرايي راه آهن شيراز-فسا- استهبان-گل‌گهر
عمليات اجرايي راه آهن شيراز – فسا- استهبان-گل گهر با حضور وزير راه و شهر سازي و استاندار فارس آغاز شد.


به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور؛ حسين صادق عابدين استاندار فارس در مراسم آغاز عمليات اجرايي راه آهن شيراز- فسا- استهبان- گل گهر، گفت: وجود بندر خشك به عنوان يك پتانسيل بسيار مهم در مباحث اقتصادي دنيا مطرح است ، كه در اين زمينه استان فارس پتانسيل مناسبي دارد.
صادق عابدين گفت: ايجاد خطوط ريلي در استان فارس زمينه و فرصتي را ايجاد مي كند كه فارس به عنوان بندر خشك، نقش فعال و موثري را در ورود و خروج كالا در كشور ايفا كند.
نماينده عالي دولت در استان فارس وجود بزرگ راه ها، راه آهن و فرودگاه را از جمله شاخصه هاي مهم در توسعه دانست و خاطر نشان كرد: خوشبختانه با تلاش هاي دولت نهم و دهم، استان فارس از اين ظرفيت بسيار مهم بهره مند است و شرايط قابل قبولي در اين استان وجود دارد.
صادق عابدين با اشاره به حجم فعاليت هاي عمراني فارس در بخش راههاي فارس گفت: در حال حاضر بيش از يك هزار و 500 كيلومتر راه آهن و يك هزار و 500 كيلومتر بزرگراه در اين استان در دست اجراست، كه خوشخبتانه بخش خصوصي نيز در اين ميان فعاليت هاي قابل قبولي را انجام داده است.
استاندار فارس اتصال شهرهاي استان فارس را به شبكه ريلي از جمله نتايج موثر احداث راه آهن دانست و تاكيد كرد: با اجراي راه آهن گل گهر به شيراز، شهرستان هاي فسا، استهبان و ني ريز را به صورت مستقيم و شهرستان داراب را به صورت غيرمستقيم به شبكه ريلي كشور متصل مي كند.
صادق عابدين با اشاره به اجراي طرح توسعه فرودگاه شيراز افزود: اجراي طرح هاي زيرساختي، يكي از آرزوهاي ديرينه مردم استان فارس براي توسعه استان است و اين طرح فضاي مناسب براي همكاري بخش خصوصي به وجود آورده است.
علي نيكزاد وزير راه و شهر سازي نيز در مراسم آغاز عمليات اجرايي راه آهن شيراز-فسا-استهبان-گلگهرگفت: از مهمترين خدمات دولت نهم و دهم توجه به مباحث زيرساختي از جمله بخشهاي مربوط به راه و راه آهن بوده و در كنار آن توجه به مسكن نيز در اولويت قرار دارد.
علي نيكزاد با اشاره به وضعيت واحدهاي مسكن مهر تأكيد كرد: طي دو سال گذشته 159 هزار واحد مسكوني در استان فارس ايجاد شده كه در اين ميان 59 هزار واحد مربوط به روستاها و 100 هزار واحد نيز در شهرها افتتاح و يا در دست اجرا قرار دارد.
وي افزود: طي دو سال گذشته دو هزار و 800 ميليارد تومان تسهيلات مسكن مهر پرداخته شده، 230 هزار شغل ايجاد شده و 16 ميليون مترمربع نيز به ساخت مسكن اختصاص داده شده است.
نيكزاد خاطر نشان كرد: در بخش راه آهن نيز استان فارس رتبه قابل قبولي را در كشور به خود اختصاص داده و تاكنون يك هزار و 594 كيلومتر راه آهن در استان فارس افتتاح و يا در دست اجرا قرار دارد.
وزير راه و شهرسازي در ادامه سخنان خود با اشاره به پروژه هاي دهه فجر در كشور گفت: در دهه فجر امسال سه هزار و 204 كيلومتر راه روستايي در كشور افتتاح مي شود كه 270 كيلومتر آن در استان فارس خواهد بود.
وي تاكيد كرد: حمل و نقل الفباي توسعه است و به طور يقين بحث راه و حمل و نقل امنيت، اشتغال و سرمايه گذاري را همراه خواهد داشت.
نيكزاد در ادامه با تأكيد بر استفاده از توان بخش خصوصي در اجراي پروژه هاي مربوط به حمل و نقل و راه در اولويت كاري اين وزارتخانه قرار گرفته است، يادآورشد: قانون گذار استفاده از پتانسيل بخش خصوصي را براي ما محقق كرده كه در اين ميان در استان فارس پتانسيلهاي قابل قبولي براي استفاده از بخش خصوصي در به ثمر رساندن پروژه ها وجود دارد.
گفتني است عمليات اجرايي قطعه سوم از خط آهن گل گهر به شيراز با اعتباري بالغ بر 819 ميليارد ريال و با هدف ايجاد يك مسير ميانبر ريلي بين دو محور مهم بافت بندر عباس و اصفهان شيراز، بوشهر عسلويه، براي تسهيل در مبادلات كالايي و مسافري استان هاي هرمزگان و كرمان با استانهاي فارس بوشهر خوزستان و پوشش مناطق عمده جمعيتي و باري، با حضور علي نيكزاد وزير راه وشهر سازي آغاز شد./ر

يکشنبه|ا|9|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن